Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
|
1 min. čítanie

Budovanie reputácie v online prostredí (Braňo Macko, Ponyhouse)

Braňo Macko je zakladateľom a kreatívnym riaditeľom contentovej agentúry Ponyhouse. Okrem toho je aj vášnivý zberateľ tenisiek. ;) Rozprávali sme sa o budovaní reputácie v online prostredí. Ako komunikovať so zákazníkmi prostredníctvom online médií, najmä na sociálnych sieťach, ak sa má značka chronický alebo akútny problém. Rozobrali sme konkrétne prípady jeho klientov, ako je napríklad Sedita.

Martin Šimo Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge

V rozhovore sa dozviete:

  • 1:45 s čím sa naňho klienti obracajú, aké mávajú problémy s reputáciou;
  • 5:00 aké riešenia klientom navrhujú;
  • 11:50 ako ich riešenie zobral klient, ako vyzeral proces zmeny v komunikácii;
  • 19:23 aká je ich úloha v diskusii, ako zástupca klienta;
  • 22:30 ako riešia akútne problémy, akým spôsobom komunikujú v takýchto prípadoch;
  • 26:24 zhrnutie, aké kroky podniknúť pri chronických aj akútnych problémoch v komunikácii so zákazníkmi.

Zdieľať článok
Martin Šimo
Moderator & redactor Ecommerce Bridge

Online marketingu sa venuje už takmer 9 rokov. Je spoluzakladateľom spoločnosti Diametro, ktorá pre klientov vymýšla a realizuje rastové projekty.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Doručenie tovaru je kľúčová zákaznícka skúsenosť. Prečo nevyberať len na základe ceny (Anton Kukučka, Packeta)
6 min. čítanie

Doručenie tovaru je kľúčová zákaznícka skúsenosť. Prečo nevyberať len na základe ceny (Anton Kukučka, Packeta)

Rýchlejšie doručenie, inteligentné Z-boxy, ekologické riešenia aj nové nápady, ktoré môžu zmeniť spôsob, akým vnímame logistiku. Tento rozhovor ukazuje, že doručenie nie je len o balíkoch, ale o emóciách, dôvere a technológiách, ktoré zlepšujú každú fázu nákupu. Zistíte, prečo je „objednaj si do troch hodín a zajtra to máš doma“ silnejší argument než akákoľvek zľava […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 45/2025
1 min. čítanie

Ecommerce Bridge UPDATE 45/2025

Najnovšiu epizódu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE nájdete na všetkých populárnych platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
E-commerce expanzia v roku 2026. Ako vybrať podľa potenciálu a nie pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
6 min. čítanie

E-commerce expanzia v roku 2026. Ako vybrať podľa potenciálu a nie pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanzia e-shopu do zahraničia už dávno nie je len o preklade webu. Úspech v roku 2026 bude patriť tým, ktorí chápu dáta, investujú do dôvery a majú trpezlivosť. Slovensko ako test, Poľsko ako výzva a Nemecko ako cieľ – tak vyzerá cesta mnohých značiek, ktoré sa učia, že marketplace nie je zázrak a rýchle víťazstvá […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet