1 min. čítanie

Dá sa SEO delegovať? Ako si „dať urobiť SEO“ a nespáliť sa (Ján Januška, Spotibo)

V našom Ecommerce Bridge podcaste sme opäť privítali Jána Janušku, špecialistu na SEO a zakladateľa spoločnosti Spotibo. Tentokrát sme sa rozprávali o tom, akým spôsobom robiť SEO, aby vám prinieslo výsledky, ako si vybrať tých správnych špecialistov, ako SEO delegovať a ako zaňho platiť. A možno dozviete sa aj to, ako sa SEO zapína a vypína.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

Pozrite/vypočujte si aj prvý rozhovor s Jánom Januškom: Ako zvládnuť SEO svojpomocne >>

V rozhovore sa dozviete:

  • 02:08 Dá sa SEO jednoducho zapnúť?
  • 04:15 Ako sa robí a deleguje SEO?
  • 08:20 Prečo a ako využiť SEO konzultanta?
  • 15:23 Aké sú výhody agentúry a freelancera?
  • 18:51 S akým rozpočtom sa už oplatí uvažovať nad SEO externistom?
  • 21:49 Aký je rozdiel medzi fulltime internistom a SEO agentúrou?
  • 29:11 Čo sa dá merať a vyhodnocovať pri využívaní externých SEO služieb?
  • 35:27 Ako by mali si mali firmy vytipovať svojich SEO špecialistov?
  • 39:51 Čo všetko by ste mali pridať do dopytu pre agentúru?
  • 42:02 Má významný externý auditor či tzv. „double check“?
  • 47:55 Aké spôsoby odmeňovania sú pri takýchto spoluprácach najlepšie?

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Už od puberty pracujem na vlastných projektoch. Veľmi skoro som pochopil, že robiť “weby pre klientov” je cesta do … nie úplne pre mňa. Tak som začal pracovať na vlastných projektoch. V 17 rokoch som mal portfólio asi 350 webov so zameraním na financie a poväčšine na českom trhu. Boli postavené na organickom vyhľadávaní zo Seznam.cz a keď trošku vylepšili algoritmus, weby “popadali”. Neskôr som sa zamestnal, okúsil prácu vo veľkej agentúre a aj na krásnej pozícii “IT project Manager”, kde by som vydržal do dôchodku, nebyť ambícií. Tak sme spoločne s agentúrou VISIBILITY rozbiehali affiliate sieť Dognet, ktorá úspešne operuje v CEE regióne už viac ako 10 rokov. Síce s VISIBILITY už sieť nepôsobí viac ako 4 roky, no jej kľúčová úloha pri štarte je nepopierateľná. Dognet má viacero podprojektov, ako napríklad knižky o online a affiliate marketingu Super Affiliate Academy, organizuje affiliate meetupy HotDognet (po celej CEE) a spolu organizoval affiliate konferenciu Affilhero. Robíme veľmi veľa pre edukáciu trhu. Medzičasom som spustil projekt Ecommerce Bridge, ktorý verím že v roku 2024 bude tak isto silne etablovaný v rámci CEE. Je to online magazín pre ecommerce scénu, eshopy a celkovo online podnikanie. Prevádzkujem tiež, asi jediné, Múzeum Mobilov v Európe. Som veľmi hrdý na to, akým spôsobom je celá firma a jej projekty postavené. Že už väčšinou nestoja na mojej osobe a mám úžasný team, ktorý vie viesť projekty aj bez môjho “mikromanažmentu”. Moje obľúbené motivačné bláboly: 👍 “Done is better than perfect” 👍 “Nestrelíš, nedáš gól” 👍 “Aj pád na hubu je krok vpred” 👍 “Veci treba robiť a nie sa o nich rozprávať” Ak si to dočítal až sem, gratulujem, máš veľa voľného času. Investuj ho do “strieľania” a nie krčmovým rečiam, ktoré ešte nikomu nepomohli.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)
1 min. čítanie

Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práca PPC človeka sa za posledné obdobie extrémne zmenila. Už to nie je len o vyklikávaní kampaní, hľadaní kľúčových slov, longtailov, mikro cielení… Umelá inteligencia spravila svoju prácu aj tu, a pokiaľ nie je človek dostatočne kreatívny, konkurencia ho ľahko pohltí. Ako sa zmenila práca PPCčkara, prečo by mal človek chcieť vôbec robiť túto prácu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako sa robí online marketing v sexshope? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2 min. čítanie

Ako sa robí online marketing v sexshope? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali ste už niekedy v “zakázanom” segmente? Určite o nich dobre viete: lieky, zbrane, sex… Nie je tak jednoduché robiť reklamu na veci, ktoré by sa nemali považovať za škodlivé. Ale reklamné systémy Google a Meta sú žiaľ striktne nastavené, preto e-shopy ponúkajúce tento tovar musia hľadať iné cesty. Ako sa dajú propagovať sexuálne pomôcky […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+