1 min. čítanie

Apple otvorila sporiaci účet pre zákazníkov. Vklady za miliardu v prvých štyroch dňoch

Apple spustil sporiaci účet s vysokým výnosom a za prvé štyri dni získal vklady vo výške 990 miliónov dolárov.  

Apple otvorila sporiaci účet pre zákazníkov. Vklady za miliardu v prvých štyroch dňoch

Apple má širokú základňu fanúšikov

Úspešnému uvedeniu na trh pomohla aj široká základňa používateľov iPhonu. Tá predstavuje viac ako 1 miliardu ľudí. Podľa správy, ktorá sa odvoláva na dva zdroje, len v prvý deň nový sporiaci účet spoločnosti Apple prilákal takmer 400 miliónov dolárov.

Počas prvých štyroch dní od uvedenia na trh bolo otvorených viac ako 240 000 sporiacich účtov.

Sporiaci účet je k dispozícii zákazníkom karty Apple prostredníctvom spoločnosti Goldman Sachs. Ponúka výnos 4,15 % bez minimálnych vkladov, bez požiadaviek na minimálny zostatok a bez poplatkov.

Hoci počiatočný výnos 4,15 % od spoločnosti Apple nepatrí k najväčším na trhu, spoločnosť Apple ponúka niečo, čo máloktorá iná spoločnosť: pohodlie. Používatelia iPhonu, ktorí už majú kartu Apple Card, majú sporiaci účet integrovaný do aplikácie Peňaženka.

Širokú základňu, ktorú spoločnosť Apple využíva, v kombinácii s pohodlím, ktoré je schopná ponúknuť svojim zákazníkom, jej pravdepodobne závidia mnohé regionálne banky. Nedávny krach First Republic Bank otriasol celým sektorom a spochybnil celkovú stabilitu bankových inštitúcií, ktoré boli kedysi považované za relatívne bezpečné a stabilné.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+