4 min. čítanie

Bratislava bude vo februári mekkou SEO

V Bratislave za jeden deň uvidíte 17 popredných odborníkov na SEO z 8 krajín - na konferencii #seozraz 10. februára 2020.

Bratislava bude vo februári mekkou SEO

SEO alebo optimalizácia pre vyhľadávače by nemala chýbať v žiadnej marketingovej stratégii pre rok 2020. Obzvlášť pri firmách, ktorým ich online viditeľnosť a nájditeľnosť môže zásadne ovplyvniť biznis alebo reputáciu a vnímanie značky.

SEO sa dnes už nerieši len pre rast organickej (alebo neplatenej) návštevnosti.

Hrá dôležitú rolu aj pri zabezpečení dobrej zákazníckej skúsenosti, napríklad keď zákazník hľadá kontakt na zákaznícku podporu svojho mobilného operátora či otváracie hodiny pobočky banky.

Agentúra Basta digital, ako jeden z priekopníkov SEO na Slovensku, opäť po roku organizuje #seozraz. Z tejto konferencie chce spraviť najväčšiu SEO konferenciu v regióne CEE.

Stretnú sa štyri svetoznáme SEO autority v Bratislave

Medzi 17 spíkrami na konferencii #seozraz nájdete okrem absolútnej stredoeurópskej SEO špičky aj šéfku holandskej firmy Yoast Marieke van de Rakt, ktorej plugin Yoast SEO patrí medzi top 3 najpoužívanejšie pluginy pre WordPress weby.

Bastian Grimm z nemeckej agentúry Peak Ace je častým spíkrom na najväčších svetových SEO akciách a v roku 2019 bol v súťaži European Search Awards ocenený ako Search Personality of the Year.

Až z Filipín príde riaditeľ agentúry SharpRocket Venchito Tampon. Jeho firma sa špecializuje na linkbuilding a poskytuje ho pre veľké svetové značky. Venchito prispieva odborným obsahom na svetoznáme weby, ako je Forbes, Kissmetrics či Moz.

Holanďan Fili Wiese v minulosti pracoval v Google Search Quality tím a umožní nahliadnuť pod pokrievku penalizácií webov na Google.

Top of mind SEO influenceri zo strednej Európy

Z každej z nasledovných krajín strednej a východnej Európy vystúpi na konferencii #seozraz jeden z najvplyvnejších špecialistov na lokálnom trhu.

České duo Pavel Ungr a Zdeněk Dvořák poznajú aj takí marketéri na oboch stranách rieky Moravy, ktorí si myslia, že SEO je mŕtve.

Rakúšan Alexander Rus je najaktívnejším SEO odborníkom na nemecky hovoriacich trhoch, ak ide o zdieľanie svojho know-how. Jeho Youtube kanál s viac ako 7000 odoberateľmi je hlavným zdrojom SEO know-how v nemeckom jazyku.

Gábor Papp organizuje najväčšiu maďarskú konferenciu zameranú na SEO, PPC a webovú analytiku s názvom Digital Cube.

Domácu scénu zastupujú dvaja SEO bardi Daniel Duriš z Basta digital a Tibor Peták z Gradeta. Daniel založil prvú SEO agentúru na Slovensku Pizza SEO (dnešná Basta digital) a dodnes patrí k domácim mienkotvorcom v tejto brandži.

Tibor stál ešte ako freelancer za hlavným slovenským informačným zdrojom Seochat.sk a dnes vedie vlastnú agentúru. Služobne mladší, ale nemenej známy Mikuláš Prokop so svojou prácou pre Denník SME vyhral v roku 2019 prestížnu domácu súťaž Digital Pie.

Stará Tržnica bude 10. februára mekkou SEO

Organizátori očakávajú 10. februára zaplnenú Starú Tržnicu v Bratislave. Už prvá várka predaných lístkov naznačuje, že zloženie publika bude pestré a #seozraz bude medzinárodným aj v publiku. Všetky prednášky budú, samozrejme, v angličtine. 

Všetky informácie nájdete na webe seo.zraz.sk.

Zdieľať článok
Basta Digital
Tento článok ti prináša

Basta Digital

Basta digital ponúka kompletný výkonnostný digitálny marketing pre ambiciózne firmy. Spoločnosť pôsobí na trhu od roku 2006.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
2 min. čítanie

Ecommerce Bridge LIVE pokračuje! Tentokrát 16.2 v Prešove

Po úspešnej prvej konferencii Ecommerce Bridge LIVE v Trnave sa “roadshow” presúva na východ do Prešova. V Trnave sme sa veľa vecí naučili a preto prichádzame do Prešova o to múdrejší a lepšie pripravení 🙂 Zapracovali sme na programe konferencie aj na LIVE streame. Čo vás v Prešove čaká a neminie: line-up piatich prednášajúcich expertov […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
11 min. čítanie

Najväčšia moravská konferencia pre e-shopy je tu. Poďte to zažiť s nami!

Pre mnohé e-shopy sa pomaly, ale isto začína náročné obdobie. Ústup koronavírusových opatrení, začiatok vojny na Ukrajine a s tým súvisiaci nástup hospodárskej recesie pravdepodobne ukončia hody, ktoré vo svete e-commerce vládli posledné dva roky a prejavia sa nižšou ochotou spotrebiteľov nakupovať. Napriek tomu existuje pomerne veľa e-shopov, ktoré sa s touto situáciou vyrovnávajú s […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok