Tento krok smeruje k pritiahnutiu ľudí z kreatívneho odvetvia. Canva má už teraz približne 170 miliónov mesačných používateľov po celom svete. V porovnaní s Adobe jej doteraz chýbali aplikácie zamerané na profesionálnych dizajnérov.
“Hoci sme sa v poslednom desaťročí v spoločnosti Canva výrazne zameriavali na 99 % profesionálov bez dizajnérskeho vzdelania, skutočné posilnenie postavenia sveta v oblasti dizajnu zahŕňa aj posilnenie postavenia profesionálnych dizajnérov. Spojením síl so spoločnosťou Affinity sa tešíme, že môžeme odomknúť celé spektrum dizajnérov na každej úrovni a v každom štádiu cesty dizajnu,” píše platforma v stanovisku.
Canva nabrala popularitu vďaka jednoduchému ovládaniu, pomerne rozsiahlej knižnici vizuálnych prvkov a možnosti spolupracovať v tíme. Aplikácie Affinity si zas získali fanúšikov vďaka ich jednorazovému modelu nákupu bez mesačných poplatkov za predplatné, čo je atraktívna alternatíva k systému Adobe.
Hoci zatiaľ aplikácie Affinity zostanú od platformy Canva oddelené, v budúcnosti je možné čakať úplnú integráciu.