3 min. čítanie

Czech On-line Expo mení majiteľa. SmartEmailing kupuje najväčší český e-commerce veľtrh

Najväčší český veľtrh elektronického obchodu a online podnikania mení majiteľa. Po piatich rokoch organizovania ho od Jana Kalianka kúpila spoločnosť SmartEmailing, česká platforma pre automatizovanú e-mailovú a SMS komunikáciu.

Czech On-line Expo mení majiteľa. SmartEmailing kupuje najväčší český e-commerce veľtrh
Zdroj: SmartEmailing

Czech On-line Expo je známy český vzdelávací veľtrh, ktorý každoročne spája majiteľov, prevádzkovateľov a správcov e-shopov, konzultantov, vývojárov, programátorov, UX dizajnérov, dátových analytikov a ďalších odborníkov z oblasti online marketingu a e-commerce na výstavisku v Letňanoch.

Prvý ročník Czech On-line Expo sa konal v roku 2019 a každým rokom rástol v návštevnosti, počte vystavovateľov, obrate aj zisku. Jan Kalianko si dôsledne vybral svojho nástupcu. „Vybral som 3 možné firmy, ktoré boli dostatočne veľké, schopné, orientovali sa v odbore, mali kapitál a hlavne Expo pre ne mohlo mať zmysel. Po niekoľkých mesiacoch som sa dohodol so spoločnosťou SmartEmailing. Verím, že Expo je v dobrých rukách a zostane najväčším a najlepším, čo na českom trhu eventov pre e-commerce a online existuje,“ uviedol na svojom profile na LinkedIn. Práve SmartEmailing preberá pomyselnú štafetu po Janovi Kaliankovi a je pripravený nadviazať na jeho medziročný rast.

SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

Novinky pre prednášajúcich, vystavovateľov a hostí

Misiou spoločnosti SmartEmailing je posunúť známy e-commerce veľtrh na vyššiu úroveň. Nový organizačný tím preto pripravil množstvo noviniek.

Pre garantov a realizačný tím je veľkou novinkou budovanie komunity a s tým súvisiace Meet Ups, kde majú možnosť podieľať sa na organizácii podujatia a zdieľať svoje nápady. Pre účastníkov to zahŕňa VIP zónu, aplikáciu Eventee na zostavenie vlastného programu alebo výdatné občerstvenie. Samozrejme, zvýšený počet prednášok a vystavovateľov.

Všetkým, čo robíme, pomáhame podnikom komunikovať so zákazníkmi a potenciálnymi zákazníkmi efektívne, férovo a budovať udržateľné vzťahy. Vzdelávanie a komunita sú pre nás dva kľúčové pojmy a kúpa českého On-line Expo do našej vízie krásne zapadá,“ vysvetľuje dôvod kúpy Kateřina Fišerová, majiteľka spoločnosti SmartEmailing.„Posledných niekoľko mesiacov sme intenzívne pracovali na tom, aby Czech On-line Expo nebolo len dvojdňovou akciou. Naším cieľom je vytvoriť komunitu, ktorá sa bude počas celého roka navzájom inšpirovať, podporovať a vzdelávať,“ upresňuje Ondřej Ratajský, marketingový líder spoločnosti SmartEmailing.

Expo si zachová svoju nezávislosť

SmartEmailing ubezpečuje, že veľtrh si naďalej zachová svoju objektivitu a nezávislosť. Veletrh bude aj naďalej nezávislým podujatím pre všetkých. To samozrejme platí aj pre našich konkurentov, ktorí majú na výstave Expo vždy otvorené dvere. Cieľom veľtrhu Expo je skutočne vzdelávať odbornú verejnosť s tými najlepšími z najlepšieho v odbore, vytvoriť komunitu okolo elektronického obchodu pre majiteľov e-shopov, agentúry aj freelancerov. A každý, kto zdieľa rovnakú víziu a ide s nami, je srdečne vítaný,“ vysvetľuje Ondřej Ratajský.

Prvý český On-line Expo pod záštitou SmartEmailing sa uskutoční 27. – 28. februára 2024 v PVA EXPO Praha.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+