Zaujíma ma
1. apríla 2020
1. apríla 2020

Cieľová skupina

S pojmom cieľová skupina ste sa stretli pravdepodobne v marketingu alebo v oblasti reklamy. Ide o veľmi dôležitý parameter, ktorý by mala poznať každá značka či firma. Od neho sa následne odvíja, na koho budete cieliť svoje reklamy, príspevky či výrobky.

Dôležitá je pre správnu marketingovú stratégiu

Cieľovú skupinu tvoria vaši zákazníci, poprípade ľudia, na ktorých sa chcete orientovať. Každá značka ju má inú. Pre vytvorenie správnej marketingovej stratégie je potrebné definovať vašu cieľovú skupinu.

Len vtedy, keď pochopíte svojich potenciálnych či už existujúcich zákazníkov, budete vedieť, čím ich zaujať. Poprípade, čo im ponúknuť.

Čo všetko cieľová skupina sleduje?

Pri vytváraní sledujte:

  • vek
  • pohlavie
  • vzdelanie
  • lokalita
  • jazyk
  • správanie
  • záujmy.

Sledujte štatistiky

Výhodou je, že pri online médiách je dnes jednoduchšie spoznať cieľovú skupinu. Okrem rôznych prieskumov nezabúdajte ani na sociálne siete. Vedia v mnohom efektívne pomôcť a poskytujú zaujímavé údaje.

Obsah pripravili profesionáli na copywriting CoolWriters.sk


Posledné
Obľúbené
  • Kategórie

  • Podcasty

  • O nás

    Pravidlené novinky, rozhovory a dlhodobý obsah pre majiteľov eshopov a ecommerce marketérov. To je Ecommerce Bridge.