2 min. čítanie

Apple spúšťa svoj online obchod vo Vietname

Spoločnosť Apple vo štvrtok spustila svoj online obchod Apple Store vo Vietname, čím rozšírila svoje pôsobenie na trhu, ktorý sa pre výrobcu iPhonov rýchlo stáva kľúčovým zahraničným trhom.

Apple spúšťa svoj online obchod vo Vietname

Apple investuje v Ázii

Obyvatelia Vietnamu môžu teraz nakupovať produkty Apple priamo a nechať si ich doručiť kdekoľvek v krajine. Internetový obchod tiež umožní spotrebiteľom konzultovať svoje nákupné rozhodnutia s odborníkmi a prispôsobiť si niektoré objednávky pomocou nástrojov, ako je napríklad Apple Watch Studio.

„Zákazníci sú vždy stredobodom všetkého, čo robíme, a sme nadšení, že môžeme priniesť Apple Store online do Vietnamu,“ uviedla vo vyhlásení Deirdre O’Brienová, senior viceprezidentka spoločnosti Apple pre maloobchod.

„Vďaka dnešnému rozšíreniu sme hrdí na to, že môžeme zákazníkom ponúknuť neuveriteľný nový spôsob, ako objavovať a nakupovať naše úžasné produkty a služby, nadviazať kontakt s našimi kompetentnými členmi tímu a zažiť to najlepšie zo spoločnosti Apple.“

Apple len za minulý rok predala 1,75 milióna kusov produktov a skončila na štvrtom mieste s 13,1 % podielom na trhu. Očakáva sa, že spustenie Apple Store tieto čísla výrazne zvýši.

Apple intenzívne rozširuje svoju maloobchodnú prítomnosť vo viacerých ázijských krajinách. Minulý mesiac spoločnosť otvorila svoje prvé maloobchodné predajne v Indii v Bombaji a Dillí.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?
4 min. čítanie

AI reklama vo veľkom štýle. Čo sa môžu slovenské e-shopy naučiť od Alibaby a Tencentu?

Čínski technologickí giganti ako Alibaba, Tencent či JD.com dnes jasne ukazujú, že umelá inteligencia už nie je výsadou technických oddelení alebo pilotných projektov. Stáva sa bežnou súčasťou predaja a online reklamy. Pomáha lepšie cieliť, automatizovať kampane a zvyšovať výkon. A hoci tieto firmy pôsobia v Ázii, ich prístup môže byť cennou inšpiráciou aj pre české […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli
4 min. čítanie

Návštevnosť z platených kanálov medziročne vzrástla, ale konverzie z nej klesli

Rok 2025 prináša nenápadné, ale zásadné zmeny v digitálnom správaní zákazníkov. Najnovšia správa od Contentsquare mapuje správanie používateľov na 6 000 weboch a potvrdzuje, že v roku 2025 nejde len o to, koľko ľudí na web príde, ale ako veľmi sa im tam chce zostať. Cesta od prvej návštevy po opakovaný nákup je dnes nevyspytateľná. Každá […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+