Na úvod sa pozrieme na 10 noviniek za uplynulé mesiace. Ide o výber „najzávažnejších“ správ, ktoré pre vás každodenne chystáme na ecommercebridge.sk.
Slovné spojenie Lead Generation je pre e-commerce segment istým spôsobom svätý grál. Ide o označenie potenciálneho zákazníka, ktorý prejavil záujem o produkt. Bližšie sa na tento pojem pozeráme v tematickej dvojstrane a prikladáme aj tipy od piatich expertov z našej databázy.
Podnetné rozhovory
V interview s Petrom Bírom, riaditeľom SK-NIC sa pozrieme na základ každej webovej stránky – doménu. Mnohí to možno považujú za preceňovanú tému, ale pri prvom úspešnom kybernetickom útoku na ich biznis sa im otvoria oči, o čo všetko so svojou doménou prišli. Aká je história domén na Slovensku a ako fungujú ich registrácie? A prečo v SK-NIC založili fond, ktorým podporujú bezpečnosť online sveta?
Prečo stále počúvame o nutnosti expanzie? „Slovensko je taká malá krajina, že matematicky nevychádza nechať biznis iba tu,“ tvrdí Andrej Kajan, CEO agentúry ui42. V špeciálnom rozhovore pre časopis prezradil, či je vôbec možné rozrásť sa za hranice aj na vlastnú päsť. Hovorí aj o tom, na čo si dať pozor a ako prísť na ten správny mix, ktorý vám bude fungovať.
Ako to vidia odborníci
Radek Klouda je CEO v spoločnosti Baselinker, ktorá sa venuje marketplaces. Čitateľom zhrnul aktuálnu situáciu v rámci Česka a Slovenska a podelil sa aj o svoj odhad vývoja.
Nové nástroje AI prinášajú mnoho úžitku, no akokoľvek obohrane to znie, prichádzajú s tým aj nové výzvy. Pavel Ungr je ostrieľaný špecialista na SEO a priniesol podrobný prehľad toho, čo urobila umelá inteligencia s vyhľadávačmi a zamýšľa sa nad tým, ako si s tým poradiť.
Michala Pastiera netreba špeciálne predstavovať. Svojou Žltou knihou spôsobil revolúciu nielen v marketingových kruhoch. Prečo je taká špeciálna? Výber myšlienok z rozhovoru sme preniesli aj do tlačenej formy, celý rozhovor je k dispozícii na všetkých dobrých platformách.
Michal Pastier v rozhovore mimo iného povedal, že ľudia sú od svojej podstaty vizuálni. Na to je dobré myslieť pri dizajne výrobku. Fráza „obal predáva“ má niečo do seba a svoje o tom vie Imrich Petro z tlačiarne DIW print. V článku rozoberá možnosti, ktoré súčasné technológie prinášajú a na čo je dobré myslieť.
Čo čítať, aby ste sa stali ešte lepším e-commerce profesionálom? To sme sa opýtali našich expertov z rôznych sfér online biznisu. Budete prekvapení, aké rozmanité tipy na literatúru sa nám podarilo zozbierať.
Do databázy expertov sa viete jednoducho dostať aj vy. Stačí si založiť profil a vyjadrovať sa k aktuálnym témam.
Časopis je zadarmo
Tlačený časopis sme začali vydávať na vlastnú päsť ako obohatenie nášho online obsahu, ktorý pre vás chystáme každý deň. Veríme, že v tlačenej forme ide o trvácnejší obsah, ktorý si môžete prelistovať, keď vám bude chýbať inšpirácia, alebo si jednoducho chcete odpočinúť od obrazovky.
Pridajte sa aj vy k odberu časopisu – je to úplne zadarmo. Posielame ho každé 3 mesiace do schránok alebo v digitálnej podobe. Je na vás, čo si zvolíte.
Chcem sa prihlásiť na odber časopisu