2 min. čítanie

Antikampaň proti gigantovi H&M. Justina Biebera nahnevala nová kolekcia

Justin Bieber vyzýva fanúšikov, aby si v H&M nekupovali “trash” s jeho podobizňou.  

Antikampaň proti gigantovi H&M. Justina Biebera nahnevala nová kolekcia

Náročné obdobie pokračuje

Druhý najväčší módny reťazec sveta prežíva náročné obdobie. V tomto roku zatvoril stovky predajní, klesajú mu akcie a tento týždeň stiahol z trhu novú kolekciu oblečenia.

Kanadský spevák Justin Bieber sa v pondelok obul do spoločnosti H&M za predaj “odpadkového” tovaru s jeho podobizňou. “Tovar H&M, ktorý vyrobili so mnou, je odpad a ja som ho neschválil,” napísal Bieber v pondelok na svojom Instagrame. “Nekupujte to,” odkázal svojim 270 miliónom sledovateľov.

Internetový obchod H&M ponúkal mikiny s kapucňou, tričká a mikiny s obrázkami Biebera alebo citátmi z jeho textov, ako napríklad “Chýbaš mi viac ako život” z piesne “Ghost”, za ceny od 49,80 do 114 dolárov. 

Kolekciu so spevákovou podobizňou stiahli

“H&M dodržal riadne schvaľovacie postupy, ale z úcty k spolupráci a Justinovi Bieberovi sme oblečenie z našich predajní a z internetu stiahli,” uviedol v stredu švédsky maloobchodný predajca pre Insider.

Celá táto nepríjemná situácia prichádza v náročnom období. Minulý mesiac začala spoločnosť H&M s hromadným prepúšťaním. Kvôli znižovaniu nákladov príde o prácu 1 500 zamestnancov.

H&M je druhým najväčším maloobchodným predajcom módy na svete po spoločnosti Inditex, ktorá vlastní spoločnosť Zara. Akcie H&M sa v tomto roku zatiaľ prepadli približne o 40 %.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?
3 min. čítanie

Google Tag Manager mení spôsob načítania značiek. Čo to znamená pre e-commerce?

Prišiel vám mail o tom, že sa od 10. apríla 2025 zmení spôsob, akým Google Tag Manager (GTM) načítava značky Google Ads a Floodlight? Táto aktualizácia môže ovplyvniť meranie konverzií, remarketing a spôsob, akým spravujete značky v GTM. Čo presne sa mení, prečo k tomu dochádza a čo by ste mali podniknúť? Poďme sa na […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+