3 min. čítanie

Dognet 2.0: stredoeurópska affiliate sieť spúšťa nový systém už aj pre inzerentov. Je rýchlejší, prehľadnejší a pripravený na budúcnosť

Dognet sa po troch rokoch vývoja technologicky posúva na úplne novú úroveň. Po migrácii publisherov prichádza 20. mája na rad aj druhá fáza – prechod inzerentov na nový systém Dognet 2.0. Vlastné technické riešenie má priniesť väčšiu flexibilitu, lepší reporting a schopnosť reagovať na meniaci sa trh rýchlejšie ako kedykoľvek predtým. To všetko pre tisíce klientov a publisherov z celej Európy.

Dognet 2.0: stredoeurópska affiliate sieť spúšťa nový systém už aj pre inzerentov. Je rýchlejší, prehľadnejší a pripravený na budúcnosť
Zdroj: ChatGPT

Dohnali technologický dlh a postavili vlastný systém

Dognet doteraz fungoval na krabicovom riešení Post Affiliate Network. Pre potreby východoeurópskeho trhu to roky postačovalo. No ako sieť rástla, pribúdali nové kampane, trhy aj požiadavky klientov. V roku 2021 padlo rozhodnutie vyvinúť si vlastný systém na mieru. Po náročnom procese vývoja, testovania a ladenia prichádza Dognet 2.0, ktorý reflektuje potreby inzerentov a publisherov naprieč regiónom CEE a Balkánom.

Jednoduchšia správa kampaní, detailnejšie dáta, flexibilnejší vývoj

Nový systém mení spôsob sledovania výkonu affiliate kampaní. Základnou zmenou je nasadenie redirect linkov, ktoré prinášajú plnú kontrolu nad UTM parametrami. Dôsledkom čoho by mal prebiehať presnejší zápis konverzií do GA4 či celkovo efektívnejšie sledovanie návštevnosti.

Ďalšou kľúčovou novinkou je sledovanie výkonu až na úrovni konkrétneho projektu publishera – nie iba na úrovni jeho účtu. Inzerenti tak získajú detailnejší prehľad o tom, ktoré konkrétne weby alebo podprojekty prinášajú výsledky. Táto funkcionalita bola dostupná aj doteraz, no pri Dognet 2.0 sa posunula na vyššiu úroveň.

Dognet 2.0 prináša aj:

  • Pokročilý reporting a prehľadnejšiu administráciu,
  • väčšiu variabilitu nastavení kampaní,
  • podrobné prehľady o výkonnosti jednotlivých publisherov,
  • napojenie na štatistiky cez REST API,
  • možnosť prispôsobiť funkcionalitu na mieru.

Migrácia vrcholí – ostrý štart pre inzerentov je 20. mája

Migrácia publisherov prebehla v prvej polovici roka a podľa Dognetu sa podarilo hladko previesť väčšinu z nich. Od 20. mája sa spúšťa nová administrácia aj pre inzerentov. Tým sa stačí do nového systému len prihlásiť, poprípade aktualizovať napojenie na interné systémy (API).

Najneskôr od septembra bude celá sieť fungovať už len na Dognet 2.0, čo zároveň pripraví pôdu na spustenie nových služieb v roku 2026.

Budúcnosť Dognetu siaha za hranice affiliate

Spustením vlastného systému získava Dognet plnú kontrolu nad ďalším vývojom. Už nie je obmedzený platformou tretej strany, jej prioritami ani harmonogramom. Prvé nové produkty mimo štandardného affiliate marketingu plánuje sieť predstaviť už tento rok. Dognet sa tak profiluje nielen ako výkonnostná sieť, ale aj ako technologický hráč s vlastným vývojom.

„Mohol som firmu predať alebo sa pustiť do náročnej technologickej transformácie. Vybral som si tú ťažšiu cestu. Dnes už viem, že sme dobehli technologický dlh a máme pripravenú pôdu na ďalšie roky,“ hovorí Štefan Polgári, zakladateľ siete Dognet.

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+