2 min. čítanie

Čo má spoločné e-commerce s bojom proti domácemu násiliu? Inšpiratívnu kampaň módnej značky Camaïeu

Spoločnosť Camaïeu na svojom francúzskom e-shope spustila najnovšiu reklamnú kampaň. Zvolila naozaj originálny spôsob k téme boja proti domácemu násiliu. Medzi produktami môžete občas vidieť modelku s modrinou na tvári - a namiesto ceny svieti číslo 3919, čo je francúzska linka pre obete domáceho násilia.

Čo má spoločné e-commerce s bojom proti domácemu násiliu? Inšpiratívnu kampaň módnej značky Camaïeu

foto: camaieu.fr

Vo Francúzsku je každá desiata žena obeťou domáceho násilia a agresívne správanie je v dôsledku lockdownu na vzostupe. Tieto údaje potvrdzuje aj zvýšený počet telefonátov na špecializovanú telefonickú linku. Preto sa módna značka Camaïeu spolu s organizáciou SOLFA a agentúrou Buzzman rozhodla spustiť originálnu kampaň proti domácemu násiliu. Túto kampaň realizujú priamo v ich e-shope v katalógu produktov. 

Keď sa pozriete na niektoré produkty, otvorí sa vám detail daného modelu. Už s prvým pohľadom je zjavné, že modelka má na tvári modrinu alebo krvavé pery. A nezaujíma vás cena oblečenia, ale číslo anonymnej linky pre obete domáceho násilia. 

Vo Francúzsku je každá desiata žena obeťou domáceho násilia.

foto: camaieu.fr

Číslo, ktoré by mal poznať celý francúzsky národ

Celá kampaň vychádza z dlhodobého boja značky proti násiliu a agresii voči ženám. Od septembra minulého roka sa spoločnosť Camaïeu zaviazala predávať každý mesiac jedno značkové tričko, ktoré nejakým spôsobom súvisí s témou násilia páchaného na ženách. V januári ste si napríklad mohli kúpiť biele tričko so srdiečkom a číslom 3919 za 9,99 €. Rovnaké tričko potom nosia všetci zamestnanci v predajniach a číslo 3919 nájdete aj na účtenkách z predajní alebo na faktúre pri nákupe online. 

foto:camaieu.fr

Camaïeu dúfa, že prostredníctvom kampane sa jej podarí podporiť obete a ukázať im, že vo svojej ťažkej situácii rozhodne nie sú samé a že sa oplatí o tom hovoriť. Hlavným cieľom špeciálnej kampane bolo dostatočne zviditeľniť anonymnú linku pomoci obetiam 3919, aby toto číslo tiesňového volania poznal doslova celý národ.   

Na Slovensku môžete v prípade potreby využiť národnú non-stop linku pre ženy zažívajúce násilie 0800 212 212. Linka je anonymná, dôverná a bezplatná. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov
3 min. čítanie

Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov

Český e-commerce, ktorý v posledných dvoch rokoch zaznamenal výrazný pokles, čaká tento rok oživenie a návrat k udržateľnému rastu. Najväčší podiel na tržbách pochopiteľne vykazuje drahší tovar z kategórií ako elektronika, náradie či stavebné materiály, ako vyplynulo z analýzy spoločnosti Upgates.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+