Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Carrefour testuje možnosti predaja cez Whatsapp

Spoločnosť Carrefour počas najnovšej vianočnej kampane testuje novú predajnú službu. Od 5. do 21. decembra si zákazníci môžu kúpiť približne sto vianočných produktov prostredníctvom aplikácie WhatsApp.

Carrefour testuje možnosti predaja cez Whatsapp

Santa Claus a Whatsapp 

Spoločnosť Carrefour sa spojila so spoločnosťou WhatsApp, aby ponúkla riešenie, vďaka ktorému môžu zákazníci nakupovať rôzne vianočné produkty a to prostredníctvom iniciatívy social commerce Père Noël de Carrefour (Santa Claus od Carrefouru).

Na spustenie tejto iniciatívy spoločnosť nainštalovala na platformu Carrefour bota Santa Clausa. Prvýkrát umožňuje zákazníkom uskutočniť vianočný nákup v štyroch nepotravinových kategóriách produktov (hračky, high-tech, hry a malé spotrebiče) z výberu 100 najžiadanejších referencií. 

zdroj: Carrefour

Po finalizácii objednávky v košíku budú používatelia presmerovaní z aplikácie Whatsapp do online obchodu Carrefour, kde vykonajú platbu. Produkty im budú doručené domov. Cieľom spoločnosti je v budúcnosti ponúknuť platbu priamo cez aplikáciu bez toho, aby boli presmerovaní.  

“V spoločnosti Carrefour nechceme vynechať žiadnu inováciu. Vďaka tejto skúsenosti chceme pochopiť očakávania našich zákazníkov a prispôsobujeme aj naše technické možnosti na riadenie objednávok z externých platforiem sociálnych sietí,” povedala Elodie Perthuisot, výkonná riaditeľka pre elektronický obchod a digitálnu transformáciu, Carrefour Group.

Zdá sa, že popularita aplikácie WhatsApp ako predajného kanála neustále rastie. A každá značka, ktorá chce zostať relevantná a zisková, by mala byť otvorená novým možnostiam.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ako sme na tom so sledovaním televízie?
2 min. čítanie

Ako sme na tom so sledovaním televízie?

S novým obsahom sa možnosti trávenia času pred televíznymi obrazovkami rozširujú. YouTube je najsledovanejšia streamovacia služba v USA, ukazuje správa spoločnosti Nielsen. Táto platforma zároveň kraľuje sledovaniu na televíznych obrazovkách s 8,6 % a druhé miesto zastáva Netflix.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+