
Katchin zacielil na Európu
Katchin, globálne trhovisko s doplnkami, šperkami a hodinkami, sa po svojom spustení v Spojenom kráľovstve začiatkom tohto roka presúva hlbšie do Európy.
Platforma spustila prevádzku vo Francúzsku a Nemecku s cieľom využiť opätovne rastúci trh, ktorý podľa Euromonitoru v tomto roku porastie o 5 – 7 %.
“Začiatkom tohto roka spoločnosť Katchin zmenila spôsob online nakupovania tým, že spustila vôbec prvé trhovisko vytvorené špeciálne pre šperky a hodinky v Spojenom kráľovstve. Využívajúc úspech nášho uvedenia na trh, som nadšená, že môžem oficiálne oznámiť našu expanziu do Nemecka a Francúzska,” uviedla generálna riaditeľka Katchin Shelly Gardner.
Generálny riaditeľ a spoluzakladateľ spoločnosti Mirakl Adrien Nussenbaum uviedol, že globálny vzostup trhovísk ponúka značkám “ľahkú cestu do nových odvetví a na nové trhy”.
Katchin je postavený na platforme Mirakl a patrí pod Fossil Group. Skupinu založil Tom Kartsotis v roku 1984. Spoločnosť sa špecializuje na lifestylové doplnky a zastrešuje veľké portfólio vlastných značiek, licencií, vrátane Armani Exchange, Diesel, DKNY, Emporio Armani, Kate Spade New York, Michael Kors a Tory Burch.
Marketplace Katchin aktuálne zastrešuje 80 značiek, vrátane najrenomovanejších značiek na svete. Za štyri mesiace od spustenia v Spojenom kráľovstve sa na jej palubu dostali také mená ako Roberto Cavalli a Sif Jakobs.