1 min. čítanie

Cloaking

Cloaking patrí medzi zakázané Black hat SEO techniky. V princípe ide o to, že vyhľadávaču je ponúknutá stránka, ktorá je optimalizovaná presne na mieru algoritmom, ktoré určujú pozíciu stránok vo vyhľadávaní.

Cloaking patrí medzi zakázané Black hat SEO techniky. V princípe ide o to, že vyhľadávaču je ponúknutá stránka, ktorá je optimalizovaná presne na mieru algoritmom, ktoré určujú pozíciu stránok vo vyhľadávaní. Tým pádom vyhľadávač zobrazí danú stránku na lepšej pozícií. Problém je ale v tom, že sa návštevníkom zobrazí stránka úplne iná, ktorú by inak tento vyhľadávací mechanizmus nezaradil do vyhľadávania. Keďže je to jedna z black hat SEO techník, tak stránka, ktorá ju využíva môže byť tiež penalizovaná.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
6 min. čítanie

Čo je spam?

Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
3 min. čítanie

Ako napísať zavináč na klávesnici?

Zavináč? Nie, nemáme na mysli druh ryby. Ani pochúťku v slanom náleve z čias komunistických staničných bufetov. Hovoríme o označení pre znak @, ktorý najčastejšie používame v kontexte elektronickej pošty. Skúsme si dnes niečo povedať o znaku, ktorý je našou každodennou súčasťou. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
4 min. čítanie

Čo je hoax?

V súčasnom kontexte sociálnych sietí ľudia za hoax považujú informácie, s ktorými sa buď nestotožňujú, alebo ktoré odporujú ich videniu sveta. Svet nie je čiernobiely, ty máš svoj názor, ja mám svoj názor, pravda je relatívna a podobné frázy nás chcú presvedčiť, že nemôžeme spoľahlivo určiť pravosť a pravdivosť informácií. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok