Santa Claus a Whatsapp
Spoločnosť Carrefour sa spojila so spoločnosťou WhatsApp, aby ponúkla riešenie, vďaka ktorému môžu zákazníci nakupovať rôzne vianočné produkty a to prostredníctvom iniciatívy social commerce Père Noël de Carrefour (Santa Claus od Carrefouru).
Na spustenie tejto iniciatívy spoločnosť nainštalovala na platformu Carrefour bota Santa Clausa. Prvýkrát umožňuje zákazníkom uskutočniť vianočný nákup v štyroch nepotravinových kategóriách produktov (hračky, high-tech, hry a malé spotrebiče) z výberu 100 najžiadanejších referencií.
Po finalizácii objednávky v košíku budú používatelia presmerovaní z aplikácie Whatsapp do online obchodu Carrefour, kde vykonajú platbu. Produkty im budú doručené domov. Cieľom spoločnosti je v budúcnosti ponúknuť platbu priamo cez aplikáciu bez toho, aby boli presmerovaní.
“V spoločnosti Carrefour nechceme vynechať žiadnu inováciu. Vďaka tejto skúsenosti chceme pochopiť očakávania našich zákazníkov a prispôsobujeme aj naše technické možnosti na riadenie objednávok z externých platforiem sociálnych sietí,” povedala Elodie Perthuisot, výkonná riaditeľka pre elektronický obchod a digitálnu transformáciu, Carrefour Group.
Zdá sa, že popularita aplikácie WhatsApp ako predajného kanála neustále rastie. A každá značka, ktorá chce zostať relevantná a zisková, by mala byť otvorená novým možnostiam.