2 min. čítanie

Bike24 spúšťa e-shop hneď na troch nových trhoch

Nemecká platforma Bike24 pokračuje v dobývaní Európy otvorením nových e-shopov v Belgicku, Holandsku a Luxembursku. Ambíciou spoločnosti je stať sa jedným z lídrov v oblasti online predaja bicyklov. 

Bike24 spúšťa e-shop hneď na troch nových trhoch

Krajiny Beneluxu majú skvelú infraštruktúru pre cyklistov

Po expanzii do Francúzska, Španielska a Talianska v roku 2022 sa internetový predajca bicyklov Bike24 presúva do krajín Beneluxu. Spoločnosť na svojom webe pridala holandský jazyk a spustila weby pre jednotlivé krajiny s lokálnymi možnosťami platby pre Belgicko, Holandsko a Luxembursko. Predajca tvrdí, že teraz pokrýva viac ako 70 % potenciálu európskeho trhu.

Bike24 aktuálne pôsobí na 8 trhoch Európy.

„S Beneluxom vstupujeme do pravdepodobne najpriaznivejšieho regiónu pre bicykle v Európe. Amsterdam, Utrecht a Antverpy patria medzi mestá s najlepšou infraštruktúrou pre cyklistov na svete. Preto v týchto krajinách vidíme veľký potenciál rastu,“ uviedol v tlačovej správe Andrés Martin-Birner, spoluzakladateľ a generálny riaditeľ spoločnosti Bike24. 

„Značka Bike24 je už v Holandsku, Belgicku a Luxembursku dobre známa vďaka blízkosti Nemecka. Teraz ju môžeme ďalej budovať vďaka lokalizovanej ponuke a očakávame, že v strednodobom horizonte sa tu staneme jedným z lídrov na trhu v oblasti online predaja bicyklov.“

V roku 2021 dosiahol  Bike24 tržby vo výške 250 miliónov eur a zamestnával približne 450 ľudí. V minulom roku predajca zaznamenal nárast predaja o 160 percent a otvoril svoju prvú kamennú prevádzku v Berlíne.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+