2 min. čítanie

Cieľová skupina

S pojmom cieľová skupina ste sa stretli pravdepodobne v marketingu alebo v oblasti reklamy. Ide o veľmi dôležitý parameter, ktorý by mala poznať každá značka či firma.

S pojmom cieľová skupina ste sa stretli pravdepodobne v marketingu alebo v oblasti reklamy. Ide o veľmi dôležitý parameter, ktorý by mala poznať každá značka či firma. Od neho sa následne odvíja, na koho budete cieliť svoje reklamy, príspevky či výrobky.

Dôležitá je pre správnu marketingovú stratégiu

Cieľovú skupinu tvoria vaši zákazníci, poprípade ľudia, na ktorých sa chcete orientovať. Každá značka ju má inú. Pre vytvorenie správnej marketingovej stratégie je potrebné definovať vašu cieľovú skupinu.

Len vtedy, keď pochopíte svojich potenciálnych či už existujúcich zákazníkov, budete vedieť, čím ich zaujať. Poprípade, čo im ponúknuť.

Čo všetko cieľová skupina sleduje?

Pri vytváraní sledujte:

  • vek
  • pohlavie
  • vzdelanie
  • lokalita
  • jazyk
  • správanie
  • záujmy.

Sledujte štatistiky

Výhodou je, že pri online médiách je dnes jednoduchšie spoznať cieľovú skupinu. Okrem rôznych prieskumov nezabúdajte ani na sociálne siete. Vedia v mnohom efektívne pomôcť a poskytujú zaujímavé údaje.

Obsah pripravili profesionáli na copywriting CoolWriters.sk

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+