Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január už čoskoro
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Dnes je Valentín. Ako vyzerajú online nákupy v Poľsku?

Hoci na Valentína naši susedia najčastejšie nakupujú kvety, bonboniéry, parfumy a kozmetiku, majitelia erotických obchodov tvrdia, že okolo 14. februára je v ich obchodoch celkom rušno. 

Dnes je Valentín. Ako vyzerajú online nákupy v Poľsku?

Konzervatívni Poliaci sa otvárajú témam sexuality

“Poliaci sú čoraz otvorenejší témam súvisiacim so sexualitou, hľadajú nové informácie, skúsenosti a doplnky. Dnes sa sexshopy spájajú nielen s erotickými hračkami, ale aj so sexuálnou výchovou,” komentuje Marta Mielniczuk zo sexshopu Pleasure v Gdyni.

Podľa údajov spoločnosti Glovo sa v Poľsku najčastejšie objednávajú intímne spreje, kondómy, obojstranné masturbátory a lubrikanty na báze vody. Celosvetovo sú však stále najobľúbenejšie masážne prístroje a vibrátory. 

Kvety sú stále TOP

Napriek rastúcej popularite erotických pomôcok sú kvety najčastejším valentínskym darčekom. V minulom roku spoločnosť Glovo dodala na Valentína o viac ako 800 % kvetov ako pred dvoma rokmi. V dopoludňajších hodinách, medzi 9:00 a 10:00, spoločnosť doručila viac ako 30 kytíc za minútu. Aj keď objednávanie kvetov online cez aplikácie je na vzostupe, stále prevažuje doručovanie priamo z kvetinárstiev. Nikoho neprekvapí, že najviac objednávok prichádza z veľkých miest ako Varšava alebo Krakov.

Najdrahšia “kyticová” objednávka, ktorú spoločnosť doručovala na Valentína, stála takmer 1000 eur a obsahovala 150 červených ruží, ďalšie 2 menšie kytice, dva balóny v tvare srdca, jahody a čokoládu. Podľa prieskumu Paypo 2023 uskutočneného na platforme Omnisurv by IQS sa tento rok väčšina Poliakov rozhodne pre darček v cenovom rozpätí 15 až 40 eur. V tomto ohľade, uvádza spoločnosť, bývajú muži štedrejší – 13 % z nich minie na valentínsky darček od 40 do 130 eur.

Všetkým našim čitateľom prajeme veľa lásky. Dámy a páni užite si tento deň 🙂

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Budúcnosť e-commerce je tu: Perplexity spúšťa možnosť nakupovania
3 min. čítanie

Budúcnosť e-commerce je tu: Perplexity spúšťa možnosť nakupovania

Umelá inteligencia čoraz výraznejšie ovplyvňuje spôsob nakupovania a predávania. Jej prienik do nákupného procesu prináša rad inovácií, ktoré menia tradičné prístupy na efektívnejšie, rýchlejšie a personalizované skúsenosti. Dôkazom je aj Perplexity – vyhľadávač s umelou inteligenciou, od ktorého sa očakáva, že svojou novinkou spôsobí revolúciu v nakupovaní. S novými funkciami, ktoré zvyšujú pohodlie zákazníkov, otvára […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+