2 min. čítanie

Bonami otvára prvé kamenné kuchynské štúdio

Spoločnosť Bonami sa púšťa do segmentu kuchýň. Svoje prvé kamenné kuchynské štúdio otvára v pražskom nákupnom centre Westfield Chodov.

Bonami otvára prvé kamenné kuchynské štúdio
Zdroj: Bonami

Bonami chce celý proces zjednodušiť

Predajca nábytku a bytových doplnkov Bonami sa rozhodol rozvíjať segment kuchýň. Teraz ponúka blokové kuchyne aj kuchyne na mieru, cenovo dostupné a luxusné kuchyne, všetko v nemeckej kvalite, od návrhu až po montáž. S novou službou sa opäť spolieha na plne digitálne riešenie, ale so silným offline odrazom – v skutočnosti spolu s novou službou zavádza aj kamenné kuchynské štúdio v nákupnom centre Westfield Chodov.

V oblasti kuchýň ponúka Bonami nielen inšpiráciu na webe, ale aj online návrh s pomocou dizajnéra vďaka personalizovaným službám. Finálnu verziu kuchyne potom Bonami zostaví v reálnom štúdiu s rozlohou 200 metrov štvorcových, kde si zákazník môže “skúšobnú kuchyňu” pred samotným nákupom ošahať a vyskúšať. Návrh sa vytvorí bezplatne bez podmienky kúpy. 

“Po takmer roku náročného plánovania a príprav dnes konečne môžeme povedať, že ľuďom naozaj vybavíme celú domácnosť vrátane kuchyne. A to spôsobom, ktorý sa im bude páčiť. Okrem stoviek vzorových kuchýň na webovej stránke máme aj dizajnérov, ktorí so zákazníkmi prejdú celý proces počas videohovoru, do troch dní vytvoria návrh a zákazníkom predstavia 3D hyperrealistickú vizualizáciu budúcej kuchyne. V prípade potreby pošlú vzorky materiálov až domov. Či už máte vlastnú predstavu, inšpirovali ste sa niektorou z už vytvorených kuchýň na našej webovej stránke, alebo ste si priniesli návrh z akéhokoľvek štúdia, dáme vám odporúčania, aby výsledok spĺňal všetky kvality, najmä s dôrazom na každý optimálne využitý centimeter kuchyne,” hovorí Radek Hampl zo spoločnosti Bonami, ktorý celý projekt riadil.

To, čo zákazník vytvorí z pohodlia domova, potom uvidí v kuchynskom štúdiu, aby získal konkrétnu predstavu o tom, ako bude kuchyňa vyzerať v skutočnosti.

Cieľom služby, ktorá vznikla ako protipól zložitého a časovo náročného plánovania a obchádzania viacerých dodávateľov, je celý proces čo najviac zjednodušiť. Bonami dodá kuchyňu do šiestich týždňov od objednania, poskytuje predĺženú záruku a priebežný servis. “Ak sa počas záručnej doby pokazia dvierka Sunburst, prídeme ich vymeniť,” uzatvára Radek Hampl.

Credit: MediaGuru

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+