Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Zvolen
23. Január udalosť už prebehla
Žilina
13. Február udalosť už prebehla
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Čeřovská odchádza z Rohlíka, bude riadiť komunikáciu v Alze

Eliška Čeřovská sa od júna stala hovorkyňou a PR manažérkou Alzy.

Čeřovská odchádza z Rohlíka, bude riadiť komunikáciu v Alze

Čeřovská stála pri začiatku CNN Prima News

Okrem vzťahov s médiami bude Eliška Čeřovská zodpovedná aj za rozvoj a riadenie komunikácie. A to nielen v Českej republike a na Slovensku, ale aj na ďalších zahraničných trhoch, kde Alza pôsobí. Vo funkcii nahradí Danielu Chovancovú, ktorá zo spoločnosti odišla v decembri minulého roka a od januára má na starosti vzťahy s médiami v CEE regióne v spoločnosti Kiwi.com.

Eliška Čeřovská začala svoju profesionálnu kariéru v televíznej skupine Prima, kde pôsobila viac ako desať rokov. Tam stála okrem iného pri zrode projektu CNN Prima News a zastávala pozíciu riaditeľky výroby spravodajstva. Do Alzy prichádza z internetového supermarketu Rohlik Group, kde strávila viac ako dva roky. Na novej pozícii bude Eliška zodpovedná za komunikáciu zákazníckych tém, vybraných firemných tém a CSR.

“Eliška pochádza z prostredia e-commerce a zákazník je pre ňu na prvom mieste, rovnako ako pre nás. Výhodou pre nás je, že má skúsenosti s riadením komunikácie na zahraničných trhoch. Preto veríme, že s jej pomocou posilníme našu komunikáciu aj mimo Českej republiky a sme presvedčení, že Eliška bude naďalej budovať dobré meno našej spoločnosti,” povedal Petr Bena, podpredseda predstavenstva Alza.cz.

Teším sa, že vďaka Alze získam nové skúsenosti v prostredí elektronického obchodu. Alza je dlhodobo lídrom nielen v oblasti predaja elektroniky, ale stojí napríklad aj za viacerými privátnymi značkami. Prevzatie celého portfólia tovaru vrátane služieb, ktoré Alza už ponúka alebo bude ponúkať zákazníkom, je skutočnou výzvou, na ktorú sa teším. Verím, že to bude pestrá komunikácia, ktorá zaujme nielen médiá, ale predovšetkým zákazníkov,” uviedla Eliška Čeřovská.

Credit: Mam.cz

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?
5 min. čítanie

Prieskum o zákazníckej skúsenosti Slovákov odhaľuje dôležité oblasti. Ako to využiť v e-commerce?

Zákazníci sú náročnejší než kedykoľvek predtým. Očakávajú rýchlosť, pohodlie a zároveň osobný prístup. Ak chcete osloviť zákazníkov, nestačí len predávať – oplatí sa budovať vzťahy a prinášať hodnotu, inak riskuje stratu lojality. Prieskum zákazníckej skúsenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaľuje, ktoré faktory dnes rozhodujú o úspechu značiek a ako sa im prispôsobiť. Aké ponaučenia […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+