1 min. čítanie

Decathlon zavádza technológiu Tap-to-Phone, ktorá zmení smartfón na terminál

Francúzska spoločnosť Decathlon robí ďalší krok k zlepšeniu zákazníckej skúsenosti vo svojich predajniach. Platobné riešenie Tap-to-Phone od spoločnosti Visa umožňuje mobilným zariadeniam prijímať bezkontaktné platby bez dodatočného vybavenia.Decathlon túto technológiu zavádza vo všetkých 325 predajniach vo Francúzsku.

Decathlon zavádza technológiu Tap-to-Phone, ktorá zmení smartfón na terminál
Zdroj: Depositphotos

Partnerstvo medzi spoločnosťami Visa a Decathlon umožňuje spotrebiteľom platiť za svoje nákupy priložením karty alebo smartfónu k mobilným zariadeniam predavačov.

Zlepšenie zákazníckej skúsenosti

Cieľom tejto novej stratégie spoločnosti Decathlon je skrátiť čas čakania pri pokladni a reagovať na preferencie spotrebiteľov v oblasti bezkontaktných platieb. Vo Francúzsku sa bezkontaktné platby stali preferovaným spôsobom platby na predajných miestach a predstavujú viac ako polovicu všetkých platieb kartou v obchodoch (57 %).

Ako toto platobné riešenie funguje? Zamestnanci Decathlonu potrebujú iba smartfón a platobnú aplikáciu Tap-to-Phone. Zákazníci platia za svoje nákupy tak, že priblížia svoju kartu Visa, mobilný telefón alebo hodinky k mobilnému telefónu predajcu. Terminál potom prečíta čip NFC na karte alebo zariadení zákazníka. Táto platobná technológia Tap-to-Phone je založená na zabezpečení transakcií s čipom EMV, v ktorom každá transakcia obsahuje dynamický kryptogram, ktorý sa nedá opätovne použiť. Tento dynamický systém umožňuje nadviazať individuálny vzťah so zákazníkom, pričom o jeho potreby je plne postarané od poradenstva o produkte až po konečnú platbu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+