Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Certifikát od TikToku zahviezdi aj v životopise

Spoločnosť TikTok zaviedla novú certifikáciu pre nákup médií v rámci svojej vzdelávacej iniciatívy TikTok University.

Certifikát od TikToku zahviezdi aj v životopise
Zdroj: Depositphotos

Profesionálny rozvoj vo sfére online marketingu je dôležitý. Myslí na to aj TikTok so svojou platformou TikTok University, kde ako novinku zaviedol novú certifikáciu Media Buying. Tento doplnok umožňuje marketérom získať kvalifikáciu, ktorá preukáže ich odborné znalosti v oblasti reklamy na TikToku.

Certifikačný proces je založený na skúške a zameriava sa na znalosti systému. Hoci s touto kvalifikáciou nie je spojený žiadny formálny kurz, spoločnosť TikTok poskytuje 124-stranovú študijnú príručku, ktorá pokrýva všetky aspekty reklám TikTok. Tí, ktorí veria svojim znalostiam, samozrejme môžu absolvovať skúšku na priamo aj bez lustrovania podkladov.

Ako uvádza platforma: „Skúška testuje zručnosti mediálnych odborníkov v témach, ako sú reklamná platforma a produkty TikTok, základy kreativity, dátové prepojenia a komplexná správa kampaní od nastavenia cez optimalizáciu až po meranie.“

TikTok certifikáciu odporúča marketérom, ktorí dobre ovládajú business účty na TikToku a majú skúsenosti so správou kampaní TikTok. V ideálnom prípade by kandidáti mali mať aspoň jeden rok skúseností s prácou v agentúre a vykonávaním funkcie nákupu médií v službe TikTok, alebo by mali mať rovnocenné skúsenosti prostredníctvom formálneho alebo neformálneho školenia.

SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

Úspešní kandidáti získajú oficiálny certifikát TikTok Media Buying Certification platný dva roky spolu s overiteľnou akreditáciou. Táto certifikácia môže byť verejne uvedená v životopise a na online sieťach a slúži ako dôveryhodný ukazovateľ zručností profesionála v oblasti reklamy TikTok.

Certifikácia TikTok Media Buying je v podstate nielen prostriedkom na potvrdenie odborných znalostí, ale aj príležitosťou dozvedieť sa viac o reklamách TikTok. Úplná študijná príručka ponúka množstvo poznatkov, vďaka čomu je cenným nástrojom pre každého, kto chce prehĺbiť svoje znalosti reklamných možností platformy alebo sa presadiť ako líder v oblasti reklamy TikTok.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako sa minulý rok používali sociálne siete v Česku a na Slovensku?
4 min. čítanie

Ako sa minulý rok používali sociálne siete v Česku a na Slovensku?

Sociálne siete dôležitú úlohu v každodennom živote používateľov. Každá krajina aj každá veková skupina má svoje špecifiká. Sociálne siete ovplyvňujú nielen osobné interakcie, ale aj marketingové stratégie značiek. Napriek podobnostiam medzi oboma krajinami je možné pozorovať rozdiely v tom, koľko času používajú sociálne siete a aké platformy preferujú. Ak chcete pochopiť zákazníkov, musíte o nich […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Instagram odhaľuje strategické priority pre rok 2025
2 min. čítanie

Instagram odhaľuje strategické priority pre rok 2025

Po týždni plnom zmien v spoločnosti Meta a živých diskusií prišiel Instagram s predstavením svojich strategických priorít. Generálny riaditeľ Adam Mosseri načrtáva ambicióznu víziu platformy pre rok 2025, ktorá sa sústreďuje hlavne na nové kreatívne nástroje a lepšie prepojenie používateľov.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
TikTok trendy 2025: Tipy od platformy, ktoré podporia aj e-commerce
2 min. čítanie

TikTok trendy 2025: Tipy od platformy, ktoré podporia aj e-commerce

TikTok vo svojej správe What’s Next 2025 predstavuje nové trendy a tipy, ktoré môžu e-commerce značky využiť na udržanie relevantnosti a lepšie prepojenie s publikom. Pozrite sa na hlavné body ktoré vám pomôžu zorientovať sa na trhu, zlepšiť výkonnosť a vytvoriť zmysluplné spojenie s cieľovou skupinou pomocou dátami podložených poznatkov a overených postupov.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+