2 min. čítanie

Americký marketplace so šperkami prichádza do Nemecka a Francúzska

Katchin, trhovisko so šperkami, hodinkami a doplnkami, expanduje do Nemecka a Francúzska. Táto správa prichádza 4 mesiace po spustení trhoviska v Spojenom kráľovstve. Katchin je podnikom americkej skupiny Fossil Group. 

Americký marketplace so šperkami prichádza do Nemecka a Francúzska

Katchin zacielil na Európu

Katchin, globálne trhovisko s doplnkami, šperkami a hodinkami, sa po svojom spustení v Spojenom kráľovstve začiatkom tohto roka presúva hlbšie do Európy.

Platforma spustila prevádzku vo Francúzsku a Nemecku s cieľom využiť opätovne rastúci trh, ktorý podľa Euromonitoru v tomto roku porastie o 5 – 7 %.

“Začiatkom tohto roka spoločnosť Katchin zmenila spôsob online nakupovania tým, že spustila vôbec prvé trhovisko vytvorené špeciálne pre šperky a hodinky v Spojenom kráľovstve. Využívajúc úspech nášho uvedenia na trh, som nadšená, že môžem oficiálne oznámiť našu expanziu do Nemecka a Francúzska,” uviedla generálna riaditeľka Katchin Shelly Gardner.

Generálny riaditeľ a spoluzakladateľ spoločnosti Mirakl Adrien Nussenbaum uviedol, že globálny vzostup trhovísk ponúka značkám “ľahkú cestu do nových odvetví a na nové trhy”. 

Katchin je postavený na platforme Mirakl a patrí pod Fossil Group. Skupinu založil Tom Kartsotis v roku 1984. Spoločnosť sa špecializuje na lifestylové doplnky a zastrešuje veľké portfólio vlastných značiek, licencií, vrátane Armani Exchange, Diesel, DKNY, Emporio Armani, Kate Spade New York, Michael Kors a Tory Burch.

Marketplace Katchin aktuálne zastrešuje 80 značiek, vrátane najrenomovanejších značiek na svete. Za štyri mesiace od spustenia v Spojenom kráľovstve sa na jej palubu dostali také mená ako Roberto Cavalli a Sif Jakobs.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov
3 min. čítanie

Český e-commerce sa vracia k dlhodobo udržateľnému rastu. Najväčšiu šancu preraziť majú predajcovia vlastných výrobkov

Český e-commerce, ktorý v posledných dvoch rokoch zaznamenal výrazný pokles, čaká tento rok oživenie a návrat k udržateľnému rastu. Najväčší podiel na tržbách pochopiteľne vykazuje drahší tovar z kategórií ako elektronika, náradie či stavebné materiály, ako vyplynulo z analýzy spoločnosti Upgates.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+