
Používateľom Shopify bude služba Dovetale k dispozícií zdarma
Dovetale pomáha spoločnostiam spravovať ich kampane v oblasti influencer marketingu. Spája podniky a influencerov v rámci sociálnych sietí, čím uľahčuje ich vzájomnú spoluprácu a zjednodušuje sledovanie predaja značiek. Startup v roku 2021 zaznamenal 100% medziročný nárast svojich príjmov.
Spoločnosť Dovetale sa o túto správu podelila na svojom blogu, v ktorom oznámila, že bude pokračovať pod názvom Dovetale by Shopify. Používatelia Dovetale však podľa startupu pocítia “minimálne zmeny”. Okrem toho pre všetkých používateľov Shopify bude služba bezplatná. Predtým si startup za túto službu účtoval viac ako 90 eur mesačne.
Spoločnosť Shopify sa presúva na trh s influencermi
“Tvorcov obsahu vnímame ako novú generáciu podnikateľov,” povedal pre ModernRetail produktový riaditeľ spoločnosti Shopify Amir Kabbara. “Je pre nás najvyššou prioritou pomôcť týmto tvorcom speňažiť svoj biznis.”
“Tvorcov obsahu vnímame ako novú generáciu podnikateľov.”
Hoci väčšina zákazníkov spoločnosti Shopify pochádza zo Spojených štátov, európska zákaznícka základňa rýchlo rastie. Počet používateľov Shopify vo Francúzsku a Veľkej Británii sa za posledné dva roky zvýšil o viac ako 200, resp. 300 %.
Európsky trh s influencermi je na vzostupe. Značky investovali do partnerstiev s tvorcami obsahu v roku 2021 dvojnásobnú sumu. A v Spojenom kráľovstve, ktoré je po Spojených štátoch najväčším trhom spoločnosti Shopify, vzrástol predaj tvorcov o 45 %.