2 min. čítanie

Bike24 spúšťa e-shop hneď na troch nových trhoch

Nemecká platforma Bike24 pokračuje v dobývaní Európy otvorením nových e-shopov v Belgicku, Holandsku a Luxembursku. Ambíciou spoločnosti je stať sa jedným z lídrov v oblasti online predaja bicyklov. 

Bike24 spúšťa e-shop hneď na troch nových trhoch

Krajiny Beneluxu majú skvelú infraštruktúru pre cyklistov

Po expanzii do Francúzska, Španielska a Talianska v roku 2022 sa internetový predajca bicyklov Bike24 presúva do krajín Beneluxu. Spoločnosť na svojom webe pridala holandský jazyk a spustila weby pre jednotlivé krajiny s lokálnymi možnosťami platby pre Belgicko, Holandsko a Luxembursko. Predajca tvrdí, že teraz pokrýva viac ako 70 % potenciálu európskeho trhu.

Bike24 aktuálne pôsobí na 8 trhoch Európy.

“S Beneluxom vstupujeme do pravdepodobne najpriaznivejšieho regiónu pre bicykle v Európe. Amsterdam, Utrecht a Antverpy patria medzi mestá s najlepšou infraštruktúrou pre cyklistov na svete. Preto v týchto krajinách vidíme veľký potenciál rastu,” uviedol v tlačovej správe Andrés Martin-Birner, spoluzakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti Bike24. 

“Značka Bike24 je už v Holandsku, Belgicku a Luxembursku dobre známa vďaka blízkosti Nemecka. Teraz ju môžeme ďalej budovať vďaka lokalizovanej ponuke a očakávame, že v strednodobom horizonte sa tu staneme jedným z lídrov na trhu v oblasti online predaja bicyklov.”

V roku 2021 dosiahol  Bike24 tržby vo výške 250 miliónov eur a zamestnával približne 450 ľudí. V minulom roku predajca zaznamenal nárast predaja o 160 percent a otvoril svoju prvú kamennú prevádzku v Berlíne.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+