1 min. čítanie

Dobrá platobná brána vie ušetriť náklady a zvýšiť výnosy na e-shope (Martina Hanusová, Payout)

Viceprezidentka pre Business Development spoločnosti Payout, Martina Hanusová, nám v tomto rozhovore vysvetlila, ako čo najlepšie využiť platobnú bránu na e-shope. Ak vás zaujíma, čo všetko môžete z toho vyťažiť, určite si pozrite alebo vypočujte celé interview.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovore sa dozviete:

    • 01:14 Ako sa dokáže Payout prispôsobovať rôznym riešeniam?
    • 02:45 Čo je dnešným štandardom platobnej brány?
    • 05:13 Ako sa dá platobná brána importovať priamo na web?
    • 06:34 Dá sa obísť zabezpečenie 3D Secure?
    • 07:36 Čo riešia malé, čo veľké e-shopy a je možné cez Payout vrátiť platbu?
    • 12:31 Akým spôsobom sa Payout bráni proti podvodom a chybám?
    • 16:52 O čom je funkcia Request To Pay?
    • 18:07 Čo je hlavnou výhodou Payoutu pre klientov a čo je PSD2 licencia?
    • 19:46 Dá sa spustiť platobná brána za hodinu?
    • 23:45 Záver

Rozhovor je pripravený v spolupráci s firmou Payout.

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok