2 min. čítanie

Antikampaň proti gigantovi H&M. Justina Biebera nahnevala nová kolekcia

Justin Bieber vyzýva fanúšikov, aby si v H&M nekupovali “trash” s jeho podobizňou.  

Antikampaň proti gigantovi H&M. Justina Biebera nahnevala nová kolekcia

Náročné obdobie pokračuje

Druhý najväčší módny reťazec sveta prežíva náročné obdobie. V tomto roku zatvoril stovky predajní, klesajú mu akcie a tento týždeň stiahol z trhu novú kolekciu oblečenia.

Kanadský spevák Justin Bieber sa v pondelok obul do spoločnosti H&M za predaj “odpadkového” tovaru s jeho podobizňou. “Tovar H&M, ktorý vyrobili so mnou, je odpad a ja som ho neschválil,” napísal Bieber v pondelok na svojom Instagrame. “Nekupujte to,” odkázal svojim 270 miliónom sledovateľov.

Internetový obchod H&M ponúkal mikiny s kapucňou, tričká a mikiny s obrázkami Biebera alebo citátmi z jeho textov, ako napríklad “Chýbaš mi viac ako život” z piesne “Ghost”, za ceny od 49,80 do 114 dolárov. 

Kolekciu so spevákovou podobizňou stiahli

“H&M dodržal riadne schvaľovacie postupy, ale z úcty k spolupráci a Justinovi Bieberovi sme oblečenie z našich predajní a z internetu stiahli,” uviedol v stredu švédsky maloobchodný predajca pre Insider.

Celá táto nepríjemná situácia prichádza v náročnom období. Minulý mesiac začala spoločnosť H&M s hromadným prepúšťaním. Kvôli znižovaniu nákladov príde o prácu 1 500 zamestnancov.

H&M je druhým najväčším maloobchodným predajcom módy na svete po spoločnosti Inditex, ktorá vlastní spoločnosť Zara. Akcie H&M sa v tomto roku zatiaľ prepadli približne o 40 %.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy. marketérov a všetkých fanúšikov ecommerce. Prinášame novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta ecommerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články