Novú funkciu online trhoviska požadovali partnerskí predajcovia už roky. “EEA je riešenie, ktoré našim predajným partnerom roky chýbalo; umožnilo im rásť a ponúkať milióny nových produktov zákazníkom Amazonu vo viacerých obchodoch. Sme radi, že teraz môžeme tento krok na dve kliknutia ponúknuť predajcom v Európe, aby mohli rozšíriť svoje podnikanie so spoločnosťou Amazon,” povedal Xavier Flamand, viceprezident pre služby predajcom v Európe.
Celý proces je automatizovaný
Pomocou EEA môžu predajní partneri Amazonu pristupovať na jednu stránku v službe Seller Central, objaviť obchody, v ktorých ešte nepredávajú, a kliknutím expandovať. Registrácia ich účtu, nastavenie, preklady, zaradenie do zoznamu, nastavenie dopravy, kontrola oprávnenosti produktov a prispôsobenie katalógu sa vykonajú automaticky do troch pracovných dní.
Predajcovia môžu expandovať na všetky európske trhy Amazonu alebo si vybrať len jeden.
Nový systém to dosiahne spustením viacerých existujúcich nástrojov Amazonu (napr. List-Once-Sell Globally a Build International Listings) na dokončenie komplexnej expanzie v jednom alebo viacerých obchodoch bez toho, aby predajcovia museli používať rôzne nástroje.
Pre aktívnych predajcov na európskom trhu
Táto funkcia je bezplatná a dostupná pre obchodníkov, ktorí už predávajú aspoň na jednom z európskych trhovísk vo Francúzsku, Nemecku, Taliansku, Španielsku, Holandsku, Poľsku, Švédsku, Belgicku alebo Spojenom kráľovstve. Zatiaľ čo obchodníci môžu ľahko rozšíriť svoje predajné kanály, zákazníci budú môcť využívať milióny nových produktov.