Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
2 min. čítanie

Amazon spája sily s TikTokom. Nakupovať bude možné priamo v aplikácii

Sociálna sieť TikTok urobila krok k zlepšeniu online nakupovania, keď oznámila spoluprácu s Amazonom. Cieľom partnerstva je uľahčiť používateľom TikToku nakupovanie tým, že im umožní nakupovať priamo v aplikácii.

Amazon spája sily s TikTokom. Nakupovať bude možné priamo v aplikácii
Zdroj: Depositphotos

Spojenie týchto značiek umožňuje používateľom TikToku prezerať si produkty Amazonu, kontrolovať ceny a vykonávať transakcie bez toho, aby museli opustiť aplikáciu. Popri odporúčaniach sa im budú v reálnom čase zobrazovať informácie o produktoch vrátane oprávnenosti na Prime a odhadov na doručenie tovaru. Amazon takto spolupracuje aj s ďalšími sociálnymi sieťami, ako sú Meta a Snapchat.

TikTok dúfa, že jednoduché používanie zapôsobí na užívateľov a budú ho využívať. Uľahčením nakupovania chce sociálna sieť zmeniť spôsob správania používateľov a prilákať k nákupom v aplikácii viac ľudí.

“Tento nákupný zážitok je podporovaný spoločnosťou Amazon prostredníctvom reklám umiestnených v aplikácii TikTok a umožňuje používateľom dokončiť nákup produktov u spoločnosti Amazon v natívnom prostredí aplikácie TikTok,” píše vo vyhlásení.

Týždenný podcast UPdate

Tento vzťah ukazuje, že sociálne médiá a online nakupovanie sú čoraz viac prepojené, čo by mohlo zmeniť spôsob, akým ľudia vyhľadávajú a nakupujú veci online. Zároveň vyvstáva otázka bezpečnosti. Napríklad obyvatelia USA pozorne sledujú TikTok, pretože sa hovorí o spojeniach s čínskou vládou. Niektorí používatelia sa môžu zdráhať prepojiť svoje účty Amazon kvôli obavám zo zdieľania osobných údajov.

Social commerce je na vzostupe a navyše sa neustále mení. Uvidíme, ako sa uchytí trend spojenia takých velikánov, akým je TikTok a Amazon.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo príspevky s aktívnymi odpoveďami na komentáre fungujú lepšie?
4 min. čítanie

Prečo príspevky s aktívnymi odpoveďami na komentáre fungujú lepšie?

Kedysi sa pozornosť sústredila takmer výhradne na samotný príspevok. Riešila sa jeho forma, dĺžka, vizuál, načasovanie. Dnes sa rovnako dôležitým priestorom stáva sekcia komentárov. Sociálne siete čoraz viac podporujú obsah, ktorý vyvoláva interakciu a práve komentáre sú signálom, ktorý algoritmy sledujú veľmi pozorne.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Rýchlosť webu je zásadná. Prihláste sa do PageSpeed.ONE Awards a zistite, ako na tom ste.
3 min. čítanie

Rýchlosť webu je zásadná. Prihláste sa do PageSpeed.ONE Awards a zistite, ako na tom ste.

Rýchlosť webu je stále dôležitejšia téma. Používatelia sú netrpezlivejší, vývojárske trendy komplikujú rýchlosť u používateľov, zariadenia sú čoraz rozmanitejšie. A do toho prichádza Black Friday a nová hrozba v podobe AI botov, ktoré dokážu vyčerpať server rovnako rýchlo ako reálni zákazníci. Rýchlosť prestala byť technickým detailom. Je to otázka biznisu. Práve preto sme tento rok […]

Redakcia Redakcia
TikTok Shop za šesť mesiacov zablokoval 70 miliónov produktov
2 min. čítanie

TikTok Shop za šesť mesiacov zablokoval 70 miliónov produktov

TikTok Shop zverejnil čísla, ktoré ukazujú rozsah boja proti podvodom v online predaji. Platforma v prvých šiestich mesiacoch roku 2025 odmietla viac ako 70 miliónov produktov ešte pred ich zalistovaním – je to o 40 % viac ako v predchádzajúcom polroku. Okrem toho zamietli aj 1,4 milióna žiadostí o registráciu predajcu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe