Banská Bystrica
24. Október udalosť už prebehla
Poprad
7. November udalosť už prebehla
Bratislava
3. December udalosť už prebehla
Žilina
13. Február už čoskoro
Prešov
6. Marec už čoskoro
Trnava
27. Marec už čoskoro
Liptovský Mikuláš
24. Apríl už čoskoro
Bardejov
15. Máj už čoskoro
Nitra
5. Jún už čoskoro
Košice
18. September už čoskoro
Banská Bystrica
2. Október už čoskoro
Trenčín
23. Október už čoskoro
Poprad
13. November už čoskoro
Bratislava
4. December už čoskoro
2 min. čítanie

Bonami ponúkne kuchyne a nábytok vlastnej výroby

Bonami oslavuje 10 rokov od svojho vzniku. Plánuje expandovať na ďalšie trhy a vstúpiť do nového segmentu.

Bonami ponúkne kuchyne a nábytok vlastnej výroby

Z Black Friday spoločnosť vyťažila maximum

Česká spoločnosť Bonami v súčasnosti pôsobí na deviatich európskych trhoch. Z nákupného klubu sa stal online fenomén a počas desiatich rokov predal viac ako 10 miliónov produktov. Spoločnosť tento rok plánuje expandovať na ďalšie trhy a začne ponúkať aj kuchyne na mieru a konfigurovateľný nábytok do obývačky a kúpeľne.

“Posledných niekoľko rokov bolo pre ecommerce turbulentných, veľký rast počas pandémie vystriedalo ochladenie dopytu, inflácia, energetická kríza a úsporné opatrenia, čo sa odrazilo v našich tržbách. Už koniec roka 2021 naznačoval, že sa musíme pripraviť a v roku 2022 bol pokles tržieb už zrejmý. Napriek tomu sme mali úspešný koniec roka, a to najmä vďaka Black Friday. Ten bol najúspešnejší v histórií spoločnosti, keď sa predaj kľúčových značiek zvýšil päťnásobne. Dovolím si tvrdiť, že sme z tejto situácie vyťažili maximum a dokázali sme sa s ňou vyrovnať tak, že do tohto roka vstupujeme s jasnou víziou a plánmi,” hovorí Pavel Vopařil, generálny riaditeľ spoločnosti Bonami.

Spoločnosť skončila v zisku vďaka rýchlym zmenám, ktoré uskutočnila v minulom roku, keď sa zhoršila makroekonomická situácia. 

“Zamerali sme sa predovšetkým na prispôsobenie nášho obchodného modelu situácii, t. j. na zefektívnenie procesov a zmeny v rôznych oblastiach prevádzky, čo si, žiaľ, vyžiadalo aj prepúšťanie. Došlo tiež k optimalizácii počtu predajní, ale aj skladových priestorov. V súčasnosti využívame len potrebný priestor v sklade, zvyšok je prenajatý,” hovorí Pavel Vopařil. 

Týždenný podcast UPdate

Bonami začne ponúkať kuchyne

Jedným z tohtoročných plánov je investovať do segmentu, ktorý Bonami doteraz neponúkala: do kuchýň. “Za posledných desať rokov sme postupne rozšírili našu ponuku a teraz ponúkame sortiment takmer vo všetkých kategóriách v oblasti nábytku a bytových dekorácií. Kuchyne Bonami sú preto pre nás ďalším logickým krokom,” vysvetľuje Pavel Vopařil.

Cieľom je zákazníkom čo najviac uľahčiť plánovanie a výber novej kuchyne, preto Bonami vsádza na možnosť vybaviť všetko online za asistencie odborníka. Pre tých, ktorí uprednostňujú osobnú návštevu kuchynského štúdia, Bonami v druhom štvrťroku otvorí kuchynské a ergonomické štúdio v OC Westfield Chodov. 

K dispozícii bude veľký výber kvalitných kuchýň vyrobených v Nemecku v rôznych cenových hladinách a štýloch. Vybrané súpravy v najpredávanejších veľkostiach a dizajnoch budú k dispozícii zo skladu, kuchyne na mieru budú dodané do niekoľkých týždňov od objednania.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov
3 min. čítanie

Vývoj európskeho online trhu pod tlakom čínskych gigantov

Európska e-commerce scéna sa dramaticky mení a čínske platformy získavajú čoraz väčší podiel na trhu. Zatiaľ čo sa v roku 2023 domáci e-commerce rast v Číne spomalil na slabých 3,5 % – čo je menej než rast väčšiny TOP 10 globálnych trhov – čínski giganti hľadajú príležitosti na expanziu smerom na západ.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?
3 min. čítanie

Nová definícia maskulinity: Ako môžu značky autenticky osloviť moderných mužov?

Značky stoja pred dôležitou výzvou, ako zmeniť spôsob zobrazovania mužov vo svojich kampaniach. Podľa nedávnej správy spoločnosti Kantar sa moderné publikum nevie stotožniť so zaužívanými stereotypmi o silných a nezdolných mužoch. Naopak, inkluzívna maskulinita v marketingu s rôznymi odlišnosťami je kľúčom k budovaniu spojení so spotrebiteľmi a k rastu značky. Pozrime sa na závery, z […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+