1 min. čítanie

Canva chce konkurovať Adobe a osloviť profesionálnych dizajnérov

Canva, populárna internetová platforma pre tvorbu vizuálov, odkúpila softvérový balík Affinity. Získala tým vlastníctvo nad aplikáciami Affinity Designer, Photo a Publisher a konkuruje tak Adobe Illustratoru, Photoshopu a InDesignu.

Canva chce konkurovať Adobe a osloviť profesionálnych dizajnérov
Zdroj: Depositphotos

Tento krok smeruje k pritiahnutiu ľudí z kreatívneho odvetvia. Canva má už teraz približne 170 miliónov mesačných používateľov po celom svete. V porovnaní s Adobe jej doteraz chýbali aplikácie zamerané na profesionálnych dizajnérov.

“Hoci sme sa v poslednom desaťročí v spoločnosti Canva výrazne zameriavali na 99 % profesionálov bez dizajnérskeho vzdelania, skutočné posilnenie postavenia sveta v oblasti dizajnu zahŕňa aj posilnenie postavenia profesionálnych dizajnérov. Spojením síl so spoločnosťou Affinity sa tešíme, že môžeme odomknúť celé spektrum dizajnérov na každej úrovni a v každom štádiu cesty dizajnu,” píše platforma v stanovisku.

Canva nabrala popularitu vďaka jednoduchému ovládaniu, pomerne rozsiahlej knižnici vizuálnych prvkov a možnosti spolupracovať v tíme. Aplikácie Affinity si zas získali fanúšikov vďaka ich jednorazovému modelu nákupu bez mesačných poplatkov za predplatné, čo je atraktívna alternatíva k systému Adobe.

Hoci zatiaľ aplikácie Affinity zostanú od platformy Canva oddelené, v budúcnosti je možné čakať úplnú integráciu.

w

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?
3 min. čítanie

Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?

V roku 2023 sme zaznamenali prelom v oblasti generatívnych systémov založených na umelej inteligencii (AI), od telefonických rozhovorov s virtuálnymi operátormi až po automaticky personalizované odporúčania produktov a virtuálnych nákupných asistentov. Algoritmy strojového učenia sú dnes všadeprítomné, ale čo si o zavádzaní AI vo svete módy myslia českí spotrebitelia? Aké nové nástroje poznajú a ktoré […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+