2 min. čítanie

Až do 40% zľava po celý týždeň. Allegro spúšťa svoje prvé Allegro dni v Českej republike

Allegro.cz pozýva českých zákazníkov na vôbec prvú zľavovú akciu s názvom Allegro Days - týždennú nákupnú akciu, ktorá sa uskutoční od 4. do 10. septembra. Zákazníkom sľubuje výnimočný nákupný zážitok s exkluzívnymi ponukami produktov naprieč kategóriami a cenami nižšími až o 40 %!

Až do 40% zľava po celý týždeň. Allegro spúšťa svoje prvé Allegro dni v Českej republike
Zdroj: Depositphotos

Allegro, najväčšie trhovisko európskeho pôvodu, prináša svojim používateľom rôzne nákupné akcie – od tradičného Black Week až po jedinečné podujatia ako Smart! Týždeň až po aktuálne Allegro Days. Tie boli dnes po prvýkrát spustené v Českej republike, takže českí zákazníci sa môžu tešiť na tisíce zľavnených produktov v kategóriách elektro, supermarkety, dom a záhrada, detské produkty, zdravie a krása a mnoho ďalších.

Ako rýchlo a jednoducho nájsť najlepšie ponuky na trhovisku počas Allegro Days? Každá z nich je uvedená na špeciálnej stránke venovanej kampani, pričom najlepšie ponuky sú označené aj špeciálnym odznakom “Allegro Days”. Všetky ceny sú, samozrejme, v súlade s európskou smernicou “Omnibus” zaručujúcou spravodlivú zľavu – jej výška je vždy odvodená od najnižšej ceny daného tovaru za posledných 30 dní.

Týždenný podcast UPdate

Špeciálna ponuka pre nových zákazníkov

Pre tých, ktorí na allegro.cz ešte len začínajú nakupovať, pripravila spoločnosť špeciálne kupóny – 200 Kč na registráciu a 250 Kč na nákupy v aplikácii počas zľavového týždňa Allegro Days. Okrem toho prostredníctvom programu Allegro Protect získajú zákazníci v prípade akýchkoľvek problémov s nákupom záruku vrátenia až 100 000 Kč a so službou Twisto si môžu odložiť platbu za tovar až o 30 dní.

O spoločnosti Allegro Group:

Allegro, ktorá vlastní značky MALL, CZC a WE|DO, prevádzkuje popredné online trhovisko v strednej a východnej Európe. Platforma so sídlom v Luxembursku a kótovaná na Varšavskej burze cenných papierov spája milióny kupujúcich s tisíckami obchodníkov, ktorí poskytujú stovky miliónov ponúk. Model trhoviska Allegro je založený predovšetkým na uľahčovaní predaja prevažne nových výrobkov obchodníkmi, najmä prostredníctvom modelu business-to-customer, a poskytuje európskym spotrebiteľom jednoduchý prístup k ponukám z rôznych kategórií vrátane elektroniky, domu a záhrady, športu a cestovania, detí, auto-moto, módy a obuvi, zdravia a krásy, kníh, médií, zbierok a umenia.

Tlačová správa

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+