1 min. čítanie

Apple otvorila sporiaci účet pre zákazníkov. Vklady za miliardu v prvých štyroch dňoch

Apple spustil sporiaci účet s vysokým výnosom a za prvé štyri dni získal vklady vo výške 990 miliónov dolárov.  

Apple otvorila sporiaci účet pre zákazníkov. Vklady za miliardu v prvých štyroch dňoch

Apple má širokú základňu fanúšikov

Úspešnému uvedeniu na trh pomohla aj široká základňa používateľov iPhonu. Tá predstavuje viac ako 1 miliardu ľudí. Podľa správy, ktorá sa odvoláva na dva zdroje, len v prvý deň nový sporiaci účet spoločnosti Apple prilákal takmer 400 miliónov dolárov.

Počas prvých štyroch dní od uvedenia na trh bolo otvorených viac ako 240 000 sporiacich účtov.

Sporiaci účet je k dispozícii zákazníkom karty Apple prostredníctvom spoločnosti Goldman Sachs. Ponúka výnos 4,15 % bez minimálnych vkladov, bez požiadaviek na minimálny zostatok a bez poplatkov.

Hoci počiatočný výnos 4,15 % od spoločnosti Apple nepatrí k najväčším na trhu, spoločnosť Apple ponúka niečo, čo máloktorá iná spoločnosť: pohodlie. Používatelia iPhonu, ktorí už majú kartu Apple Card, majú sporiaci účet integrovaný do aplikácie Peňaženka.

Širokú základňu, ktorú spoločnosť Apple využíva, v kombinácii s pohodlím, ktoré je schopná ponúknuť svojim zákazníkom, jej pravdepodobne závidia mnohé regionálne banky. Nedávny krach First Republic Bank otriasol celým sektorom a spochybnil celkovú stabilitu bankových inštitúcií, ktoré boli kedysi považované za relatívne bezpečné a stabilné.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase
5 min. čítanie

Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase

Personalizácia sa stala normou, no zároveň u spotrebiteľov rastie dopyt po autentickej a transparentnej komunikácii. Zákazníci chcú relevantný obsah, ktorý pôsobí prirodzene a nezasahuje do ich súkromia. Prehnaná personalizácia môže vzbudiť nedôveru, zatiaľ čo vyvážený prístup pomáha budovať vzťah so značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy
3 min. čítanie

Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy

YouTube prináša novinky, ktoré majú tvorcom aj značkám výrazne uľahčiť prácu. Dostať video k publiku bude teraz jednoduchšie – namiesto zdĺhavého nastavovania v Google Ads stačí pár klikov priamo vo videu. YouTube zároveň testuje ďalšie funkcie, ktoré môžu pomôcť rozšíriť zásah, posilniť vzťah s publikom a lepšie osloviť zahraničné trhy.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+