Články a novinky na tému Email marketing

Email marketing je jedným z najefektívnejších spôsobov, ako udržať kontakt so svojimi zákazníkmi a budovať dlhodobé vzťahy. V tejto kategórii nájdete tipy a stratégie, ako vytvárať pútavé a personalizované emailové kampane, ktoré zaujmú a motivujú k akcii. Email marketing nie je len o posielaní správ – ide o budovanie dôvery a lojalitu. Tento nástroj je tiež skvelým doplnkom k vašim social media marketingovým aktivitám, pretože umožňuje prepojiť rôzne kanály a dosiahnuť tak lepšie výsledky. Optimalizujte svoje emailové kampane a premeňte ich na silný nástroj pre váš biznis.

Prečo využívať e-mail marketing? Tu je 6 najväčších výhod
5 min. čítanie

Prečo využívať e-mail marketing? Tu je 6 najväčších výhod

Newslettery sú nám všetkým dobre známe. Pravidelne plnia naše poštové schránky a hoci sú ľuďmi často považované za “zbytočné”, ich rozosielka je podľa mnohých marketingových manažérov stále najefektívnejšou formou digitálnej komunikácie. Prečo je to tak? A ako vám správny e-mailing môže dopomôcť k ešte lepším výsledkom podnikania a budovaniu kvalitného vzťahu s vašimi zákazníkmi? Prinášame […]

Eva Jakešová Eva Jakešová
Junior Marketing Specialist
Prečítať článok
Vytvorte si profesionálny newsletter v MailChimpe
7 min. čítanie

Vytvorte si profesionálny newsletter v MailChimpe

Email marketing pomocou newsletteru patrí medzi najpoužívanejšie formy reklamných kampaní. Na vytvorenie newsletteru preto existuje množstvo platforiem, z ktorých na Slovensku je veľmi populárny práve MailChimp. Vytvoriť v ňom kampaň je pomerne jednoduché a zvládnete to aj bez grafických alebo programátorských zručností. V článku si povieme, ako postupovať.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Užitočné rady pre bezpečnosť na internete
6 min. čítanie

Užitočné rady pre bezpečnosť na internete

Internet je pre mnohých miestom na prácu, zábavu, oddych a komunikáciu s našimi blízkymi či priateľmi. Je tiež užitočným nástrojom na vzdelávanie. Ak sa chceme pri jeho používaní cítiť bezpečne, je treba stavať na pevných základoch a dodržiavať pravidlá jeho bezpečného používania. Viac si o tom povieme v našom článku.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Majte konkurenčné eshopy pod dohľadom. Začnite sledovať ich newslettery
3 min. čítanie

Majte konkurenčné eshopy pod dohľadom. Začnite sledovať ich newslettery

Konkurencia nikdy nespí a vo svete internetových obchodov to platí dvojnásobne. Boj o zákazníka prebieha hneď na niekoľkých frontoch. Medzi často používané zbrane patria nielen zľavové akcie, dynamické preceňovanie, remarketingové kampane či sociálne siete, ale aj celkom „obyčajný“ emailing. Ten je stále jedným z najefektívnejších kanálov, ktoré sa dajú prekvapivo ľahko sledovať. Pozrite sa, ako s monitoringom newsletterov začať […]

Lukáš Benzl Lukáš Benzl
CEO a spoluzakladateľ startupu Mailhunt
Prečítať článok
Čo je to e-mail marketing a ako ho robiť tak, aby prinášal výsledky?
5 min. čítanie

Čo je to e-mail marketing a ako ho robiť tak, aby prinášal výsledky?

E-mail marketing je dôležitou súčasťou online podnikania. Ide o formu priameho marketingu, ktorá využíva elektronickú poštu ako spôsob komunikácie so zákazníkom. Najčastejšie má za cieľ informovať o novinkách, zlepšovať vzťahy, budovať dôveru a vzbudiť záujem o produkty alebo služby. Výrazne môže podporiť snahy o opakovanú objednávku u už existujúcich zákazníkov.

Lucia Majková Lucia Majková
Senior copywriter v Texto
Prečítať článok
Ako písať formálne emaily profesionálne?
5 min. čítanie

Ako písať formálne emaily profesionálne?

Email je nevyhnutnou súčasťou modernej, často pracovnej, komunikácie. Ako ho správne napísať tak, aby sme nevyzneli neprofesionálne, či dokonca neslušne? Začnime samotným slovom email. Našťastie, v tomto prípade nám slovenčina dáva na výber z niekoľkých variantov. Je len na vás, či posielate e-mail, email, mail alebo dokonca mejl. Avšak ideálne je, vybrať si jednu verziu, […]

Lucia Adamcová Lucia Adamcová
Account and Content Manager v Seduco
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+