Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
3 min. čítanie

Čo prináša septembrové číslo časopisu Ecommerce Bridge

Printový časopis Ecommerce Bridge vychádza každé tri mesiace. Najnovšie číslo prináša unikátne rozhovory s odborníkmi. Tentokrát sme sa bavili s Petrom Bírom o sile domén a Andrej Kajan hovoril o význame expanzie. Pozrieme sa na marketplaces, vplyv AI na SEO a dávame tipy na čítanie pre rozvoj v e-commerce. Časopis si môžete zadarmo objednať priamo do schránky.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Čo prináša septembrové číslo časopisu Ecommerce Bridge

Na úvod sa pozrieme na 10 noviniek za uplynulé mesiace. Ide o výber „najzávažnejších“ správ, ktoré pre vás každodenne chystáme na ecommercebridge.sk.

Slovné spojenie Lead Generation je pre e-commerce segment istým spôsobom svätý grál. Ide o označenie potenciálneho zákazníka, ktorý prejavil záujem o produkt. Bližšie sa na tento pojem pozeráme v tematickej dvojstrane a prikladáme aj tipy od piatich expertov z našej databázy.

Podnetné rozhovory

V interview s Petrom Bírom, riaditeľom SK-NIC sa pozrieme na základ každej webovej stránky – doménu. Mnohí to možno považujú za preceňovanú tému, ale pri prvom úspešnom kybernetickom útoku na ich biznis sa im otvoria oči, o čo všetko so svojou doménou prišli. Aká je história domén na Slovensku a ako fungujú ich registrácie? A prečo v SK-NIC založili fond, ktorým podporujú bezpečnosť online sveta?

Prečo stále počúvame o nutnosti expanzie? „Slovensko je taká malá krajina, že matematicky nevychádza nechať biznis iba tu,“ tvrdí Andrej Kajan, CEO agentúry ui42. V špeciálnom rozhovore pre časopis prezradil, či je vôbec možné rozrásť sa za hranice aj na vlastnú päsť. Hovorí aj o tom, na čo si dať pozor a ako prísť na ten správny mix, ktorý vám bude fungovať.

Ako to vidia odborníci

Radek Klouda je CEO v spoločnosti Baselinker, ktorá sa venuje marketplaces. Čitateľom zhrnul aktuálnu situáciu v rámci Česka a Slovenska a podelil sa aj o svoj odhad vývoja.

Nové nástroje AI prinášajú mnoho úžitku, no akokoľvek obohrane to znie, prichádzajú s tým aj nové výzvy. Pavel Ungr je ostrieľaný špecialista na SEO a priniesol podrobný prehľad toho, čo urobila umelá inteligencia s vyhľadávačmi a zamýšľa sa nad tým, ako si s tým poradiť.

Michala Pastiera netreba špeciálne predstavovať. Svojou Žltou knihou spôsobil revolúciu nielen v marketingových kruhoch. Prečo je taká špeciálna? Výber myšlienok z rozhovoru sme preniesli aj do tlačenej formy, celý rozhovor je k dispozícii na všetkých dobrých platformách.

|

 

Michal Pastier v rozhovore mimo iného povedal, že ľudia sú od svojej podstaty vizuálni. Na to je dobré myslieť pri dizajne výrobku. Fráza „obal predáva“ má niečo do seba a svoje o tom vie Imrich Petro z tlačiarne DIW print. V článku rozoberá možnosti, ktoré súčasné technológie prinášajú a na čo je dobré myslieť.

Čo čítať, aby ste sa stali ešte lepším e-commerce profesionálom? To sme sa opýtali našich expertov z rôznych sfér online biznisu. Budete prekvapení, aké rozmanité tipy na literatúru sa nám podarilo zozbierať.

Do databázy expertov sa viete jednoducho dostať aj vy. Stačí si založiť profil a vyjadrovať sa k aktuálnym témam.

Časopis je zadarmo

Tlačený časopis sme začali vydávať na vlastnú päsť ako obohatenie nášho online obsahu, ktorý pre vás chystáme každý deň. Veríme, že v tlačenej forme ide o trvácnejší obsah, ktorý si môžete prelistovať, keď vám bude chýbať inšpirácia, alebo si jednoducho chcete odpočinúť od obrazovky.

Pridajte sa aj vy k odberu časopisu – je to úplne zadarmo. Posielame ho každé 3 mesiace do schránok alebo v digitálnej podobe. Je na vás, čo si zvolíte.

Chcem sa prihlásiť na odber časopisu
Zdieľať článok
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge

Starám sa o obsah na ecommercebridge.sk a ecommercebridge.cz. 💌 Filtrujem témy z oblasti e-commerce a marketingu, aby ste mali všetko na jednom mieste a získali prehľad o tom, čo sa deje doma aj vo svete. 📰 Tvorím aj časopis Ecommerce Bridge, ktorý odberateľom posielame zadarmo.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+