3 min. čítanie

Balíkomaty pre veľkorozmerný nábytok? Poľská Agata testuje Megaskrytky

Sieť poľského predajcu nábytku Agata predstavila v Katoviciach jej prvú Megaskrytku. Objednajte si tovar online a vyzdvihnite si ho v mega balíkomate. Ten dokáže uchovať nielen drobné nákupy ako dekorácie, osvetlenie alebo drobný nábytok, ale aj produkty veľkých rozmerov – posteľ, komodu, kreslo alebo matrac.

Balíkomaty pre veľkorozmerný nábytok? Poľská Agata testuje Megaskrytky

Nové riešenie umožňuje vyzdvihnúť tovar 24 hodín denne, 7 dní v týždni

Megaskrytka, ktorá sa nachádza v showroome v Katoviciach, má 27 boxov rôznych veľkostí. Od klasických pre menšie nákupy až po tie najväčšie, kde si môžete vyzdvihnúť dokonca aj sedaciu súpravu. Návrh a výrobu týchto Megaskrytiek má na starosti spoločnosť Selfmaker.

V najväčších skriniach sa tovar ponecháva na špeciálnom vozíku, ktorý uľahčuje manipuláciu s tovarom. Zákazník tak môže tovar pohodlne prepraviť do svojho vozidla. V blízkosti každej Megaskrytky sa nachádza prístrešok, kde sú k dispozícii vozíky na prepravu tovaru. Je tu vyčlenené špeciálne parkovacie miesto nadštandardnej veľkosti, aby tu mohlo zaparkovať dodávkové vozidlo. Ak si kupujúci nestihne zásielku vyzdvihnúť do 48 hodín, tovar na neho bude stále čakať v showroome alebo na sklade.

Druhé výdajné miesto bolo nainštalované v najnovšom showroome Agata v Kobylnici pri Slupsku. Spoločnosť plánuje v najbližších mesiacoch inštaláciu Megaskrytiek v ďalších svojich showroomoch vrátane Varšavy, Poznane a Lodže.

Trend v doručovaní objednávok prostredníctvom vyzdvihnutia

Tri štvrtiny z najväčších maloobchodných spoločností pôsobiacich na európskom trhu ponúka doručenie objednávok na odberné miesta. Ako ukázala štúdia spoločnosti Statistica, 28 % spotrebiteľov vo Francúzsku si zvolilo službu Klikni a vyzdvihni, aby sa vyhlo dodatočným nákladom. Nasledovalo Poľsko (12,4 %) a Nemecko (11,6 %).

“Doteraz sa táto forma doručovania, najmä do balíkomatov, týkala najmä malých objednávok – oblečenia, obuvi a doplnkov (62,5 %), kozmetiky a parfumov (51,1 %) alebo kníh (42,1 %). Vďaka našej implementácii pre sieť Agata sme zaviedli automatizáciu do úplne nového segmentu a spoločne sme určili smer jeho ďalšieho rozvoja,” vysvetlil Marek Wieteska, generálny riaditeľ spoločnosti SelfMaker.

Agata je poľský reťazec veľkoplošných predajní nábytku a bytových doplnkov, ktorý zahŕňa 32 veľkoplošných predajní vo veľkých a stredne veľkých mestách v Poľsku. 

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články