1 min. čítanie

Dobrá platobná brána vie ušetriť náklady a zvýšiť výnosy na e-shope (Martina Hanusová, Payout)

Viceprezidentka pre Business Development spoločnosti Payout, Martina Hanusová, nám v tomto rozhovore vysvetlila, ako čo najlepšie využiť platobnú bránu na e-shope. Ak vás zaujíma, čo všetko môžete z toho vyťažiť, určite si pozrite alebo vypočujte celé interview.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

V rozhovore sa dozviete:

    • 01:14 Ako sa dokáže Payout prispôsobovať rôznym riešeniam?
    • 02:45 Čo je dnešným štandardom platobnej brány?
    • 05:13 Ako sa dá platobná brána importovať priamo na web?
    • 06:34 Dá sa obísť zabezpečenie 3D Secure?
    • 07:36 Čo riešia malé, čo veľké e-shopy a je možné cez Payout vrátiť platbu?
    • 12:31 Akým spôsobom sa Payout bráni proti podvodom a chybám?
    • 16:52 O čom je funkcia Request To Pay?
    • 18:07 Čo je hlavnou výhodou Payoutu pre klientov a čo je PSD2 licencia?
    • 19:46 Dá sa spustiť platobná brána za hodinu?
    • 23:45 Záver

Rozhovor je pripravený v spolupráci s firmou Payout.

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vypli sme influencerov a nič sa nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
1 min. čítanie

Vypli sme influencerov a nič sa nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Využívanie Influencerov v poslednom období dostáva jednu ranu za druhou. Niet sa čomu čudovať. Vysoké ceny za spolupráce, vlažné vzťahy k prezentovaným produktom či službám a prílišná saturácia sponzorovaných príspevkov sú azda najväčšími výkričníkmi z pohľadu značiek. Či sú influenceri vhodní pre každú značku, ako fungujú krátkodobé kampane oproti dlhodobým a kam smeruje celé toto […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+