2 min. čítanie

Čo naučila táto kríza online marketing a ako sa pripraviť na ďalšie (Ján Stareček, Starmedia)

Ján Stareček je Digital & Data Science Director v reklamnej agentúre Starmedia, ktorá sa podieľala na vytvorení veľkého dokumentu, ktorý mapuje dôležité poznatky o spotrebiteľskom správaní, zmenách na trhu či rozdielnom prístupe inzerentov počas koronakrízy. Ján nám v rozhovore prezradil zaujímavé informácie, vďaka ktorým vznikol veľmi podrobný návod, ako sa pripraviť na ďalšiu podobnú krízu v budúcnosti.

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:24 Bude tento veľký dokument o koronakríze zverejnený?
  • 03:06 Má zmysel venovať sa aj naďalej téme spotrebiteľského správania počas krízy?
  • 05:43 Zmenila kríza niečo na tom, že Slováci zvyknú viac prihliadať na kvalitu ako na cenu?
  • 07:16 Pomohlo veľkým a obľúbeným obchodom počas krízy ich dobré renomé?
  • 08:59 Bola kľúčom k úspechu pripravenosť alebo sila značky?
  • 10:27 Dali sa počas krízy pozorovať signifikantné zmeny aj na výkonnosti slovenských médií?
  • 12:04 Ako na tom boli konšpiračné weby? Rástli alebo klesali?
  • 13:51 Spôsobila kríza výrazný pokles dopytu po drahých komoditách ako sú napr. autá, nehnuteľnosti a podobne?
  • 16:53 Čo spôsobil náhly pokles inzerentov eshopom alebo médiám?
  • 18:33 Ako sa správali tí najväčší inzerenti?
  • 19:38 Prichádza príležitosť pre menších hráčov získať veľkú reklamu aj v televízii za nižšie náklady?
  • 21:49 Objavil sa nejaký významný produktový „skokan“ okrem rúšok a dezinfekcie?
  • 23:16 Aké zmeny zasiahli influencerov a akú majú budúcnosť?
  • 27:46 Ako by sa eshopy mali pripraviť na obdobnú krízu v budúcnosti?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)
1 min. čítanie

Pri exporte sa nepýtajte ČI, ale KEDY… prečo nemusí byť CZ trh vždy prvou voľbou? (Ján Aštary – Dexfinity)

Čakanie na správny moment nie je v prípade expanzie až tak na mieste. Pokiaľ máte e-shop a vidíte v tom pridanú hodnotu, rozhodne by ste do toho mali ísť. Vie to priniesť obrovský obchodný potenciál a množstvo ďalších benefitov. Či je český trh vždy ideálna voľba pre expanziu, ako by mal prebiehať celý proces a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Na čom “beží” e-shop GymBeam a čo to vie naučiť každého e-shopára. (Róbert Čižmár, GymBeam)
1 min. čítanie

Na čom “beží” e-shop GymBeam a čo to vie naučiť každého e-shopára. (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nevyhnutné pre e-shopy vyhľadávať riešenie webu na mieru, alebo sa od začiatku uspokoja s krabicovým produktom? GymBeam momentálne migruje svoje dáta z Magenta a je to proces na niekoľko mesiacov až rokov. Čo by v minulosti spravili inak, aby sa tomu vyhli, kedy reálne zvažovať custom riešenie od začiatku a na čo by sa […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+