3 min. čítanie

Čo prináša septembrové číslo časopisu Ecommerce Bridge

Printový časopis Ecommerce Bridge vychádza každé tri mesiace. Najnovšie číslo prináša unikátne rozhovory s odborníkmi. Tentokrát sme sa bavili s Petrom Bírom o sile domén a Andrej Kajan hovoril o význame expanzie. Pozrieme sa na marketplaces, vplyv AI na SEO a dávame tipy na čítanie pre rozvoj v e-commerce. Časopis si môžete zadarmo objednať priamo do schránky.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Čo prináša septembrové číslo časopisu Ecommerce Bridge

Na úvod sa pozrieme na 10 noviniek za uplynulé mesiace. Ide o výber „najzávažnejších“ správ, ktoré pre vás každodenne chystáme na ecommercebridge.sk.

Slovné spojenie Lead Generation je pre e-commerce segment istým spôsobom svätý grál. Ide o označenie potenciálneho zákazníka, ktorý prejavil záujem o produkt. Bližšie sa na tento pojem pozeráme v tematickej dvojstrane a prikladáme aj tipy od piatich expertov z našej databázy.

Podnetné rozhovory

V interview s Petrom Bírom, riaditeľom SK-NIC sa pozrieme na základ každej webovej stránky – doménu. Mnohí to možno považujú za preceňovanú tému, ale pri prvom úspešnom kybernetickom útoku na ich biznis sa im otvoria oči, o čo všetko so svojou doménou prišli. Aká je história domén na Slovensku a ako fungujú ich registrácie? A prečo v SK-NIC založili fond, ktorým podporujú bezpečnosť online sveta?

Prečo stále počúvame o nutnosti expanzie? „Slovensko je taká malá krajina, že matematicky nevychádza nechať biznis iba tu,“ tvrdí Andrej Kajan, CEO agentúry ui42. V špeciálnom rozhovore pre časopis prezradil, či je vôbec možné rozrásť sa za hranice aj na vlastnú päsť. Hovorí aj o tom, na čo si dať pozor a ako prísť na ten správny mix, ktorý vám bude fungovať.

Ako to vidia odborníci

Radek Klouda je CEO v spoločnosti Baselinker, ktorá sa venuje marketplaces. Čitateľom zhrnul aktuálnu situáciu v rámci Česka a Slovenska a podelil sa aj o svoj odhad vývoja.

Nové nástroje AI prinášajú mnoho úžitku, no akokoľvek obohrane to znie, prichádzajú s tým aj nové výzvy. Pavel Ungr je ostrieľaný špecialista na SEO a priniesol podrobný prehľad toho, čo urobila umelá inteligencia s vyhľadávačmi a zamýšľa sa nad tým, ako si s tým poradiť.

Michala Pastiera netreba špeciálne predstavovať. Svojou Žltou knihou spôsobil revolúciu nielen v marketingových kruhoch. Prečo je taká špeciálna? Výber myšlienok z rozhovoru sme preniesli aj do tlačenej formy, celý rozhovor je k dispozícii na všetkých dobrých platformách.

|

 

Michal Pastier v rozhovore mimo iného povedal, že ľudia sú od svojej podstaty vizuálni. Na to je dobré myslieť pri dizajne výrobku. Fráza „obal predáva“ má niečo do seba a svoje o tom vie Imrich Petro z tlačiarne DIW print. V článku rozoberá možnosti, ktoré súčasné technológie prinášajú a na čo je dobré myslieť.

Čo čítať, aby ste sa stali ešte lepším e-commerce profesionálom? To sme sa opýtali našich expertov z rôznych sfér online biznisu. Budete prekvapení, aké rozmanité tipy na literatúru sa nám podarilo zozbierať.

Do databázy expertov sa viete jednoducho dostať aj vy. Stačí si založiť profil a vyjadrovať sa k aktuálnym témam.

Časopis je zadarmo

Tlačený časopis sme začali vydávať na vlastnú päsť ako obohatenie nášho online obsahu, ktorý pre vás chystáme každý deň. Veríme, že v tlačenej forme ide o trvácnejší obsah, ktorý si môžete prelistovať, keď vám bude chýbať inšpirácia, alebo si jednoducho chcete odpočinúť od obrazovky.

Pridajte sa aj vy k odberu časopisu – je to úplne zadarmo. Posielame ho každé 3 mesiace do schránok alebo v digitálnej podobe. Je na vás, čo si zvolíte.

Chcem sa prihlásiť na odber časopisu
Zdieľať článok
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge

Starám sa o obsah na ecommercebridge.sk a ecommercebridge.cz. 💌 Filtrujem témy z oblasti e-commerce a marketingu, aby ste mali všetko na jednom mieste a získali prehľad o tom, čo sa deje doma aj vo svete. 📰 Tvorím aj časopis Ecommerce Bridge, ktorý odberateľom posielame zadarmo.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Slovenský e-commerce v Q3: Slabé leto zachránil septebmer
4 min. čítanie

Slovenský e-commerce v Q3: Slabé leto zachránil septebmer

Slovenský e-commerce si v tomto roku udržuje jednociferný rast. Po predchádzajúcich dvoch štvrťrokoch tohto roku sa podarilo udržať pozitívny trend aj v tom treťom, ktorý skončil s rastom tržieb 3 % v porovnaní s predchádzajúcim rokom. E-commerce však mohol dosiahnuť lepší výsledok, ak by nedošlo k spomaleniu záujmu zákazníkov o nákupy v hlavných kategóriách produktov, ako je napríklad spotrebná elektronika. Skokanom kvartálu je zrnková […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+