2 min. čítanie

Carrefour testuje možnosti predaja cez Whatsapp

Spoločnosť Carrefour počas najnovšej vianočnej kampane testuje novú predajnú službu. Od 5. do 21. decembra si zákazníci môžu kúpiť približne sto vianočných produktov prostredníctvom aplikácie WhatsApp.

Carrefour testuje možnosti predaja cez Whatsapp

Santa Claus a Whatsapp 

Spoločnosť Carrefour sa spojila so spoločnosťou WhatsApp, aby ponúkla riešenie, vďaka ktorému môžu zákazníci nakupovať rôzne vianočné produkty a to prostredníctvom iniciatívy social commerce Père Noël de Carrefour (Santa Claus od Carrefouru).

Na spustenie tejto iniciatívy spoločnosť nainštalovala na platformu Carrefour bota Santa Clausa. Prvýkrát umožňuje zákazníkom uskutočniť vianočný nákup v štyroch nepotravinových kategóriách produktov (hračky, high-tech, hry a malé spotrebiče) z výberu 100 najžiadanejších referencií. 

zdroj: Carrefour

Po finalizácii objednávky v košíku budú používatelia presmerovaní z aplikácie Whatsapp do online obchodu Carrefour, kde vykonajú platbu. Produkty im budú doručené domov. Cieľom spoločnosti je v budúcnosti ponúknuť platbu priamo cez aplikáciu bez toho, aby boli presmerovaní.  

“V spoločnosti Carrefour nechceme vynechať žiadnu inováciu. Vďaka tejto skúsenosti chceme pochopiť očakávania našich zákazníkov a prispôsobujeme aj naše technické možnosti na riadenie objednávok z externých platforiem sociálnych sietí,” povedala Elodie Perthuisot, výkonná riaditeľka pre elektronický obchod a digitálnu transformáciu, Carrefour Group.

Zdá sa, že popularita aplikácie WhatsApp ako predajného kanála neustále rastie. A každá značka, ktorá chce zostať relevantná a zisková, by mala byť otvorená novým možnostiam.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Slovenský e-commerce v Q3: Slabé leto zachránil septebmer
4 min. čítanie

Slovenský e-commerce v Q3: Slabé leto zachránil septebmer

Slovenský e-commerce si v tomto roku udržuje jednociferný rast. Po predchádzajúcich dvoch štvrťrokoch tohto roku sa podarilo udržať pozitívny trend aj v tom treťom, ktorý skončil s rastom tržieb 3 % v porovnaní s predchádzajúcim rokom. E-commerce však mohol dosiahnuť lepší výsledok, ak by nedošlo k spomaleniu záujmu zákazníkov o nákupy v hlavných kategóriách produktov, ako je napríklad spotrebná elektronika. Skokanom kvartálu je zrnková […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+