2 min. čítanie

Amazon spája sily s TikTokom. Nakupovať bude možné priamo v aplikácii

Sociálna sieť TikTok urobila krok k zlepšeniu online nakupovania, keď oznámila spoluprácu s Amazonom. Cieľom partnerstva je uľahčiť používateľom TikToku nakupovanie tým, že im umožní nakupovať priamo v aplikácii.

Amazon spája sily s TikTokom. Nakupovať bude možné priamo v aplikácii
Zdroj: Depositphotos

Spojenie týchto značiek umožňuje používateľom TikToku prezerať si produkty Amazonu, kontrolovať ceny a vykonávať transakcie bez toho, aby museli opustiť aplikáciu. Popri odporúčaniach sa im budú v reálnom čase zobrazovať informácie o produktoch vrátane oprávnenosti na Prime a odhadov na doručenie tovaru. Amazon takto spolupracuje aj s ďalšími sociálnymi sieťami, ako sú Meta a Snapchat.

TikTok dúfa, že jednoduché používanie zapôsobí na užívateľov a budú ho využívať. Uľahčením nakupovania chce sociálna sieť zmeniť spôsob správania používateľov a prilákať k nákupom v aplikácii viac ľudí.

“Tento nákupný zážitok je podporovaný spoločnosťou Amazon prostredníctvom reklám umiestnených v aplikácii TikTok a umožňuje používateľom dokončiť nákup produktov u spoločnosti Amazon v natívnom prostredí aplikácie TikTok,” píše vo vyhlásení.

Týždenný podcast UPdate

Tento vzťah ukazuje, že sociálne médiá a online nakupovanie sú čoraz viac prepojené, čo by mohlo zmeniť spôsob, akým ľudia vyhľadávajú a nakupujú veci online. Zároveň vyvstáva otázka bezpečnosti. Napríklad obyvatelia USA pozorne sledujú TikTok, pretože sa hovorí o spojeniach s čínskou vládou. Niektorí používatelia sa môžu zdráhať prepojiť svoje účty Amazon kvôli obavám zo zdieľania osobných údajov.

Social commerce je na vzostupe a navyše sa neustále mení. Uvidíme, ako sa uchytí trend spojenia takých velikánov, akým je TikTok a Amazon.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Slovenský e-commerce v Q3: Slabé leto zachránil septebmer
4 min. čítanie

Slovenský e-commerce v Q3: Slabé leto zachránil septebmer

Slovenský e-commerce si v tomto roku udržuje jednociferný rast. Po predchádzajúcich dvoch štvrťrokoch tohto roku sa podarilo udržať pozitívny trend aj v tom treťom, ktorý skončil s rastom tržieb 3 % v porovnaní s predchádzajúcim rokom. E-commerce však mohol dosiahnuť lepší výsledok, ak by nedošlo k spomaleniu záujmu zákazníkov o nákupy v hlavných kategóriách produktov, ako je napríklad spotrebná elektronika. Skokanom kvartálu je zrnková […]

Redakcia Redakcia
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+