Cause marketing je typ marketingu, ktorý spája zvyšovanie zisku spoločnosti a spoločenskú zodpovednosť firmy. Takéto spoločnosti zvyknú podporovať napríklad neziskové organizácie a týmto spôsobom vytvárajú o sebe pozitívny obraz. K takémuto zlepšovaniu spoločnosti môžu podporovať aj svojich zákazníkov, aby napríklad prispeli rôznym organizáciám, s ktorými spolupracujú a týmto spôsobom ich podporujú. Jedným so spôsobov je predaj výrobkov, z ktorých zisk poputuje danej organizácií, alebo kúp jedno, daruj jedno, kde pri nákupe konkrétneho produktu poputujú rôzne produkty tým, ktorí to potrebujú.
Čo je spam?
Čo sa vám vybaví pri slove spam? Zázračné tabletky z internetových lekární, výhra v záhadnej lotérií, žiadosti o peniaze od “princov” z iných krajín, alebo snáď jedlo Spam? Každý piatok prinášame krátku exegézu často používaných pojmov. Dnes si vysvetlíme definíciu výrazu spam. Odoberajte pravidelný ecommerce newsletter Prihláste sa do denného alebo týždenného newslettera, s ktorým […]