1 min. čítanie

Čo musí mať výkonný e-shop? (Daniel Duriš, Basta Digital)

Daniel Duriš je v agentúre Basta Digital od jej začiatku, momentálne je na pozícii hlavného konzultanta. V rozhovore sa dozviete, čo všetko s klientmi rieši. Okrem toho zistíte, ako si môžete vyladiť e-shop, tak, aby bol čo najvýkonnejší, ako môžete využiť lokálne vyhľadávanie v Googli a ďalšie užitočné tipy.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge
|

V rozhovore sa dozviete:

  • 0:45 čo ich agentúra vie urobiť pre klienta, aká je jeho úloha na pozícii hlavný konzultant;
  • 3:45 s akými problémami sa na weboch klientov stretáva najčastejšie, čo im chýba a čo robia nesprávne;
  • 5:47 ako sa môže e-shop takýmto problémom vyhnúť;
  • 10:35 s akými netypickými požiadavkami za ním klienti chodia;
  • 12:07 ako vie online pomôcť zvýšeniu návštevnosti v kamennej predajni, prečo a ako využívať Google lokálne vyhľadávanie;
  • 16:58 čo sú Google Posts a ako ich môžu firmy využívať;
  • 17:58 must have výkonného e-shopu;
  • 21:07 kedy prvý krát zaznela myšlienka, že SEO je mŕtve, a čo SEO čaká v budúcnosti.

Zdieľať článok
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge sa venuje najmä komunikácii s autormi, editovaniu a publikovaniu článkov a video rozhovorov. Má na starosti celý chod projektu, inovácie, propagáciu a všetko spojené s obsahovou stránkou.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)
1 min. čítanie

Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práca PPC človeka sa za posledné obdobie extrémne zmenila. Už to nie je len o vyklikávaní kampaní, hľadaní kľúčových slov, longtailov, mikro cielení… Umelá inteligencia spravila svoju prácu aj tu, a pokiaľ nie je človek dostatočne kreatívny, konkurencia ho ľahko pohltí. Ako sa zmenila práca PPCčkara, prečo by mal človek chcieť vôbec robiť túto prácu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako sa robí online marketing v sexshope? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2 min. čítanie

Ako sa robí online marketing v sexshope? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali ste už niekedy v “zakázanom” segmente? Určite o nich dobre viete: lieky, zbrane, sex… Nie je tak jednoduché robiť reklamu na veci, ktoré by sa nemali považovať za škodlivé. Ale reklamné systémy Google a Meta sú žiaľ striktne nastavené, preto e-shopy ponúkajúce tento tovar musia hľadať iné cesty. Ako sa dajú propagovať sexuálne pomôcky […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+