Články a novinky na tému Multimédiá

Multimédiá prinášajú vášmu marketingu dynamiku a atraktivitu, ktorá zaujme a udrží pozornosť vašich zákazníkov. Využitím videí, infografík, podcastov a interaktívnych prezentácií môžete efektívne komunikovať svoje posolstvo a zvyšovať angažovanosť. Prepojenie multimédií s content marketingom a sociálnymi médiami vám umožní vytvárať bohatší obsah, ktorý je ľahko zdieľateľný a virálny. Vďaka najnovším technológiám a stratégiám sa naučíte, ako vytvárať pútavé multimediálne materiály, ktoré podporia vašu značku a zvýšia dosah vašich kampaní. Vďaka praktickým radám a tipom sa stanete lepšími v využívaní multimédií a získate konkurenčnú výhodu.

Škálovať biznis nemusí znamenať len expanziu. Skúste rozšírenie portfólia služieb. (Iveta Hrabovská)
7 min. čítanie

Škálovať biznis nemusí znamenať len expanziu. Skúste rozšírenie portfólia služieb. (Iveta Hrabovská)

Rozhodovanie o rozšírení podnikania býva často kľúčové. Úspech závisí od mnohých faktorov – od načasovania, cez tím, až po správne nastavenú víziu. Ale čo ak sa namiesto expanzie do nových trhov rozhodnete vytvoriť úplne nový, sesterský projekt, ktorý osloví inú časť trhu? Čo je projekt ŠŤAVA do HORECA, aké sú jeho hlavné benefity a či […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta AI v Európe, TikTok ako vyhľadávač a prečo sú push notifikácie v kríze | MUDROVAČKA 03/2025
7 min. čítanie

Meta AI v Európe, TikTok ako vyhľadávač a prečo sú push notifikácie v kríze | MUDROVAČKA 03/2025

V marcovej Mudrovačke sa pozrieme na to najdôležitejšie z digitálneho marketingu a e-commerce. Zistíte, prečo push notifikácie strácajú účinnosť a ako ich optimalizovať, aby skutočne fungovali. Preberieme rozšírenie Meta AI do Európy a ukážeme, ako sa mení spôsob odporúčania produktov na sociálnych sieťach. Dozviete sa, prečo TikTok preberá úlohu vyhľadávača a prečo by ste mali […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Tipy na efektívne rozbehnutie e-shopu s predajňou z 0 na 600 000€ v tržbách (Karol Woltemar, Madviso)
6 min. čítanie

Tipy na efektívne rozbehnutie e-shopu s predajňou z 0 na 600 000€ v tržbách (Karol Woltemar, Madviso)

Pri tvorbe nového podnikania treba myslieť na veľké množstvo premenných. Nie len z biznisového hľadiska, ale taktiež marketingového. Ide to skrátka ruka v ruke a keď niečo opomeniete, môže vás to výrazne spomaliť, až úplne zastaviť. Či sa oplatí ísť do e-commerce aj s málo produktami, ako sa správne postaviť k nastaveniu rozpočtu a či […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Dobré procesy v e-shope? Jeden z kľúčov k úspechu biznisu (Honza Kvasnička)
7 min. čítanie

Dobré procesy v e-shope? Jeden z kľúčov k úspechu biznisu (Honza Kvasnička)

Nastavenie procesov je bolestivá, ale o to viac potrebná vec. Na konci dňa budete šťastný, že ste sa do toho dali, aj keď na začiatku to bude veľmi nepríjemné. A navyše vám to ukáže, kde máte vo firme medzery alebo čo naopak robíte dobre a viete to aplikovať plošne na celé oddelenie. Kedy by firma […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Vie fulfillment zvýšiť konverzný pomer? Ako na naozaj efektívnu logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
7 min. čítanie

Vie fulfillment zvýšiť konverzný pomer? Ako na naozaj efektívnu logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Či už predávate tisíce, alebo len menšie desiatky produktov, tak fulfillment môže mať stále zmysel. Ušetrenie starostí s logisitkou, balením či skladovaním vie uvoľniť ruky pre iné, dôležitejšie úlohy. Akú má pridanú hodnotu, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, či viete mať vďaka nim implementovaných na e-shope všetkých dopravcov a pri akých najväčších produktoch sa […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
SEO vs SERP: Ako vyzerá vyhľadávanie v roku 2025 a čo to znamená pre SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
6 min. čítanie

SEO vs SERP: Ako vyzerá vyhľadávanie v roku 2025 a čo to znamená pre SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO sa v roku 2025 zásadne mení – nestačí už len byť „prvý v Google“. Organické výsledky ustupujú pred AI odpoveďami, snippetmi a reklamou, konkurencia rastie a dôraz sa kladie na autoritu značky, kvalitu obsahu aj technické riešenie webu. Úspech dnes závisí od premyslenej stratégie, správnej analýzy kľúčových slov a schopnosti nájsť nichové príležitosti. Čo […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+