2 min. čítanie

Americký eBay chce dobyť poľský e-commerce. Ako to dokáže?

Spoločnosť eBay prináša nové zmeny. Inteligentný preklad ponúk z poľštiny a do poľštiny umožní predajcom ľahší prístup k 190 trhom, na ktorých je eBay dostupný. 

Americký eBay chce dobyť poľský e-commerce. Ako to dokáže?

Jazyková bariéra bráni ľuďom vo využívaní služby

Poľskí zákazníci môžu teraz využívať novú verziu eBay.pl. Spoločnosť zavádza automatický preklad ponúk do poľštiny, aby uľahčila tok informácií medzi kupujúcimi a predávajúcimi.

V súčasnosti obsahuje portfólio eBay.pl približne 1,4 miliardy ponúk. Tento krok má byť prvým z mnohých plánovaných zmien na poľskom trhu.

Jazyková bariéra je významným faktorom, ktorý mnohým ľuďom bráni vo využívaní služby a eBay si to uvedomuje. Spoločnosť sa rozhodla využiť jedinečné riešenia v oblasti umelej inteligencie, ktoré budú efektívne prekladať obsah zobrazovaný na webovej stránke s ohľadom na jedinečnosť a zložitosť poľského jazyka. Používateľom to uľahčí vyhľadávanie ponúk a umožní kontakt medzi predávajúcim a kupujúcim v poľštine.

“Naša platforma je v Poľsku už niekoľko rokov, ale teraz to pre nás bude ako znovuotvorenie, prvý krok k rozvoju tohto trhu. Preklad ponúk do poľštiny bol pre nás veľkou výzvou. Zmena jazyka so sebou prináša mnoho ďalších úskalí. Poliaci budú mať prístup k portfóliu veľkých retailových predajcov v Španielsku, Nemecku, vo Francúzsku a v Spojenom kráľovstve. Komunikácia v rodnom jazyku uľahčí zákazníkom logistické výzvy,”  vysvetľuje Paolo Levoni,  Senior Director EU Cross Border Trade eBay.

Paolo Levoni, zdroj: eBay

Ambiciózny plán dostať sa do TOP3 najväčších e-commerce platforiem v Poľsku

Zástupcovia spoločnosti zdôrazňujú, že vývoj platformy v Poľsku bude postupný a nové funkčné zmeny budú zavádzané na základe analýz správania spotrebiteľov. Túto stratégiu spoločnosť eBay uplatňuje na mnohých iných európskych trhoch.

 “Zameriame sa predovšetkým na vývoj funkcií mobilnej aplikácie, pretože naša analýza ukázala, že väčšina Poliakov tento nástroj využíva. V prípade potreby nadviažeme spoluprácu s logistickými operátormi, rozšírime možnosti platieb o ďalšie systémy alebo obohatíme vernostné programy. Naším cieľom je stať sa v nasledujúcich rokoch jednou z najobľúbenejších nákupných platforiem pre Poliakov a dostať sa do TOP3 najväčších e-commerce platforiem v Poľsku,” dodáva Paolo Levoni.

V súvislosti s novým otvorením v Poľsku pripravila spoločnosť eBay propagačnú kampaň s názvom Take the Best from the World, zameranú predovšetkým na online aktivity. Spoločnosť je aktívna aj v lifestylových a technologických médiách a spolupracuje s blogermi na YouTube a TikToku.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %
2 min. čítanie

Vrátenie tovaru v Nemecku sa drží na 11 %

Pre e-commerce hráčov je výzva nájsť balanc medzi ústretovosťou voči zákazníkom a udaržaním vratiek v rozumnej hladine. Online nakupujúci v Nemecku vracajú 11 % svojich nákupov, ako ukázal prieskum, nemeckého digitálneho združenia Bitkom.

Prečítať článok
Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať
4 min. čítanie

Český zákazník začína byť opäť lojálny, o to zložitejšie však je si jeho dôveru získať

Česká e-commerce sa po dvoch rokoch červených čísel opäť nadychuje. Zákazníci však boli nútení prispôsobiť inflácii svoje rozpočty a nákupné zvyklosti – a mnoho nových návykov si uchovajú aj tento rok, keď očakávajú reálny rast miezd. Skip Pay v rámci svojho panelu pravidelne nakupujúcich zákazníkov analyzoval spotrebiteľské správanie – zákazníci sú pripravení byť opäť lojálni, […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+