2 min. čítanie

Americký marketplace so šperkami prichádza do Nemecka a Francúzska

Katchin, trhovisko so šperkami, hodinkami a doplnkami, expanduje do Nemecka a Francúzska. Táto správa prichádza 4 mesiace po spustení trhoviska v Spojenom kráľovstve. Katchin je podnikom americkej skupiny Fossil Group. 

Americký marketplace so šperkami prichádza do Nemecka a Francúzska

Katchin zacielil na Európu

Katchin, globálne trhovisko s doplnkami, šperkami a hodinkami, sa po svojom spustení v Spojenom kráľovstve začiatkom tohto roka presúva hlbšie do Európy.

Platforma spustila prevádzku vo Francúzsku a Nemecku s cieľom využiť opätovne rastúci trh, ktorý podľa Euromonitoru v tomto roku porastie o 5 – 7 %.

„Začiatkom tohto roka spoločnosť Katchin zmenila spôsob online nakupovania tým, že spustila vôbec prvé trhovisko vytvorené špeciálne pre šperky a hodinky v Spojenom kráľovstve. Využívajúc úspech nášho uvedenia na trh, som nadšená, že môžem oficiálne oznámiť našu expanziu do Nemecka a Francúzska,“ uviedla generálna riaditeľka Katchin Shelly Gardner.

Generálny riaditeľ a spoluzakladateľ spoločnosti Mirakl Adrien Nussenbaum uviedol, že globálny vzostup trhovísk ponúka značkám „ľahkú cestu do nových odvetví a na nové trhy“. 

Katchin je postavený na platforme Mirakl a patrí pod Fossil Group. Skupinu založil Tom Kartsotis v roku 1984. Spoločnosť sa špecializuje na lifestylové doplnky a zastrešuje veľké portfólio vlastných značiek, licencií, vrátane Armani Exchange, Diesel, DKNY, Emporio Armani, Kate Spade New York, Michael Kors a Tory Burch.

Marketplace Katchin aktuálne zastrešuje 80 značiek, vrátane najrenomovanejších značiek na svete. Za štyri mesiace od spustenia v Spojenom kráľovstve sa na jej palubu dostali také mená ako Roberto Cavalli a Sif Jakobs.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase
5 min. čítanie

Personalizácia na plné obrátky: Ako AI mení digitálnu reklamu v reálnom čase

Personalizácia sa stala normou, no zároveň u spotrebiteľov rastie dopyt po autentickej a transparentnej komunikácii. Zákazníci chcú relevantný obsah, ktorý pôsobí prirodzene a nezasahuje do ich súkromia. Prehnaná personalizácia môže vzbudiť nedôveru, zatiaľ čo vyvážený prístup pomáha budovať vzťah so značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy
3 min. čítanie

Spustiť reklamu na YouTube priamo z videa? Novinky na platforme potešia tvorcov aj firmy

YouTube prináša novinky, ktoré majú tvorcom aj značkám výrazne uľahčiť prácu. Dostať video k publiku bude teraz jednoduchšie – namiesto zdĺhavého nastavovania v Google Ads stačí pár klikov priamo vo videu. YouTube zároveň testuje ďalšie funkcie, ktoré môžu pomôcť rozšíriť zásah, posilniť vzťah s publikom a lepšie osloviť zahraničné trhy.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+