1 min. čítanie

Cieľová skupina

S pojmom cieľová skupina ste sa stretli pravdepodobne v marketingu alebo v oblasti reklamy. Ide o veľmi dôležitý parameter, ktorý by mala poznať každá značka či firma.

S pojmom cieľová skupina ste sa stretli pravdepodobne v marketingu alebo v oblasti reklamy. Ide o veľmi dôležitý parameter, ktorý by mala poznať každá značka či firma. Od neho sa následne odvíja, na koho budete cieliť svoje reklamy, príspevky či výrobky.

Dôležitá je pre správnu marketingovú stratégiu

Cieľovú skupinu tvoria vaši zákazníci, poprípade ľudia, na ktorých sa chcete orientovať. Každá značka ju má inú. Pre vytvorenie správnej marketingovej stratégie je potrebné definovať vašu cieľovú skupinu.

Len vtedy, keď pochopíte svojich potenciálnych či už existujúcich zákazníkov, budete vedieť, čím ich zaujať. Poprípade, čo im ponúknuť.

Čo všetko cieľová skupina sleduje?

Pri vytváraní sledujte:

  • vek
  • pohlavie
  • vzdelanie
  • lokalita
  • jazyk
  • správanie
  • záujmy.

Sledujte štatistiky

Výhodou je, že pri online médiách je dnes jednoduchšie spoznať cieľovú skupinu. Okrem rôznych prieskumov nezabúdajte ani na sociálne siete. Vedia v mnohom efektívne pomôcť a poskytujú zaujímavé údaje.

Obsah pripravili profesionáli na copywriting CoolWriters.sk

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
6 min. čítanie

Čo je spam?

Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
3 min. čítanie

Ako napísať zavináč na klávesnici?

Zavináč? Nie, nemáme na mysli druh ryby. Ani pochúťku v slanom náleve z čias komunistických staničných bufetov. Hovoríme o označení pre znak @, ktorý najčastejšie používame v kontexte elektronickej pošty. Skúsme si dnes niečo povedať o znaku, ktorý je našou každodennou súčasťou. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
4 min. čítanie

Čo je hoax?

V súčasnom kontexte sociálnych sietí ľudia za hoax považujú informácie, s ktorými sa buď nestotožňujú, alebo ktoré odporujú ich videniu sveta. Svet nie je čiernobiely, ty máš svoj názor, ja mám svoj názor, pravda je relatívna a podobné frázy nás chcú presvedčiť, že nemôžeme spoľahlivo určiť pravosť a pravdivosť informácií. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok