
Jazyková bariéra bráni ľuďom vo využívaní služby
Poľskí zákazníci môžu teraz využívať novú verziu eBay.pl. Spoločnosť zavádza automatický preklad ponúk do poľštiny, aby uľahčila tok informácií medzi kupujúcimi a predávajúcimi.
V súčasnosti obsahuje portfólio eBay.pl približne 1,4 miliardy ponúk. Tento krok má byť prvým z mnohých plánovaných zmien na poľskom trhu.
Jazyková bariéra je významným faktorom, ktorý mnohým ľuďom bráni vo využívaní služby a eBay si to uvedomuje. Spoločnosť sa rozhodla využiť jedinečné riešenia v oblasti umelej inteligencie, ktoré budú efektívne prekladať obsah zobrazovaný na webovej stránke s ohľadom na jedinečnosť a zložitosť poľského jazyka. Používateľom to uľahčí vyhľadávanie ponúk a umožní kontakt medzi predávajúcim a kupujúcim v poľštine.
“Naša platforma je v Poľsku už niekoľko rokov, ale teraz to pre nás bude ako znovuotvorenie, prvý krok k rozvoju tohto trhu. Preklad ponúk do poľštiny bol pre nás veľkou výzvou. Zmena jazyka so sebou prináša mnoho ďalších úskalí. Poliaci budú mať prístup k portfóliu veľkých retailových predajcov v Španielsku, Nemecku, vo Francúzsku a v Spojenom kráľovstve. Komunikácia v rodnom jazyku uľahčí zákazníkom logistické výzvy,” vysvetľuje Paolo Levoni, Senior Director EU Cross Border Trade eBay.

Paolo Levoni, zdroj: eBay
Ambiciózny plán dostať sa do TOP3 najväčších e-commerce platforiem v Poľsku
Zástupcovia spoločnosti zdôrazňujú, že vývoj platformy v Poľsku bude postupný a nové funkčné zmeny budú zavádzané na základe analýz správania spotrebiteľov. Túto stratégiu spoločnosť eBay uplatňuje na mnohých iných európskych trhoch.
“Zameriame sa predovšetkým na vývoj funkcií mobilnej aplikácie, pretože naša analýza ukázala, že väčšina Poliakov tento nástroj využíva. V prípade potreby nadviažeme spoluprácu s logistickými operátormi, rozšírime možnosti platieb o ďalšie systémy alebo obohatíme vernostné programy. Naším cieľom je stať sa v nasledujúcich rokoch jednou z najobľúbenejších nákupných platforiem pre Poliakov a dostať sa do TOP3 najväčších e-commerce platforiem v Poľsku,” dodáva Paolo Levoni.
V súvislosti s novým otvorením v Poľsku pripravila spoločnosť eBay propagačnú kampaň s názvom Take the Best from the World, zameranú predovšetkým na online aktivity. Spoločnosť je aktívna aj v lifestylových a technologických médiách a spolupracuje s blogermi na YouTube a TikToku.