2 min. čítanie

Bonami ponúkne kuchyne a nábytok vlastnej výroby

Bonami oslavuje 10 rokov od svojho vzniku. Plánuje expandovať na ďalšie trhy a vstúpiť do nového segmentu.

Bonami ponúkne kuchyne a nábytok vlastnej výroby

Z Black Friday spoločnosť vyťažila maximum

Česká spoločnosť Bonami v súčasnosti pôsobí na deviatich európskych trhoch. Z nákupného klubu sa stal online fenomén a počas desiatich rokov predal viac ako 10 miliónov produktov. Spoločnosť tento rok plánuje expandovať na ďalšie trhy a začne ponúkať aj kuchyne na mieru a konfigurovateľný nábytok do obývačky a kúpeľne.

“Posledných niekoľko rokov bolo pre ecommerce turbulentných, veľký rast počas pandémie vystriedalo ochladenie dopytu, inflácia, energetická kríza a úsporné opatrenia, čo sa odrazilo v našich tržbách. Už koniec roka 2021 naznačoval, že sa musíme pripraviť a v roku 2022 bol pokles tržieb už zrejmý. Napriek tomu sme mali úspešný koniec roka, a to najmä vďaka Black Friday. Ten bol najúspešnejší v histórií spoločnosti, keď sa predaj kľúčových značiek zvýšil päťnásobne. Dovolím si tvrdiť, že sme z tejto situácie vyťažili maximum a dokázali sme sa s ňou vyrovnať tak, že do tohto roka vstupujeme s jasnou víziou a plánmi,” hovorí Pavel Vopařil, generálny riaditeľ spoločnosti Bonami.

Spoločnosť skončila v zisku vďaka rýchlym zmenám, ktoré uskutočnila v minulom roku, keď sa zhoršila makroekonomická situácia. 

“Zamerali sme sa predovšetkým na prispôsobenie nášho obchodného modelu situácii, t. j. na zefektívnenie procesov a zmeny v rôznych oblastiach prevádzky, čo si, žiaľ, vyžiadalo aj prepúšťanie. Došlo tiež k optimalizácii počtu predajní, ale aj skladových priestorov. V súčasnosti využívame len potrebný priestor v sklade, zvyšok je prenajatý,” hovorí Pavel Vopařil. 

Týždenný podcast UPdate

Bonami začne ponúkať kuchyne

Jedným z tohtoročných plánov je investovať do segmentu, ktorý Bonami doteraz neponúkala: do kuchýň. “Za posledných desať rokov sme postupne rozšírili našu ponuku a teraz ponúkame sortiment takmer vo všetkých kategóriách v oblasti nábytku a bytových dekorácií. Kuchyne Bonami sú preto pre nás ďalším logickým krokom,” vysvetľuje Pavel Vopařil.

Cieľom je zákazníkom čo najviac uľahčiť plánovanie a výber novej kuchyne, preto Bonami vsádza na možnosť vybaviť všetko online za asistencie odborníka. Pre tých, ktorí uprednostňujú osobnú návštevu kuchynského štúdia, Bonami v druhom štvrťroku otvorí kuchynské a ergonomické štúdio v OC Westfield Chodov. 

K dispozícii bude veľký výber kvalitných kuchýň vyrobených v Nemecku v rôznych cenových hladinách a štýloch. Vybrané súpravy v najpredávanejších veľkostiach a dizajnoch budú k dispozícii zo skladu, kuchyne na mieru budú dodané do niekoľkých týždňov od objednania.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+