Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január už čoskoro
Žilina
15. Február už čoskoro
Prešov
7. Marec už čoskoro
Trnava
28. Marec už čoskoro
Lučenec
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
14. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Čo naučila táto kríza online marketing a ako sa pripraviť na ďalšie (Ján Stareček, Starmedia)

Ján Stareček je Digital & Data Science Director v reklamnej agentúre Starmedia, ktorá sa podieľala na vytvorení veľkého dokumentu, ktorý mapuje dôležité poznatky o spotrebiteľskom správaní, zmenách na trhu či rozdielnom prístupe inzerentov počas koronakrízy. Ján nám v rozhovore prezradil zaujímavé informácie, vďaka ktorým vznikol veľmi podrobný návod, ako sa pripraviť na ďalšiu podobnú krízu v budúcnosti.

V rozhovore sa dozviete:

  • 01:24 Bude tento veľký dokument o koronakríze zverejnený?
  • 03:06 Má zmysel venovať sa aj naďalej téme spotrebiteľského správania počas krízy?
  • 05:43 Zmenila kríza niečo na tom, že Slováci zvyknú viac prihliadať na kvalitu ako na cenu?
  • 07:16 Pomohlo veľkým a obľúbeným obchodom počas krízy ich dobré renomé?
  • 08:59 Bola kľúčom k úspechu pripravenosť alebo sila značky?
  • 10:27 Dali sa počas krízy pozorovať signifikantné zmeny aj na výkonnosti slovenských médií?
  • 12:04 Ako na tom boli konšpiračné weby? Rástli alebo klesali?
  • 13:51 Spôsobila kríza výrazný pokles dopytu po drahých komoditách ako sú napr. autá, nehnuteľnosti a podobne?
  • 16:53 Čo spôsobil náhly pokles inzerentov eshopom alebo médiám?
  • 18:33 Ako sa správali tí najväčší inzerenti?
  • 19:38 Prichádza príležitosť pre menších hráčov získať veľkú reklamu aj v televízii za nižšie náklady?
  • 21:49 Objavil sa nejaký významný produktový „skokan“ okrem rúšok a dezinfekcie?
  • 23:16 Aké zmeny zasiahli influencerov a akú majú budúcnosť?
  • 27:46 Ako by sa eshopy mali pripraviť na obdobnú krízu v budúcnosti?

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Správny brief na tvorbu a vylepšenia e-shopu vám vie ušetriť tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)
5 min. čítanie

Správny brief na tvorbu a vylepšenia e-shopu vám vie ušetriť tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)

Pri vývoji nového webu sa často robia podobné chyby. Trvanie na vlastných prvkoch bez predchádzajúcej konzultácie či nerealistické časové aj finančné nároky sú na dennom poriadku. Ako by mal proces tvorby nového webu či e-shopu vyzerať, ktorí ľudia z firmy by sa do procesu mali zapojiť a či je nejaký magický všeobecný checklist, vďaka ktorému […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Ako na prípravu úspešnej SEO stratégie pre rok 2024? (Janko Januška  – Spotibo)
5 min. čítanie

Ako na prípravu úspešnej SEO stratégie pre rok 2024? (Janko Januška – Spotibo)

SEO je magický pojem, ktorý je tu s nami už desaťročia. Aj keď niektorí sa každý rok tvária, že teraz už určite zomrie a nebude ho potrebné riešiť, stále tu je a stále funguje. Ako správne nastaviť SEO stratégiu, či má zmysel konzultovať prácu aj s treťou stranou a aké sú vyhliadky v tejto oblasti […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+