Cross selling, teda v preklade krížový predaj je jednou z predajných taktík, ktoré ponúkajú už existujúcim zákazníkom ďalšie produkty, alebo služby. Up selling je podobnou taktikou, ktorá má ale za cieľ ponúknuť drahší výrobok. Pri cross sellingu to nemusí byť drahší výrobok, ale napríklad príslušenstvo. Teda zákazník si kúpi napríklad mobil a predajca mu k nemu ponúkne ďalšie príslušenstvo ako napríklad obal na mobil, či pamäťovú kartu. Takýto predaj sa nemusí týkať len eshopov, kde sa môžu ďalšie výrobky, alebo služby zobraziť pri nákupe, ale aj pri osobnom predaji, kde priamo predajca ponúka dodatočné výrobky, alebo služby nakupujúcemu.
Čo je to Lorem Ipsum?
Vysvetľovať marketérom tento pojem je asi ako hovoriť šoférom k čomu slúži volant 🙂 (to okrúhle zariadenie pred sedadlom vodiča, ktoré sa krúti doľava a doprava). Stále však existuje dostatok ľudí, ktorí chcú vedieť odkiaľ sa tento pseudo jazyk vzal a aký je jeho účel. Nech sa páči. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného […]