1 min. čítanie

Decathlon zavádza technológiu Tap-to-Phone, ktorá zmení smartfón na terminál

Francúzska spoločnosť Decathlon robí ďalší krok k zlepšeniu zákazníckej skúsenosti vo svojich predajniach. Platobné riešenie Tap-to-Phone od spoločnosti Visa umožňuje mobilným zariadeniam prijímať bezkontaktné platby bez dodatočného vybavenia.Decathlon túto technológiu zavádza vo všetkých 325 predajniach vo Francúzsku.

Decathlon zavádza technológiu Tap-to-Phone, ktorá zmení smartfón na terminál
Zdroj: Depositphotos

Partnerstvo medzi spoločnosťami Visa a Decathlon umožňuje spotrebiteľom platiť za svoje nákupy priložením karty alebo smartfónu k mobilným zariadeniam predavačov.

Zlepšenie zákazníckej skúsenosti

Cieľom tejto novej stratégie spoločnosti Decathlon je skrátiť čas čakania pri pokladni a reagovať na preferencie spotrebiteľov v oblasti bezkontaktných platieb. Vo Francúzsku sa bezkontaktné platby stali preferovaným spôsobom platby na predajných miestach a predstavujú viac ako polovicu všetkých platieb kartou v obchodoch (57 %).

Ako toto platobné riešenie funguje? Zamestnanci Decathlonu potrebujú iba smartfón a platobnú aplikáciu Tap-to-Phone. Zákazníci platia za svoje nákupy tak, že priblížia svoju kartu Visa, mobilný telefón alebo hodinky k mobilnému telefónu predajcu. Terminál potom prečíta čip NFC na karte alebo zariadení zákazníka. Táto platobná technológia Tap-to-Phone je založená na zabezpečení transakcií s čipom EMV, v ktorom každá transakcia obsahuje dynamický kryptogram, ktorý sa nedá opätovne použiť. Tento dynamický systém umožňuje nadviazať individuálny vzťah so zákazníkom, pričom o jeho potreby je plne postarané od poradenstva o produkte až po konečnú platbu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+