2 min. čítanie

Answear.com začína rok 2023 s veľkou slávou

Answear.com podľa predbežných údajov vygeneroval za 1. štvrťrok takmer 58 miliónov eur tržieb z predaja, čo predstavuje medziročný nárast o 52 %.

Answear.com začína rok 2023 s veľkou slávou

Napriek náročnému trhovému prostrediu zaznamenáva spoločnosť vysokú mieru rastu, vďaka čomu je jednou z najrýchlejšie rastúcich platforiem elektronického obchodu s módou v Európe.

Answear patrí medzi najrýchlejšie rastúce e-shopy s módou v Európe

“Rok 2023 sme začali so silnými výsledkami predaja za prvý štvrťrok. Veľmi dobré údaje sú výsledkom dôslednej realizácie stratégie a využitia vybudovaného potenciálu našej značky na 11 trhoch v regióne strednej a východnej Európy. Dosiahnuté výsledky nás radia medzi najrýchlejšie rastúce e-shopy s módou v Európe. Dokazujú tiež, že naše podnikanie má pevné základy a dokáže medziročne rásť o viac ako 50 % napriek zložitej situácii na trhu,” komentuje Krzysztof Bajołek, generálny riaditeľ spoločnosti Answear.com.

Answear.com podľa predbežných údajov vygeneroval za 1. štvrťrok takmer 58 miliónov eur tržieb z predaja, čo predstavuje medziročný nárast o 52 %.

V 1. štvrťroku tohto roka Answear pokračoval vo svojich marketingových aktivitách na všetkých trhoch zameraných na budovanie povedomia o značke prostredníctvom rozsiahlych televíznych a video-online kampaní. 

Týždenný podcast UPdate

Umné investície do reaktívneho marketingu

Okrem toho spoločnosť flexibilne a reaktívne riadila marketingové rozpočty posilnením predaja na trhoch, kde vidí najväčšiu účinnosť svojich kampaní, v prospech globálneho rastu predaja.

“Na všetkých 11 trhoch neustále dosahujeme pozitívny rast predaja, čo nás približuje k nášmu cieľu stať sa lídrom v oblasti e-commerce s módou v regióne strednej a východnej Európy. Náš rast je na jednej strane podporovaný agilným riadením marketingových rozpočtov a aktivitami zameranými na posilnenie povedomia o značke a na druhej strane neustálou prácou na optimalizácii našej ponuky produktov,” dodáva Jacek Dziaduś, podpredseda predstavenstva pre finančné záležitosti spoločnosti Answear.com.

Spoločnosť začiatkom roka dobre využila obdobie výpredajov a optimálne naplánovala svoje nákupné rozpočty, čo jej umožnilo zrýchliť obrat zásob a optimalizovať marže.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+