2 min. čítanie

Answear.com začína rok 2023 s veľkou slávou

Answear.com podľa predbežných údajov vygeneroval za 1. štvrťrok takmer 58 miliónov eur tržieb z predaja, čo predstavuje medziročný nárast o 52 %.

Answear.com začína rok 2023 s veľkou slávou

Napriek náročnému trhovému prostrediu zaznamenáva spoločnosť vysokú mieru rastu, vďaka čomu je jednou z najrýchlejšie rastúcich platforiem elektronického obchodu s módou v Európe.

Answear patrí medzi najrýchlejšie rastúce e-shopy s módou v Európe

“Rok 2023 sme začali so silnými výsledkami predaja za prvý štvrťrok. Veľmi dobré údaje sú výsledkom dôslednej realizácie stratégie a využitia vybudovaného potenciálu našej značky na 11 trhoch v regióne strednej a východnej Európy. Dosiahnuté výsledky nás radia medzi najrýchlejšie rastúce e-shopy s módou v Európe. Dokazujú tiež, že naše podnikanie má pevné základy a dokáže medziročne rásť o viac ako 50 % napriek zložitej situácii na trhu,” komentuje Krzysztof Bajołek, generálny riaditeľ spoločnosti Answear.com.

Answear.com podľa predbežných údajov vygeneroval za 1. štvrťrok takmer 58 miliónov eur tržieb z predaja, čo predstavuje medziročný nárast o 52 %.

V 1. štvrťroku tohto roka Answear pokračoval vo svojich marketingových aktivitách na všetkých trhoch zameraných na budovanie povedomia o značke prostredníctvom rozsiahlych televíznych a video-online kampaní. 

Týždenný podcast UPdate

Umné investície do reaktívneho marketingu

Okrem toho spoločnosť flexibilne a reaktívne riadila marketingové rozpočty posilnením predaja na trhoch, kde vidí najväčšiu účinnosť svojich kampaní, v prospech globálneho rastu predaja.

“Na všetkých 11 trhoch neustále dosahujeme pozitívny rast predaja, čo nás približuje k nášmu cieľu stať sa lídrom v oblasti e-commerce s módou v regióne strednej a východnej Európy. Náš rast je na jednej strane podporovaný agilným riadením marketingových rozpočtov a aktivitami zameranými na posilnenie povedomia o značke a na druhej strane neustálou prácou na optimalizácii našej ponuky produktov,” dodáva Jacek Dziaduś, podpredseda predstavenstva pre finančné záležitosti spoločnosti Answear.com.

Spoločnosť začiatkom roka dobre využila obdobie výpredajov a optimálne naplánovala svoje nákupné rozpočty, čo jej umožnilo zrýchliť obrat zásob a optimalizovať marže.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch
5 min. čítanie

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak nie v rozpočtoch

Kto z nás si aspoň raz nekrátil čakanie hrou v mobile? V roku 2025 patria digitálne hry – či už na telefóne, konzole alebo počítači – medzi najobľúbenejšie formy trávenia času online. Z pohľadu reklamy sú však stále nedocenené. Hoci mladšie generácie strávia nad hrami desiatky minút denne, značky im venujú len zlomok svojich rozpočtov. […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 
7 min. čítanie

isklad mení pravidlá hry v e-commerce: Prináša inovácie, ktoré pomôžu e-shopom prežiť nápor globálnych hráčov 

Kvôli tlaku globálnych hráčov z Ázie a rozmachu online trhovísk sa prostredie e-commerce v strednej Európe dynamicky mení. Mnohým internetovým obchodom hrozí zánik a v hre ostáva ten, kto sa prispôsobí. Rozhodujúcou konkurenčnou výhodou sa stáva logistika. isklad, technologický líder medzi fulfillment centrami, preto prichádza s prelomovými inováciami, ktoré môžu zamiešať karty celému odvetviu.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+