2 min. čítanie

Česká módna značka Chatty otvorila nový obchod

V stredu 14. decembra otvorila česká módna značka Chatty novú predajňu na Staromestskom námestí v Prahe.

Česká módna značka Chatty otvorila nový obchod

Nový obchod v centre Prahy

Módna značka Chatty, za ktorou stoja návrhárky Radka Sirková a Anna Tušková, otvorila v stredu 14. decembra nový obchod v centre Prahy, len pár krokov od Staromestského námestia. 

Obchod na Rámovej ulici 1 navrhol architekt a umelecký riaditeľ Jiří Matura. Dizajn interiéru vychádza z brutalistickej podoby pôvodného obchodu. Hlavnou dominantou priestoru je obrovský kus kameňa, ktorý po odpojení slúži ako pult, podporený štruktúrovanou stenou a svetelným dizajnom na zvýraznenie sezónnych kolekcií. 

zdroj: Chatty

Atmosféru dotvára kožená pohovka od talianskeho dizajnéra Guida Faleschiniho zo 70. rokov. Je určený pre tých, ktorí práve nenakupujú a zatiaľ môžu popíjať šampanské Mumm. 

Líder hi-end módy

CHATTY je v súčasnosti jednou z najuznávanejších a najobľúbenejších módnych značiek v Českej republike. Z pôvodne street wear konceptu sa vypracovali do pozície lídrov súčasnej českej hi-end módy.

Tvorbu návrhárov charakterizujú prvotriedne materiály, dokonalé remeselné spracovanie a osobitý dizajn, ktorý kombinuje moderné ženské siluety so športovými detailmi a prvkami pánskej módy.

zdroj: Chatty

V roku 2017 získali návrhárky Radka Sirková a Anna Tuškovái ocenenie Design IT Award Vogue Italy a Vogue Ukraine. V tom istom roku zaradil časopis Forbes Radku a Annu medzi najvplyvnejšie ženy Českej republiky a časopis ELLE označil CHATTY za svetový módny talent. 

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?
3 min. čítanie

Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?

Prišiel vám mail o tom, že sa od 10. apríla 2025 zmení spôsob, akým Google Tag Manager (GTM) načítava značky Google Ads a Floodlight? Táto aktualizácia môže ovplyvniť meranie konverzií, remarketing a spôsob, akým spravujete značky v GTM. Čo presne sa mení, prečo k tomu dochádza a čo by ste mali podniknúť? Poďme sa na […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+