2 min. čítanie

Do diskusií na X zrejme pribudne ďalšia hodnotiaca funkcia

X skúša nové metódy na zlepšenie online diskusií a prehodnocuje možnosť hlasovania. Upvotes a downvotes pri odpovediach na príspevky by podľa neho mohli lepšie zoradiť angažovanosť a zvýrazniť najdôležitejšie komentáre v každom vlákne.

Do diskusií na X zrejme pribudne ďalšia hodnotiaca funkcia
Zdroj: Depositphotos

X testuje možnosť downvote pre odpovede na príspevky, ktorá umožňuje používateľom poskytnúť spätnú väzbu na komentáre. Túto funkciu objavil v back-end kóde aplikácie Aaron Perris a neskôr ju potvrdil inžinier spoločnosti X Jay Baxter.

Systém znižovania počtu hlasov je komplikovanejší, než sa na prvý pohľad zdá. Podľa Baxtera budú downvoty vážené na základe politických názorov používateľov. To znamená, že downvoty budú mať významný vplyv na komentár len vtedy, ak budú pochádzať od používateľov, ktorí zvyčajne nesúhlasia s názorom komentára. Cieľom je zabrániť používateľom so špecifickou ideológiou nespravodlivo znižovať hodnotenie komentárov, s ktorými jednoducho nesúhlasia, a zabezpečiť, aby sa namiesto toho znižovalo hodnotenie spamu a zavádzajúcich komentárov.

„Poznámky komunity by nefungovali dobre bez negatívneho hodnotiaceho signálu. Musíte ich však používať rozumne. Ak ich naivne všetky sčítate, dostanete kolektívne myslenie ako na Reddite. Riešenie: znížte hodnotenie, len ak vidíte negatívne hodnotenia od ľudí, ktorí s tým zvyčajne nesúhlasia,“ vyjadril sa Baxter vo svojom príspevku.

Cieľom je vytvoriť systém bez politickej zaujatosti. Mal by zabezpečiť, že irelevantné a nepravdivé komentáre budú skôr odsunuté na koniec zoznamu, než aby sa umlčali odlišné názory.

Hoci je tento experiment v počiatočnom štádiu a zatiaľ nebol potvrdený pre živé testovanie, predstavuje zaujímavý prístup k zlepšeniu zapojenia v aplikácii a relevantnosti obsahu. Správci sociálnych médií by mali byť v pozore, keďže ďalšie diskusie môžu byť výrazne ovplyvnené riadením interakcií používateľov a hodnotením komentárov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky
5 min. čítanie

Overené nástroje a stratégie sociálnych sietí pre malé značky

Malé podniky potrebujú stratégiu, ktorá prepojí správne nástroje a platformy s vhodnými formátmi obsahu, aby dokázali osloviť publikum a zvyšovať predaj. Tento sprievodca ponúka praktický prehľad kľúčových marketingových nástrojov pre sociálne siete spolu s overenými stratégiami a konkrétnymi príkladmi, ako uspieť v e-commerce na sociálnych sieťach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge