Cross selling, teda v preklade krížový predaj je jednou z predajných taktík, ktoré ponúkajú už existujúcim zákazníkom ďalšie produkty, alebo služby. Up selling je podobnou taktikou, ktorá má ale za cieľ ponúknuť drahší výrobok. Pri cross sellingu to nemusí byť drahší výrobok, ale napríklad príslušenstvo. Teda zákazník si kúpi napríklad mobil a predajca mu k nemu ponúkne ďalšie príslušenstvo ako napríklad obal na mobil, či pamäťovú kartu. Takýto predaj sa nemusí týkať len eshopov, kde sa môžu ďalšie výrobky, alebo služby zobraziť pri nákupe, ale aj pri osobnom predaji, kde priamo predajca ponúka dodatočné výrobky, alebo služby nakupujúcemu.
AKTUALIZOVANÉ: Zajtra vstupuje do platnosti novela poštového zákona v Maďarsku
Maďarskí zákazníci budú mať pri online nákupoch dostupné služby Magyar Posty. Budú stanovené pevné ceny, ktoré majú zabrániť znevýhodneniu maďarskej pošty.