2 min. čítanie

Bonami ponúkne kuchyne a nábytok vlastnej výroby

Bonami oslavuje 10 rokov od svojho vzniku. Plánuje expandovať na ďalšie trhy a vstúpiť do nového segmentu.

Bonami ponúkne kuchyne a nábytok vlastnej výroby

Z Black Friday spoločnosť vyťažila maximum

Česká spoločnosť Bonami v súčasnosti pôsobí na deviatich európskych trhoch. Z nákupného klubu sa stal online fenomén a počas desiatich rokov predal viac ako 10 miliónov produktov. Spoločnosť tento rok plánuje expandovať na ďalšie trhy a začne ponúkať aj kuchyne na mieru a konfigurovateľný nábytok do obývačky a kúpeľne.

“Posledných niekoľko rokov bolo pre ecommerce turbulentných, veľký rast počas pandémie vystriedalo ochladenie dopytu, inflácia, energetická kríza a úsporné opatrenia, čo sa odrazilo v našich tržbách. Už koniec roka 2021 naznačoval, že sa musíme pripraviť a v roku 2022 bol pokles tržieb už zrejmý. Napriek tomu sme mali úspešný koniec roka, a to najmä vďaka Black Friday. Ten bol najúspešnejší v histórií spoločnosti, keď sa predaj kľúčových značiek zvýšil päťnásobne. Dovolím si tvrdiť, že sme z tejto situácie vyťažili maximum a dokázali sme sa s ňou vyrovnať tak, že do tohto roka vstupujeme s jasnou víziou a plánmi,” hovorí Pavel Vopařil, generálny riaditeľ spoločnosti Bonami.

Spoločnosť skončila v zisku vďaka rýchlym zmenám, ktoré uskutočnila v minulom roku, keď sa zhoršila makroekonomická situácia. 

“Zamerali sme sa predovšetkým na prispôsobenie nášho obchodného modelu situácii, t. j. na zefektívnenie procesov a zmeny v rôznych oblastiach prevádzky, čo si, žiaľ, vyžiadalo aj prepúšťanie. Došlo tiež k optimalizácii počtu predajní, ale aj skladových priestorov. V súčasnosti využívame len potrebný priestor v sklade, zvyšok je prenajatý,” hovorí Pavel Vopařil. 

Týždenný podcast UPdate

Bonami začne ponúkať kuchyne

Jedným z tohtoročných plánov je investovať do segmentu, ktorý Bonami doteraz neponúkala: do kuchýň. “Za posledných desať rokov sme postupne rozšírili našu ponuku a teraz ponúkame sortiment takmer vo všetkých kategóriách v oblasti nábytku a bytových dekorácií. Kuchyne Bonami sú preto pre nás ďalším logickým krokom,” vysvetľuje Pavel Vopařil.

Cieľom je zákazníkom čo najviac uľahčiť plánovanie a výber novej kuchyne, preto Bonami vsádza na možnosť vybaviť všetko online za asistencie odborníka. Pre tých, ktorí uprednostňujú osobnú návštevu kuchynského štúdia, Bonami v druhom štvrťroku otvorí kuchynské a ergonomické štúdio v OC Westfield Chodov. 

K dispozícii bude veľký výber kvalitných kuchýň vyrobených v Nemecku v rôznych cenových hladinách a štýloch. Vybrané súpravy v najpredávanejších veľkostiach a dizajnoch budú k dispozícii zo skladu, kuchyne na mieru budú dodané do niekoľkých týždňov od objednania.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?
3 min. čítanie

Čo si myslia Česi o AI pri nakupovaní módy?

V roku 2023 sme zaznamenali prelom v oblasti generatívnych systémov založených na umelej inteligencii (AI), od telefonických rozhovorov s virtuálnymi operátormi až po automaticky personalizované odporúčania produktov a virtuálnych nákupných asistentov. Algoritmy strojového učenia sú dnes všadeprítomné, ale čo si o zavádzaní AI vo svete módy myslia českí spotrebitelia? Aké nové nástroje poznajú a ktoré […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+