2 min. čítanie

Dobrá správa pre pobaltské e-shopy. Packeta Poland rozširuje svoju pôsobnosť

Spoločnosť Packeta vstupuje na trhy pobaltských krajín – Litvy, Lotyšska a Estónska. To znamená, že e-shopy, ktoré tam pôsobia, môžu posielať zásielky do všetkých 33 krajín, ktoré skupina Packeta obsluhuje.

Dobrá správa pre pobaltské e-shopy. Packeta Poland rozširuje svoju pôsobnosť

Packeta sa špecializuje na doručovanie zásielok. Pomáha tak e-shopom, ktoré chcú  predávať svoje produkty aj v zahraničí. Za posledné mesiace štvornásobne zvýšila počet doručených zásielok a podpísala zmluvy s desiatkami e-shopov predávajúcich svoj tovar v zahraničí. 

Packeta slúži ako distribučné centrum pre e-shopy v Pobaltí 

E-shopy pôsobiace v Litve, Lotyšsku a Estónsku doteraz využívali služby varšavského fulfillment centra, kde sa zásielky z Pobaltia triedili a distribuovali do ďalších krajín.

Vďaka jednému rozhraniu API budú môcť spoločnosti z Litvy, Lotyšska a Estónska posielať zásielky do 33 krajín. Nové služby využijú aj individuálni zákazníci, ktorí chcú nakúpiť v zahraničných pobaltských e-shopoch. Napríklad zákazník nakupujúci v estónskom e-shope, ktorý má zmluvu so spoločnosťou Packeta, si môže pohodlne vyzdvihnúť tovar na špecializovaných zberných miestach. To všetko vďaka dohodám, ktoré Packeta podpísala s miestnymi dodávateľmi a kuriérmi. 

Vďaka jednému rozhraniu API budú môcť spoločnosti z Litvy, Lotyšska a Estónska posielať zásielky do 33 krajín.

Spoločnosť pomôže e-shopom šetriť náklady a čas na prepravu

“Spoločnosť Packeta Poland pokračuje v dynamickom raste a podporuje nielen poľský elektronický obchod, ale stáva sa aj centrom pre Pobaltie. Vzhľadom na nové obchodné príležitosti, ktoré prináša globálny e-commerce, pomáhame spoločnostiam budovať ich pozíciu na trhu. Optimalizujeme nielen náklady na prepravu, ale aj čas prostredníctvom jedného integrovaného rozhrania API. Dobré hospodárske ukazovatele pobaltských krajín majú navyše vynikajúci vplyv na skutočnosť, že sú jedným z najrýchlejšie rastúcich a stabilných trhov elektronického obchodu,” hovorí Justyna Andreas, generálna riaditeľka spoločnosti Packeta Poľsko.

Spoločnosť Packeta pôsobí v Európe, Spojených štátoch a na Blízkom východe vrátane Spojených arabských emirátov. Hlavnou činnosťou spoločnosti je doručovanie balíkov do zahraničia za výhodné ceny. V roku 2021 takmer zdvojnásobila rozsah svojej činnosti – doručila viac ako 73 miliónov balíkov a dosiahla obrat viac ako 200 miliónov eur.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?
3 min. čítanie

Instagram spúšťa Edits. Čo prináša nový nástroj na úpravu videí?

Instagram oficiálne predstavil Edits – svoju vlastnú aplikáciu na úpravu videí. Ocenia ju najmä tvorcovia obsahu a malé značky, ktoré chcú škálovať svoju videoprodukciu. Ide o priamu odpoveď na obľúbený nástroj CapCut, ktorý spadá pod ByteDance. V čom sa tieto aplikácie líšia a aký potenciál majú pre e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!
3 min. čítanie

Chceš vedieť, ako sa (ne)zmení SEO po nástupe AI? Pridaj sa na webinár 13. 5. 2025 s TOP SK/CZ SEO špecialistami!

Optimalizácia pre vyhľadávače sa neustále vyvíja – a rok 2025 nie je výnimkou. Zatiaľ čo ceny za kliky v PPC kampaniach rastú a zisky z nich klesajú, SEO ostáva kanálom, ktorý môže prinášať dlhodobé výsledky pri nižších nákladoch. Nie je to však automatické – vyžaduje si znalosť aktuálnych trendov, schopnosť reagovať na zmeny algoritmov a […]

Michal Král Michal Král
E-commerce konzultant, Eshopový kráľ
Prečítať článok
Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch
3 min. čítanie

Slovenský e-commerce rastie, ale inak. Priemerná objednávka zdražela, najväčší dopyt je po každodenných produktoch

Internetové nákupy na Slovensku napriek rozbehnutej konsolidácii narástli aj v prvom kvartáli tohto roka o +3 %. Je to síce nižší rast ako v poslednom kvartáli minulého roka, keď sme zaznamenali nárast až +6 %, avšak potvrdilo sa, že slovenský e-commerce naďalej rastie. Darilo sa najmä každodenným produktom v kategóriách drogéria a potraviny. A čo […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+