2 min. čítanie

Carrefour testuje možnosti predaja cez Whatsapp

Spoločnosť Carrefour počas najnovšej vianočnej kampane testuje novú predajnú službu. Od 5. do 21. decembra si zákazníci môžu kúpiť približne sto vianočných produktov prostredníctvom aplikácie WhatsApp.

Carrefour testuje možnosti predaja cez Whatsapp

Santa Claus a Whatsapp 

Spoločnosť Carrefour sa spojila so spoločnosťou WhatsApp, aby ponúkla riešenie, vďaka ktorému môžu zákazníci nakupovať rôzne vianočné produkty a to prostredníctvom iniciatívy social commerce Père Noël de Carrefour (Santa Claus od Carrefouru).

Na spustenie tejto iniciatívy spoločnosť nainštalovala na platformu Carrefour bota Santa Clausa. Prvýkrát umožňuje zákazníkom uskutočniť vianočný nákup v štyroch nepotravinových kategóriách produktov (hračky, high-tech, hry a malé spotrebiče) z výberu 100 najžiadanejších referencií. 

zdroj: Carrefour

Po finalizácii objednávky v košíku budú používatelia presmerovaní z aplikácie Whatsapp do online obchodu Carrefour, kde vykonajú platbu. Produkty im budú doručené domov. Cieľom spoločnosti je v budúcnosti ponúknuť platbu priamo cez aplikáciu bez toho, aby boli presmerovaní.  

„V spoločnosti Carrefour nechceme vynechať žiadnu inováciu. Vďaka tejto skúsenosti chceme pochopiť očakávania našich zákazníkov a prispôsobujeme aj naše technické možnosti na riadenie objednávok z externých platforiem sociálnych sietí,“ povedala Elodie Perthuisot, výkonná riaditeľka pre elektronický obchod a digitálnu transformáciu, Carrefour Group.

Zdá sa, že popularita aplikácie WhatsApp ako predajného kanála neustále rastie. A každá značka, ktorá chce zostať relevantná a zisková, by mala byť otvorená novým možnostiam.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase
5 min. čítanie

Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase

Personalizácia sa stala normou, no zároveň u spotrebiteľov rastie dopyt po autentickej a transparentnej komunikácii. Zákazníci chcú relevantný obsah, ktorý pôsobí prirodzene a nezasahuje do ich súkromia. Prehnaná personalizácia môže vzbudiť nedôveru, zatiaľ čo vyvážený prístup pomáha budovať vzťah so značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy
3 min. čítanie

Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy

YouTube prináša novinky, ktoré majú tvorcom aj značkám výrazne uľahčiť prácu. Dostať video k publiku bude teraz jednoduchšie – namiesto zdĺhavého nastavovania v Google Ads stačí pár klikov priamo vo videu. YouTube zároveň testuje ďalšie funkcie, ktoré môžu pomôcť rozšíriť zásah, posilniť vzťah s publikom a lepšie osloviť zahraničné trhy.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+