2 min. čítanie

Antikampaň proti gigantovi H&M. Justina Biebera nahnevala nová kolekcia

Justin Bieber vyzýva fanúšikov, aby si v H&M nekupovali “trash” s jeho podobizňou.  

Antikampaň proti gigantovi H&M. Justina Biebera nahnevala nová kolekcia

Náročné obdobie pokračuje

Druhý najväčší módny reťazec sveta prežíva náročné obdobie. V tomto roku zatvoril stovky predajní, klesajú mu akcie a tento týždeň stiahol z trhu novú kolekciu oblečenia.

Kanadský spevák Justin Bieber sa v pondelok obul do spoločnosti H&M za predaj „odpadkového“ tovaru s jeho podobizňou. „Tovar H&M, ktorý vyrobili so mnou, je odpad a ja som ho neschválil,“ napísal Bieber v pondelok na svojom Instagrame. „Nekupujte to,“ odkázal svojim 270 miliónom sledovateľov.

Internetový obchod H&M ponúkal mikiny s kapucňou, tričká a mikiny s obrázkami Biebera alebo citátmi z jeho textov, ako napríklad „Chýbaš mi viac ako život“ z piesne „Ghost“, za ceny od 49,80 do 114 dolárov. 

Kolekciu so spevákovou podobizňou stiahli

„H&M dodržal riadne schvaľovacie postupy, ale z úcty k spolupráci a Justinovi Bieberovi sme oblečenie z našich predajní a z internetu stiahli,“ uviedol v stredu švédsky maloobchodný predajca pre Insider.

Celá táto nepríjemná situácia prichádza v náročnom období. Minulý mesiac začala spoločnosť H&M s hromadným prepúšťaním. Kvôli znižovaniu nákladov príde o prácu 1 500 zamestnancov.

H&M je druhým najväčším maloobchodným predajcom módy na svete po spoločnosti Inditex, ktorá vlastní spoločnosť Zara. Akcie H&M sa v tomto roku zatiaľ prepadli približne o 40 %.

Novinky z Youtube kanála Ecommerce Bridge
Prihlásiť sa na odber
Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels
5 min. čítanie

Všetky videá na Facebooku sa menia na Reels

Platforma zavádza zmenu, ktorá zásadne ovplyvní spôsob, akým milióny ľudí zdieľajú videá. Facebook sa rozhodol zjednodušiť koncept videa a oznámil, že v priebehu najbližších mesiacov sa každé nahrané video automaticky zmení na Reels. Už žiadne rozhodovanie medzi formátmi – všetko sa zjednocuje. Pozrime sa, čo táto zmena znamená pre tvorcov obsahu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+