Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Dnes je Valentín. Ako vyzerajú online nákupy v Poľsku?

Hoci na Valentína naši susedia najčastejšie nakupujú kvety, bonboniéry, parfumy a kozmetiku, majitelia erotických obchodov tvrdia, že okolo 14. februára je v ich obchodoch celkom rušno. 

Dnes je Valentín. Ako vyzerajú online nákupy v Poľsku?

Konzervatívni Poliaci sa otvárajú témam sexuality

“Poliaci sú čoraz otvorenejší témam súvisiacim so sexualitou, hľadajú nové informácie, skúsenosti a doplnky. Dnes sa sexshopy spájajú nielen s erotickými hračkami, ale aj so sexuálnou výchovou,” komentuje Marta Mielniczuk zo sexshopu Pleasure v Gdyni.

Podľa údajov spoločnosti Glovo sa v Poľsku najčastejšie objednávajú intímne spreje, kondómy, obojstranné masturbátory a lubrikanty na báze vody. Celosvetovo sú však stále najobľúbenejšie masážne prístroje a vibrátory. 

Kvety sú stále TOP

Napriek rastúcej popularite erotických pomôcok sú kvety najčastejším valentínskym darčekom. V minulom roku spoločnosť Glovo dodala na Valentína o viac ako 800 % kvetov ako pred dvoma rokmi. V dopoludňajších hodinách, medzi 9:00 a 10:00, spoločnosť doručila viac ako 30 kytíc za minútu. Aj keď objednávanie kvetov online cez aplikácie je na vzostupe, stále prevažuje doručovanie priamo z kvetinárstiev. Nikoho neprekvapí, že najviac objednávok prichádza z veľkých miest ako Varšava alebo Krakov.

Najdrahšia “kyticová” objednávka, ktorú spoločnosť doručovala na Valentína, stála takmer 1000 eur a obsahovala 150 červených ruží, ďalšie 2 menšie kytice, dva balóny v tvare srdca, jahody a čokoládu. Podľa prieskumu Paypo 2023 uskutočneného na platforme Omnisurv by IQS sa tento rok väčšina Poliakov rozhodne pre darček v cenovom rozpätí 15 až 40 eur. V tomto ohľade, uvádza spoločnosť, bývajú muži štedrejší – 13 % z nich minie na valentínsky darček od 40 do 130 eur.

Všetkým našim čitateľom prajeme veľa lásky. Dámy a páni užite si tento deň 🙂

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Nákupné správanie Indov sa mení
2 min. čítanie

Nákupné správanie Indov sa mení

Čína už nie je najľudnatejšou krajinou. V roku 2022 ju predbehla India s viac ako 1,43 miliardami ľudí. Sledovať zmenu spotrebiteľského správania v najobývanejšej krajine preto môže byť dobrý indikátor toho, kam sa uberá nákupné správanie.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+