2 min. čítanie

Českí bratia s dôvodom na radosť. Predajca luxusnej módy Breuninger otvára eshop

Ani nie pred mesiacom spoločnosť Breuninger avizovala vstup na 5 nových európskych trhov. Zdá sa, že módny a lifestylový predajca je na akomsi ťažení a opäť expanduje. Tentokrát prichádza do Českej republiky. 

Českí bratia s dôvodom na radosť. Predajca luxusnej módy Breuninger otvára eshop

Otvorenie 6 trhov v priebehu jedného roka

Nemecká spoločnosť Breuninger založená v roku 1881 v Štuttgarte v súčasnosti prevádzkuje niekoľko obchodných domov v Nemecku a na medzinárodnej úrovni. Maloobchodný predajca je zameraný predovšetkým na prominentných zákazníkov a patrí k najúspešnejším v segmente luxusného tovaru. Ponúka najmä módu a prémiový tovar pre domácnosť.

zdroj: Breuninger

Švajčiarsky trh bol posledným z DACH regiónu, na ktorý spoločnosť v roku 2019 vstúpila. Nasledovalo Poľsko a spoločnosť Breuninger rozšírila svoj online obchod do Belgicka, Holandska, Luxemburska, Španielska a Talianska. 

Spoločnosť Breuninger pokračuje v rozsiahlej expanzii. Len v tomto roku pribudlo šesť krajín.

Breuninger v Česku

Nový internetový obchod bude v českom jazyku s medzinárodnou doménou breuninger.com. Podľa vyjadrenia spoločnosti e-shop obsahuje sortiment výrobkov a značiek, ktoré odrážajú štandard spoločnosti Breuninger. Českí zákazníci môžu svoje objednávky očakávať v rozmedzí troch až piatich dní. Tie sa totiž balia v centrálnom sklade v nemeckom Sachsenheime.

“Ako popredný omnichannel predajca módy a životného štýlu rozširujeme našu online ponuku do susednej Českej republiky, čo predstavuje významný míľnik v našej stratégii internacionalizácie. Teraz budeme môcť uspokojiť rastúci dopyt početných českých zákazníkov,” hovorí generálny riaditeľ Holger Blecker.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?
3 min. čítanie

Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?

Prišiel vám mail o tom, že sa od 10. apríla 2025 zmení spôsob, akým Google Tag Manager (GTM) načítava značky Google Ads a Floodlight? Táto aktualizácia môže ovplyvniť meranie konverzií, remarketing a spôsob, akým spravujete značky v GTM. Čo presne sa mení, prečo k tomu dochádza a čo by ste mali podniknúť? Poďme sa na […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+