Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Dáme jídlo prichádza s novou službou: Dáme rozvoz

Spoločnosť Dáme jídlo, jednotka na českom trhu rýchleho doručovania tzv. Q-commerce, oznamuje spustenie novej platformy s názvom Dáme rozvoz. A jej cieľ je naozaj ambiciózny. Dokázať doručiť zákazníkom takmer akýkoľvek tovar do 30 minút. Túto novinku priniesol Focus.

Dáme jídlo prichádza s novou službou: Dáme rozvoz

Doručenie do 30 minút v stovke českých miest

Generálny riaditeľ spoločnosti Dáme jedlo Filip Fingl hovorí: “Ľudia si často neuvedomujú, čo všetko si môžu nechať doručiť priamo domov, do práce, na služobnú cestu alebo ako prekvapenie do reštaurácie, kde sedia s priateľmi, v relatívne krátkom čase. V súčasnosti to nie sú len potraviny, kvety alebo drogéria, ale aj knihy a drobná elektronika, ako sú notebooky, telefóny alebo nabíjačky.

Novú službu Dáme rozvoz chce spoločnosť postupne zaviesť vo viac ako 100 mestách. Môže ju využívať každá spoločnosť, ktorá chce svojim zákazníkom umožniť okamžité doručenie zásielky do 30 minút. 

“Vzhľadom na naše zameranie budú našimi prvými partnermi reštaurácie, ktoré majú vlastné e-shopy, ale určite sa budeme snažiť o čo najširšie portfólio firemných zákazníkov. Veríme v naše služby. Náš logistický systém je overený časom a vieme, aký čas doručenia môžeme zákazníkom zaručiť vzhľadom na vzdialenosť od predajcu vďaka vopred definovaným zónam doručenia. Ceny za našu novú službu budú dohodnuté s každým partnerom individuálne na základe platby za použitie. Konečnú cenu pre ich zákazníkov necháme úplne na nich,” dodáva Petr Indra, obchodný riaditeľ spoločnosti Dáme jedlo.

Dáme rozvoz bude fungovať úplne samostatne a nezávisle od platformy Dáme jídlo. 

Možnosť vybrať z dvoch verzií spolupráce

“Pripravili sme dve verzie spolupráce. Partnerská spoločnosť môže pridať rýchle doručenie objednávky cez Dáme rozvoz na svojej webovej stránke ako jednu z možností doručenia. Zákazník si potom môže vybrať z ďalších možností dovozu svojho tovaru. To bude užitočné pre všetkých, ktorí prevádzkujú vlastné e-shopy a chcú ponúkať naozaj rýchle doručenie. Pre týchto partnerov sme pripravili aj prepojenie s našimi systémami prostredníctvom takzvaného API,” hovorí Josef Simpartl, vedúci logistiky spoločnosti Dáme jídlo.

“Druhú možnosť ocenia najmä partneri, ktorí potrebujú rýchlu ad hoc prepravu zásielok. Na špeciálne pripravenej webovej stránke môžu podať žiadosť o super rýchle doručenie balíka,” dodáva Simpartl. Podniky, ktoré sa rozhodnú využívať službu Dáme rozvoz, získajú rýchlu flotilu kuriérov a komplexný systém sledovania doručovania bez akýchkoľvek počiatočných nákladov – môžu sa tak sústrediť na svoje podnikanie a obmedziť starosti s logistikou na minimum.

Spoločnosť plánuje spustiť novú službu postupne: v júli pre vybraných partnerov a v priebehu leta pre komerčné využitie. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov
3 min. čítanie

Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov

Európska e-commerce scéna sa dramaticky mení a čínske platformy získavajú čoraz väčší podiel na trhu. Zatiaľ čo sa v roku 2023 domáci e-commerce rast v Číne spomalil na slabých 3,5 % – čo je menej než rast väčšiny TOP 10 globálnych trhov – čínski giganti hľadajú príležitosti na expanziu smerom na západ.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+