15. apríla 2024 Záujem o novú prácu je najvyšší od pandémie. Na jedno miesto sa hlási v priemere 21 ľudí.
15. apríla 2024 E-commerce si s PPC (ne)vystačí. Čo si vyžaduje zmena správania spotrebiteľov a inovácie?
12. apríla 2024 Digitalizácia v slovenskom biznise zamrzla. Firmy robia len malé kroky, chýba im dlhodobejší plán na rozvoj.
12. apríla 2024 Online supermarket Košík vstúpi aj na Slovensko. Pred expanziou sa odel do jedinečného odtieňa fialovej.
11. apríla 2024 Inzertný trh v Česku minulý rok vzrástol o 7 %, najviac do reklamy dávajú Lidl, Kaufland a Albert.
11. apríla 2024 Európska smernica Green Claims má zamedziť klamlivým tvrdeniam o „zelených“ produktoch. Čo bude pre komunikáciu firiem a ich produktov znamenať?
11. apríla 2024 Nadačný fond nezávislej žurnalistiky zmapoval české bulvárne a lifestylové online médiá. Čo im popri obsahu vytkol?
11. apríla 2024 České a slovenské firmy si nevedia dať rady s umelou inteligenciou a ESG, varuje Deloitte.
10. apríla 2024 SK-NIC posilňuje kybernetickú bezpečnosť: Nové partnerstvá pre ochranu národnej domény a online priestoru.
10. apríla 2024 Óčko vyvinulo vlastné riešenie, vďaka ktorému prepojí obsah zo sociálnej siete Instagram so svojím lineárnym televíznym vysielaním.
10. apríla 2024 Zásilkovna umožní konkurencii využívať jej výdajné miesta, oznámil antimonopolný úrad.