Profesionálny rozvoj vo sfére online marketingu je dôležitý. Myslí na to aj TikTok so svojou platformou TikTok University, kde ako novinku zaviedol novú certifikáciu Media Buying. Tento doplnok umožňuje marketérom získať kvalifikáciu, ktorá preukáže ich odborné znalosti v oblasti reklamy na TikToku.
Certifikačný proces je založený na skúške a zameriava sa na znalosti systému. Hoci s touto kvalifikáciou nie je spojený žiadny formálny kurz, spoločnosť TikTok poskytuje 124-stranovú študijnú príručku, ktorá pokrýva všetky aspekty reklám TikTok. Tí, ktorí veria svojim znalostiam, samozrejme môžu absolvovať skúšku na priamo aj bez lustrovania podkladov.
Ako uvádza platforma: „Skúška testuje zručnosti mediálnych odborníkov v témach, ako sú reklamná platforma a produkty TikTok, základy kreativity, dátové prepojenia a komplexná správa kampaní od nastavenia cez optimalizáciu až po meranie.“
TikTok certifikáciu odporúča marketérom, ktorí dobre ovládajú business účty na TikToku a majú skúsenosti so správou kampaní TikTok. V ideálnom prípade by kandidáti mali mať aspoň jeden rok skúseností s prácou v agentúre a vykonávaním funkcie nákupu médií v službe TikTok, alebo by mali mať rovnocenné skúsenosti prostredníctvom formálneho alebo neformálneho školenia.
Úspešní kandidáti získajú oficiálny certifikát TikTok Media Buying Certification platný dva roky spolu s overiteľnou akreditáciou. Táto certifikácia môže byť verejne uvedená v životopise a na online sieťach a slúži ako dôveryhodný ukazovateľ zručností profesionála v oblasti reklamy TikTok.
Certifikácia TikTok Media Buying je v podstate nielen prostriedkom na potvrdenie odborných znalostí, ale aj príležitosťou dozvedieť sa viac o reklamách TikTok. Úplná študijná príručka ponúka množstvo poznatkov, vďaka čomu je cenným nástrojom pre každého, kto chce prehĺbiť svoje znalosti reklamných možností platformy alebo sa presadiť ako líder v oblasti reklamy TikTok.