Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Bonami ponúkne kuchyne a nábytok vlastnej výroby

Bonami oslavuje 10 rokov od svojho vzniku. Plánuje expandovať na ďalšie trhy a vstúpiť do nového segmentu.

Bonami ponúkne kuchyne a nábytok vlastnej výroby

Z Black Friday spoločnosť vyťažila maximum

Česká spoločnosť Bonami v súčasnosti pôsobí na deviatich európskych trhoch. Z nákupného klubu sa stal online fenomén a počas desiatich rokov predal viac ako 10 miliónov produktov. Spoločnosť tento rok plánuje expandovať na ďalšie trhy a začne ponúkať aj kuchyne na mieru a konfigurovateľný nábytok do obývačky a kúpeľne.

“Posledných niekoľko rokov bolo pre ecommerce turbulentných, veľký rast počas pandémie vystriedalo ochladenie dopytu, inflácia, energetická kríza a úsporné opatrenia, čo sa odrazilo v našich tržbách. Už koniec roka 2021 naznačoval, že sa musíme pripraviť a v roku 2022 bol pokles tržieb už zrejmý. Napriek tomu sme mali úspešný koniec roka, a to najmä vďaka Black Friday. Ten bol najúspešnejší v histórií spoločnosti, keď sa predaj kľúčových značiek zvýšil päťnásobne. Dovolím si tvrdiť, že sme z tejto situácie vyťažili maximum a dokázali sme sa s ňou vyrovnať tak, že do tohto roka vstupujeme s jasnou víziou a plánmi,” hovorí Pavel Vopařil, generálny riaditeľ spoločnosti Bonami.

Spoločnosť skončila v zisku vďaka rýchlym zmenám, ktoré uskutočnila v minulom roku, keď sa zhoršila makroekonomická situácia. 

“Zamerali sme sa predovšetkým na prispôsobenie nášho obchodného modelu situácii, t. j. na zefektívnenie procesov a zmeny v rôznych oblastiach prevádzky, čo si, žiaľ, vyžiadalo aj prepúšťanie. Došlo tiež k optimalizácii počtu predajní, ale aj skladových priestorov. V súčasnosti využívame len potrebný priestor v sklade, zvyšok je prenajatý,” hovorí Pavel Vopařil. 

Týždenný podcast UPdate

Bonami začne ponúkať kuchyne

Jedným z tohtoročných plánov je investovať do segmentu, ktorý Bonami doteraz neponúkala: do kuchýň. “Za posledných desať rokov sme postupne rozšírili našu ponuku a teraz ponúkame sortiment takmer vo všetkých kategóriách v oblasti nábytku a bytových dekorácií. Kuchyne Bonami sú preto pre nás ďalším logickým krokom,” vysvetľuje Pavel Vopařil.

Cieľom je zákazníkom čo najviac uľahčiť plánovanie a výber novej kuchyne, preto Bonami vsádza na možnosť vybaviť všetko online za asistencie odborníka. Pre tých, ktorí uprednostňujú osobnú návštevu kuchynského štúdia, Bonami v druhom štvrťroku otvorí kuchynské a ergonomické štúdio v OC Westfield Chodov. 

K dispozícii bude veľký výber kvalitných kuchýň vyrobených v Nemecku v rôznych cenových hladinách a štýloch. Vybrané súpravy v najpredávanejších veľkostiach a dizajnoch budú k dispozícii zo skladu, kuchyne na mieru budú dodané do niekoľkých týždňov od objednania.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ako sme na tom so sledovaním televízie?
2 min. čítanie

Ako sme na tom so sledovaním televízie?

S novým obsahom sa možnosti trávenia času pred televíznymi obrazovkami rozširujú. YouTube je najsledovanejšia streamovacia služba v USA, ukazuje správa spoločnosti Nielsen. Táto platforma zároveň kraľuje sledovaniu na televíznych obrazovkách s 8,6 % a druhé miesto zastáva Netflix.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+