2 min. čítanie

Automobil ako miesto najlepšej zábavy s virtuálnou realitou

Audi už v roku 2019 oznámilo zámer využívať rozhranie virtuálnej reality vo svojich vozidlách. Tento koncept sa stáva realitou a zábavný systém Holoride oslávi v júni svoju premiéru. Cestujúci budú môcť využívať VR okuliare a hrať hry bez toho, aby im bolo počas jazdy autom zle.

Automobil ako miesto najlepšej zábavy s virtuálnou realitou

Audi prináša zábavu virtuálnej reality do auta

Svoju premiéru si v júni vyskúša palubný zábavný systém Holoride, ktorý bol prvýkrát predstavený v roku 2019 spoločnosťou W&V. Cestujúci sa tak budú môcť vydať na virtuálnu cestu a tento systém vyskúšať v modeloch A4, A6, A8, Q5 a e-tron GT. Tieto modely sú okrem iného vybavené informačno-zábavným systémom Audi MIB 3. Spoločnosť so sídlom v Ingolstadte predstavila Holoride na technologickom festivale South by Southwest (SXSW) v texaskom Austine a návštevníkom ponúkla skúšobné jazdy. “Cesta autom sa stane multimediálnym herným zážitkom,” uvádza Audi vo svojej tlačovej správe. 

Cestujúci budú môcť využívať VR okuliare a hrať hry bez toho, aby im bolo počas jazdy autom zle.

Hry, ktoré cestujúci môžu hrať s kompatibilnými dátovými okuliarmi, sú prepojené s palubným systémom Audi MIB 3 a senzormi vozidla. Keď Audi zrýchľuje, brzdí alebo prechádza zákrutami, objekty v hre – ako napríklad vesmírne lode, sa tiež pohybujú. Tento takzvaný “elastický obsah” má poskytnúť ešte komplexnejší herný zážitok. Holoride tiež znižuje riziko efektu pripomínajúceho morskú chorobu, keď sa pohyby pred očami a telom nezhodujú. 

Audi uvedie službu Holoride na trh v Nemecku, vo Veľkej Británii a v USA. Systém Holoride pochádza z laboratórií Audi, avšak aby sa technológia rozšírila, je k dispozícii aj pre iných výrobcov automobilov ako otvorený zdrojový kód.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Česi sa neboja skúšať nové e-shopy a svoju ekonomickú situáciu vnímajú lepšie, ukázal výskum APEK
3 min. čítanie

Česi sa neboja skúšať nové e-shopy a svoju ekonomickú situáciu vnímajú lepšie, ukázal výskum APEK

Lojalita zákazníkov v online prostredí je z roka na rok silnejšia a pre e-shopy je dôležitá. Aj napriek tomu majú nové kvalitné internetové obchody stále sľubnú šancu uspieť na trhu. Ako totiž ukázal prieskum českej Asociácie pre elektronický obchod (APEK), len v prvom štvrťroku tohto roka si štyria z desiatich online nakupujúcich vybrali na svoj […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+