2 min. čítanie

CZC oslavuje svoje 25. výročie retrospektívnou kampaňou

CZC, česká dvojka na trhu s elektronikou, oslavuje v apríli štvrťstoročie svojej existencie. Pri tejto príležitosti sa obzerá späť a predstavuje retro kampaň, ktorá zákazníkom pripomína najväčšie technologické míľniky týchto rokov.

CZC oslavuje svoje 25. výročie retrospektívnou kampaňou

CZC, česká dvojka na trhu s elektronikou, oslavuje v apríli štvrťstoročie svojej existencie. Pri tejto príležitosti sa obzerá späť a predstavuje retro kampaň, ktorá zákazníkom pripomína najväčšie technologické míľniky týchto rokov.

Kampaň prebieha na webe CZC.cz, na bežných online kanáloch a pripomenie ikonické momenty, ktoré sa na trhu s elektronikou odohrali za posledné štvrťstoročie. Kampaň bude podporená aj predajnou akciou, počas ktorej CZC v priebehu mesiaca zavedie 25 % zľavy na vybrané ikonické produkty.

“Aj po 25 rokoch na trhu si stále zachovávame svoju geekovskú DNA, čo znamená, že poznáme potreby našich zákazníkov. Preto sme sa rozhodli osláviť naše narodeniny vo veľkom štýle a pripomenúť si legendárne produkty, ktoré boli v 90. rokoch považované za technologickú špičku,” dodáva Milan Duda, marketingový riaditeľ CZC.

Kampaň dopĺňa narodeninová predajná akcia s 25-percentnou zľavou na vybrané produkty. Zľavy sa spúšťajú postupne od pondelka 3. apríla a počas mesiaca bude zľavnených celkovo 40 produktov. V prvom týždni sa zľava dotkla produktov, ako je napríklad ikonická herná konzola PlayStation 5, pričom zásoby akcie sa vypredali do 10 minút od jej spustenia. Informácie o všetkých zľavách nájdu zákazníci na úvodnej stránke kampane.

Kreatívu kampane k 25. výročiu pripravil marketingový tím CZC. Pobeží na všetkých interných komunikačných kanáloch CZC a vizuálmi bude odkazovať na začiatky CZC na českom trhu.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+