2 min. čítanie

Dáme jídlo prichádza s novou službou: Dáme rozvoz

Spoločnosť Dáme jídlo, jednotka na českom trhu rýchleho doručovania tzv. Q-commerce, oznamuje spustenie novej platformy s názvom Dáme rozvoz. A jej cieľ je naozaj ambiciózny. Dokázať doručiť zákazníkom takmer akýkoľvek tovar do 30 minút. Túto novinku priniesol Focus.

Dáme jídlo prichádza s novou službou: Dáme rozvoz

Doručenie do 30 minút v stovke českých miest

Generálny riaditeľ spoločnosti Dáme jedlo Filip Fingl hovorí: „Ľudia si často neuvedomujú, čo všetko si môžu nechať doručiť priamo domov, do práce, na služobnú cestu alebo ako prekvapenie do reštaurácie, kde sedia s priateľmi, v relatívne krátkom čase. V súčasnosti to nie sú len potraviny, kvety alebo drogéria, ale aj knihy a drobná elektronika, ako sú notebooky, telefóny alebo nabíjačky.

Novú službu Dáme rozvoz chce spoločnosť postupne zaviesť vo viac ako 100 mestách. Môže ju využívať každá spoločnosť, ktorá chce svojim zákazníkom umožniť okamžité doručenie zásielky do 30 minút. 

„Vzhľadom na naše zameranie budú našimi prvými partnermi reštaurácie, ktoré majú vlastné e-shopy, ale určite sa budeme snažiť o čo najširšie portfólio firemných zákazníkov. Veríme v naše služby. Náš logistický systém je overený časom a vieme, aký čas doručenia môžeme zákazníkom zaručiť vzhľadom na vzdialenosť od predajcu vďaka vopred definovaným zónam doručenia. Ceny za našu novú službu budú dohodnuté s každým partnerom individuálne na základe platby za použitie. Konečnú cenu pre ich zákazníkov necháme úplne na nich,“ dodáva Petr Indra, obchodný riaditeľ spoločnosti Dáme jedlo.

Dáme rozvoz bude fungovať úplne samostatne a nezávisle od platformy Dáme jídlo. 

Možnosť vybrať z dvoch verzií spolupráce

„Pripravili sme dve verzie spolupráce. Partnerská spoločnosť môže pridať rýchle doručenie objednávky cez Dáme rozvoz na svojej webovej stránke ako jednu z možností doručenia. Zákazník si potom môže vybrať z ďalších možností dovozu svojho tovaru. To bude užitočné pre všetkých, ktorí prevádzkujú vlastné e-shopy a chcú ponúkať naozaj rýchle doručenie. Pre týchto partnerov sme pripravili aj prepojenie s našimi systémami prostredníctvom takzvaného API,“ hovorí Josef Simpartl, vedúci logistiky spoločnosti Dáme jídlo.

„Druhú možnosť ocenia najmä partneri, ktorí potrebujú rýchlu ad hoc prepravu zásielok. Na špeciálne pripravenej webovej stránke môžu podať žiadosť o super rýchle doručenie balíka,“ dodáva Simpartl. Podniky, ktoré sa rozhodnú využívať službu Dáme rozvoz, získajú rýchlu flotilu kuriérov a komplexný systém sledovania doručovania bez akýchkoľvek počiatočných nákladov – môžu sa tak sústrediť na svoje podnikanie a obmedziť starosti s logistikou na minimum.

Spoločnosť plánuje spustiť novú službu postupne: v júli pre vybraných partnerov a v priebehu leta pre komerčné využitie. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+