Košice
19. Október udalosť už prebehla
Poprad
9. November udalosť už prebehla
Bratislava
5. December udalosť už prebehla
Bardejov
25. Január udalosť už prebehla
Žilina
15. Február udalosť už prebehla
Trnava
26. Marec už čoskoro
Zvolen
18. Apríl už čoskoro
Liptovský Mikuláš
9. Máj už čoskoro
Nitra
30. Máj už čoskoro
Košice
3. Október už čoskoro
Banská Bystrica
24. Október už čoskoro
Poprad
7. November už čoskoro
Bratislava
28. November už čoskoro
2 min. čítanie

Americký marketplace so šperkami prichádza do Nemecka a Francúzska

Katchin, trhovisko so šperkami, hodinkami a doplnkami, expanduje do Nemecka a Francúzska. Táto správa prichádza 4 mesiace po spustení trhoviska v Spojenom kráľovstve. Katchin je podnikom americkej skupiny Fossil Group. 

Americký marketplace so šperkami prichádza do Nemecka a Francúzska

Katchin zacielil na Európu

Katchin, globálne trhovisko s doplnkami, šperkami a hodinkami, sa po svojom spustení v Spojenom kráľovstve začiatkom tohto roka presúva hlbšie do Európy.

Platforma spustila prevádzku vo Francúzsku a Nemecku s cieľom využiť opätovne rastúci trh, ktorý podľa Euromonitoru v tomto roku porastie o 5 – 7 %.

“Začiatkom tohto roka spoločnosť Katchin zmenila spôsob online nakupovania tým, že spustila vôbec prvé trhovisko vytvorené špeciálne pre šperky a hodinky v Spojenom kráľovstve. Využívajúc úspech nášho uvedenia na trh, som nadšená, že môžem oficiálne oznámiť našu expanziu do Nemecka a Francúzska,” uviedla generálna riaditeľka Katchin Shelly Gardner.

Generálny riaditeľ a spoluzakladateľ spoločnosti Mirakl Adrien Nussenbaum uviedol, že globálny vzostup trhovísk ponúka značkám “ľahkú cestu do nových odvetví a na nové trhy”. 

Katchin je postavený na platforme Mirakl a patrí pod Fossil Group. Skupinu založil Tom Kartsotis v roku 1984. Spoločnosť sa špecializuje na lifestylové doplnky a zastrešuje veľké portfólio vlastných značiek, licencií, vrátane Armani Exchange, Diesel, DKNY, Emporio Armani, Kate Spade New York, Michael Kors a Tory Burch.

Marketplace Katchin aktuálne zastrešuje 80 značiek, vrátane najrenomovanejších značiek na svete. Za štyri mesiace od spustenia v Spojenom kráľovstve sa na jej palubu dostali také mená ako Roberto Cavalli a Sif Jakobs.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani
3 min. čítanie

Počet e-shopov v Česku rastie. Od januára ich pribudlo o tretinu viac ako vlani

V januári zaznamenala česká e-commerce scéna výrazný nárast počtu nových internetových obchodov, pričom ich počet medziročne vzrástol o 30 %. Segment hobby sa tento rok dostal na prvé miesto s 18 % podielom nových e-shopov. Za ním nasledujú dlhodobo obľúbené kategórie oblečenia a potravín. Odborníci v poslednom období zaznamenali aj zvýšený záujem majiteľov kamenných obchodov […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Ako sme na tom so sledovaním televízie?
2 min. čítanie

Ako sme na tom so sledovaním televízie?

S novým obsahom sa možnosti trávenia času pred televíznymi obrazovkami rozširujú. YouTube je najsledovanejšia streamovacia služba v USA, ukazuje správa spoločnosti Nielsen. Táto platforma zároveň kraľuje sledovaniu na televíznych obrazovkách s 8,6 % a druhé miesto zastáva Netflix.

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+