Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Do diskusií na X zrejme pribudne ďalšia hodnotiaca funkcia

X skúša nové metódy na zlepšenie online diskusií a prehodnocuje možnosť hlasovania. Upvotes a downvotes pri odpovediach na príspevky by podľa neho mohli lepšie zoradiť angažovanosť a zvýrazniť najdôležitejšie komentáre v každom vlákne.

Do diskusií na X zrejme pribudne ďalšia hodnotiaca funkcia
Zdroj: Depositphotos

X testuje možnosť downvote pre odpovede na príspevky, ktorá umožňuje používateľom poskytnúť spätnú väzbu na komentáre. Túto funkciu objavil v back-end kóde aplikácie Aaron Perris a neskôr ju potvrdil inžinier spoločnosti X Jay Baxter.

Systém znižovania počtu hlasov je komplikovanejší, než sa na prvý pohľad zdá. Podľa Baxtera budú downvoty vážené na základe politických názorov používateľov. To znamená, že downvoty budú mať významný vplyv na komentár len vtedy, ak budú pochádzať od používateľov, ktorí zvyčajne nesúhlasia s názorom komentára. Cieľom je zabrániť používateľom so špecifickou ideológiou nespravodlivo znižovať hodnotenie komentárov, s ktorými jednoducho nesúhlasia, a zabezpečiť, aby sa namiesto toho znižovalo hodnotenie spamu a zavádzajúcich komentárov.

„Poznámky komunity by nefungovali dobre bez negatívneho hodnotiaceho signálu. Musíte ich však používať rozumne. Ak ich naivne všetky sčítate, dostanete kolektívne myslenie ako na Reddite. Riešenie: znížte hodnotenie, len ak vidíte negatívne hodnotenia od ľudí, ktorí s tým zvyčajne nesúhlasia,“ vyjadril sa Baxter vo svojom príspevku.

Cieľom je vytvoriť systém bez politickej zaujatosti. Mal by zabezpečiť, že irelevantné a nepravdivé komentáre budú skôr odsunuté na koniec zoznamu, než aby sa umlčali odlišné názory.

Hoci je tento experiment v počiatočnom štádiu a zatiaľ nebol potvrdený pre živé testovanie, predstavuje zaujímavý prístup k zlepšeniu zapojenia v aplikácii a relevantnosti obsahu. Správci sociálnych médií by mali byť v pozore, keďže ďalšie diskusie môžu byť výrazne ovplyvnené riadením interakcií používateľov a hodnotením komentárov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako sa minulý rok používali sociálne siete v Česku a na Slovensku?
4 min. čítanie

Ako sa minulý rok používali sociálne siete v Česku a na Slovensku?

Sociálne siete dôležitú úlohu v každodennom živote používateľov. Každá krajina aj každá veková skupina má svoje špecifiká. Sociálne siete ovplyvňujú nielen osobné interakcie, ale aj marketingové stratégie značiek. Napriek podobnostiam medzi oboma krajinami je možné pozorovať rozdiely v tom, koľko času používajú sociálne siete a aké platformy preferujú. Ak chcete pochopiť zákazníkov, musíte o nich […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Instagram odhaľuje strategické priority pre rok 2025
2 min. čítanie

Instagram odhaľuje strategické priority pre rok 2025

Po týždni plnom zmien v spoločnosti Meta a živých diskusií prišiel Instagram s predstavením svojich strategických priorít. Generálny riaditeľ Adam Mosseri načrtáva ambicióznu víziu platformy pre rok 2025, ktorá sa sústreďuje hlavne na nové kreatívne nástroje a lepšie prepojenie používateľov.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
TikTok trendy 2025: Tipy od platformy, ktoré podporia aj e-commerce
2 min. čítanie

TikTok trendy 2025: Tipy od platformy, ktoré podporia aj e-commerce

TikTok vo svojej správe What’s Next 2025 predstavuje nové trendy a tipy, ktoré môžu e-commerce značky využiť na udržanie relevantnosti a lepšie prepojenie s publikom. Pozrite sa na hlavné body ktoré vám pomôžu zorientovať sa na trhu, zlepšiť výkonnosť a vytvoriť zmysluplné spojenie s cieľovou skupinou pomocou dátami podložených poznatkov a overených postupov.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+