2 min. čítanie

Dá sa SEO delegovať? Ako si „dať urobiť SEO“ a nespáliť sa (Ján Januška, Spotibo)

V našom Ecommerce Bridge podcaste sme opäť privítali Jána Janušku, špecialistu na SEO a zakladateľa spoločnosti Spotibo. Tentokrát sme sa rozprávali o tom, akým spôsobom robiť SEO, aby vám prinieslo výsledky, ako si vybrať tých správnych špecialistov, ako SEO delegovať a ako zaňho platiť. A možno dozviete sa aj to, ako sa SEO zapína a vypína.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

Pozrite/vypočujte si aj prvý rozhovor s Jánom Januškom: Ako zvládnuť SEO svojpomocne >>

V rozhovore sa dozviete:

  • 02:08 Dá sa SEO jednoducho zapnúť?
  • 04:15 Ako sa robí a deleguje SEO?
  • 08:20 Prečo a ako využiť SEO konzultanta?
  • 15:23 Aké sú výhody agentúry a freelancera?
  • 18:51 S akým rozpočtom sa už oplatí uvažovať nad SEO externistom?
  • 21:49 Aký je rozdiel medzi fulltime internistom a SEO agentúrou?
  • 29:11 Čo sa dá merať a vyhodnocovať pri využívaní externých SEO služieb?
  • 35:27 Ako by mali si mali firmy vytipovať svojich SEO špecialistov?
  • 39:51 Čo všetko by ste mali pridať do dopytu pre agentúru?
  • 42:02 Má významný externý auditor či tzv. „double check“?
  • 47:55 Aké spôsoby odmeňovania sú pri takýchto spoluprácach najlepšie?

Zdieľať článok
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladateľ projektu Ecommerce Bridge a riaditeľ affiliate siete Dognet, ktorá aktuálne pôsobí v 13 krajiných strednej Európy a Balkánu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok