
Partnerstvo medzi spoločnosťami Visa a Decathlon umožňuje spotrebiteľom platiť za svoje nákupy priložením karty alebo smartfónu k mobilným zariadeniam predavačov.
Zlepšenie zákazníckej skúsenosti
Cieľom tejto novej stratégie spoločnosti Decathlon je skrátiť čas čakania pri pokladni a reagovať na preferencie spotrebiteľov v oblasti bezkontaktných platieb. Vo Francúzsku sa bezkontaktné platby stali preferovaným spôsobom platby na predajných miestach a predstavujú viac ako polovicu všetkých platieb kartou v obchodoch (57 %).
Ako toto platobné riešenie funguje? Zamestnanci Decathlonu potrebujú iba smartfón a platobnú aplikáciu Tap-to-Phone. Zákazníci platia za svoje nákupy tak, že priblížia svoju kartu Visa, mobilný telefón alebo hodinky k mobilnému telefónu predajcu. Terminál potom prečíta čip NFC na karte alebo zariadení zákazníka. Táto platobná technológia Tap-to-Phone je založená na zabezpečení transakcií s čipom EMV, v ktorom každá transakcia obsahuje dynamický kryptogram, ktorý sa nedá opätovne použiť. Tento dynamický systém umožňuje nadviazať individuálny vzťah so zákazníkom, pričom o jeho potreby je plne postarané od poradenstva o produkte až po konečnú platbu.