2 min. čítanie

Certifikát od TikToku zahviezdi aj v životopise

Spoločnosť TikTok zaviedla novú certifikáciu pre nákup médií v rámci svojej vzdelávacej iniciatívy TikTok University.

Certifikát od TikToku zahviezdi aj v životopise
Zdroj: Depositphotos

Profesionálny rozvoj vo sfére online marketingu je dôležitý. Myslí na to aj TikTok so svojou platformou TikTok University, kde ako novinku zaviedol novú certifikáciu Media Buying. Tento doplnok umožňuje marketérom získať kvalifikáciu, ktorá preukáže ich odborné znalosti v oblasti reklamy na TikToku.

Certifikačný proces je založený na skúške a zameriava sa na znalosti systému. Hoci s touto kvalifikáciou nie je spojený žiadny formálny kurz, spoločnosť TikTok poskytuje 124-stranovú študijnú príručku, ktorá pokrýva všetky aspekty reklám TikTok. Tí, ktorí veria svojim znalostiam, samozrejme môžu absolvovať skúšku na priamo aj bez lustrovania podkladov.

Ako uvádza platforma: „Skúška testuje zručnosti mediálnych odborníkov v témach, ako sú reklamná platforma a produkty TikTok, základy kreativity, dátové prepojenia a komplexná správa kampaní od nastavenia cez optimalizáciu až po meranie.“

TikTok certifikáciu odporúča marketérom, ktorí dobre ovládajú business účty na TikToku a majú skúsenosti so správou kampaní TikTok. V ideálnom prípade by kandidáti mali mať aspoň jeden rok skúseností s prácou v agentúre a vykonávaním funkcie nákupu médií v službe TikTok, alebo by mali mať rovnocenné skúsenosti prostredníctvom formálneho alebo neformálneho školenia.

SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

Úspešní kandidáti získajú oficiálny certifikát TikTok Media Buying Certification platný dva roky spolu s overiteľnou akreditáciou. Táto certifikácia môže byť verejne uvedená v životopise a na online sieťach a slúži ako dôveryhodný ukazovateľ zručností profesionála v oblasti reklamy TikTok.

Certifikácia TikTok Media Buying je v podstate nielen prostriedkom na potvrdenie odborných znalostí, ale aj príležitosťou dozvedieť sa viac o reklamách TikTok. Úplná študijná príručka ponúka množstvo poznatkov, vďaka čomu je cenným nástrojom pre každého, kto chce prehĺbiť svoje znalosti reklamných možností platformy alebo sa presadiť ako líder v oblasti reklamy TikTok.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Meta vytvorila príručku ako na vianočné kampane
3 min. čítanie

Meta vytvorila príručku ako na vianočné kampane

S blížiacim sa obdobím Vianoc a Black Friday sa e-commerce firmy pripravujú na jedno z najrušnejších nákupných období roka. Meta a jej platformy, najmä Facebook a Instagram, zohrávajú kľúčovú úlohu v marketingových kampaniach po celý rok. Počas najväčších nákupných sviatkov ich marketéri, pochopiteľne, nemôžu vynechať. Meta vytvorila príručku s tipmi na optimalizáciu kampaní a zlepšenie […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Čo môžeme očakávať od sociálnych médií do konca roka?
3 min. čítanie

Čo môžeme očakávať od sociálnych médií do konca roka?

Sociálne médiá naďalej formujú spôsoby, akými firmy komunikujú so spotrebiteľmi. Report od spoločnosti Tubular so zameraním na sociálne médiá zdôrazňuje hlavné trendy a zmeny, na ktoré musia e-commerce profesionáli reagovať. Ak vás zaujíma vývoj sociálnych médií, pozrite sa na najdôležitejšie poznatky, ktoré vám pomôžu udržať si náskok.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+