Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
1 min. čítanie

Decathlon zavádza technológiu Tap-to-Phone, ktorá zmení smartfón na terminál

Francúzska spoločnosť Decathlon robí ďalší krok k zlepšeniu zákazníckej skúsenosti vo svojich predajniach. Platobné riešenie Tap-to-Phone od spoločnosti Visa umožňuje mobilným zariadeniam prijímať bezkontaktné platby bez dodatočného vybavenia.Decathlon túto technológiu zavádza vo všetkých 325 predajniach vo Francúzsku.

Decathlon zavádza technológiu Tap-to-Phone, ktorá zmení smartfón na terminál
Zdroj: Depositphotos

Partnerstvo medzi spoločnosťami Visa a Decathlon umožňuje spotrebiteľom platiť za svoje nákupy priložením karty alebo smartfónu k mobilným zariadeniam predavačov.

Zlepšenie zákazníckej skúsenosti

Cieľom tejto novej stratégie spoločnosti Decathlon je skrátiť čas čakania pri pokladni a reagovať na preferencie spotrebiteľov v oblasti bezkontaktných platieb. Vo Francúzsku sa bezkontaktné platby stali preferovaným spôsobom platby na predajných miestach a predstavujú viac ako polovicu všetkých platieb kartou v obchodoch (57 %).

Ako toto platobné riešenie funguje? Zamestnanci Decathlonu potrebujú iba smartfón a platobnú aplikáciu Tap-to-Phone. Zákazníci platia za svoje nákupy tak, že priblížia svoju kartu Visa, mobilný telefón alebo hodinky k mobilnému telefónu predajcu. Terminál potom prečíta čip NFC na karte alebo zariadení zákazníka. Táto platobná technológia Tap-to-Phone je založená na zabezpečení transakcií s čipom EMV, v ktorom každá transakcia obsahuje dynamický kryptogram, ktorý sa nedá opätovne použiť. Tento dynamický systém umožňuje nadviazať individuálny vzťah so zákazníkom, pričom o jeho potreby je plne postarané od poradenstva o produkte až po konečnú platbu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 
10 min. čítanie

Marketing festival 2024 v Brne opäť oslovil stovky marketérov. Aké kľúčové veci by ste mali riešiť v roku 2024? 

Dnes už legendárna akcia, ktorá sa vrátila na miesto svojich začiatkov. Marketing festival sa tentokrát opäť konal v brnenskom Janáčkovom divadle. Stovky senior marketérov z Česka, Slovenska, ale aj zahraničia prišli nasávať vedomosti a spojiť sa s novým kontaktami. 9 TOP rečníkov sa krásne dopĺňalo v zaujímavom programe poskladanom na mieru súčasnej marketingovej situácie. Prinášame […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+