2 min. čítanie

Českí bratia s dôvodom na radosť. Predajca luxusnej módy Breuninger otvára eshop

Ani nie pred mesiacom spoločnosť Breuninger avizovala vstup na 5 nových európskych trhov. Zdá sa, že módny a lifestylový predajca je na akomsi ťažení a opäť expanduje. Tentokrát prichádza do Českej republiky. 

Českí bratia s dôvodom na radosť. Predajca luxusnej módy Breuninger otvára eshop

Otvorenie 6 trhov v priebehu jedného roka

Nemecká spoločnosť Breuninger založená v roku 1881 v Štuttgarte v súčasnosti prevádzkuje niekoľko obchodných domov v Nemecku a na medzinárodnej úrovni. Maloobchodný predajca je zameraný predovšetkým na prominentných zákazníkov a patrí k najúspešnejším v segmente luxusného tovaru. Ponúka najmä módu a prémiový tovar pre domácnosť.

zdroj: Breuninger

Švajčiarsky trh bol posledným z DACH regiónu, na ktorý spoločnosť v roku 2019 vstúpila. Nasledovalo Poľsko a spoločnosť Breuninger rozšírila svoj online obchod do Belgicka, Holandska, Luxemburska, Španielska a Talianska. 

Spoločnosť Breuninger pokračuje v rozsiahlej expanzii. Len v tomto roku pribudlo šesť krajín.

Breuninger v Česku

Nový internetový obchod bude v českom jazyku s medzinárodnou doménou breuninger.com. Podľa vyjadrenia spoločnosti e-shop obsahuje sortiment výrobkov a značiek, ktoré odrážajú štandard spoločnosti Breuninger. Českí zákazníci môžu svoje objednávky očakávať v rozmedzí troch až piatich dní. Tie sa totiž balia v centrálnom sklade v nemeckom Sachsenheime.

„Ako popredný omnichannel predajca módy a životného štýlu rozširujeme našu online ponuku do susednej Českej republiky, čo predstavuje významný míľnik v našej stratégii internacionalizácie. Teraz budeme môcť uspokojiť rastúci dopyt početných českých zákazníkov,“ hovorí generálny riaditeľ Holger Blecker.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+