1 min. čítanie

Amazon investuje 120 miliónov dolárov do satelitov

Spoločnosť, ktorú založil Jeff Bezos, tvrdí, že jej projekt Kuiper bude poskytovať rýchle a cenovo dostupné širokopásmové pripojenie na celom svete.

Amazon investuje 120 miliónov dolárov do satelitov

Amazon chce konkurovať Starlinku

Americký internetový gigant Amazon oznámil, že investuje 120 miliónov USD do vybudovania zariadenia na stavbu satelitov v Kennedyho vesmírnom stredisku NASA v rámci svojich plánov na spustenie vesmírnej internetovej služby, ktorá bude konkurovať Starlink od SpaceX Elona Muska.

Spoločnosť, ktorú založil Jeff Bezos, tvrdí, že jej projekt Kuiper bude poskytovať rýchle a cenovo dostupné širokopásmové pripojenie na celom svete. Internetová sieť Kuiper by mala doplniť webové služby Amazonu.

Spoločnosť Amazon plánuje dokončiť výstavbu v Kennedyho vesmírnom stredisku na Floride do konca roku 2024 s cieľom dodať prvú dávku satelitov v druhej polovici roku 2025.

„Máme ambiciózny plán na začatie plnohodnotného spustenia výroby projektu Kuiper a prvých zákazníckych pilotných projektov na budúci rok a toto nové zariadenie bude hrať kľúčovú úlohu,“ povedal Steve Metayer, viceprezident Kuiper Production Operations.

SpaceX Elona Muska vypustilo prvú sériu svojich viac ako 3 700 funkčných satelitov Starlink v roku 2019 a je zďaleka najväčším hráčom v tomto rozvíjajúcom sa sektore.

Credit: Trend

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Spoločnosť Mediam Group by Aleph sa stala oficiálnym obchodným zástupcom Google Ads na Slovensku
4 min. čítanie

Spoločnosť Mediam Group by Aleph sa stala oficiálnym obchodným zástupcom Google Ads na Slovensku

Mediam Group, súčasť Aleph, globálnej siete digitálnych expertov, oznámila svoju novú pozíciu oficiálneho obchodného zástupcu pre Google Ads na Slovensku a v Maďarsku. Cieľom strategického partnerstva medzi firmami Google a Aleph je poskytovať lokálnu podporu firmám na Slovensku. Spolupráca tak doplní prebiehajúcu priamu správu portfólia klientov spoločnosťou Google.

Michal Haman Michal Haman
Client Partner v Aleph Slovensko
Instagramové príspevky sa zobrazujú vo výsledkoch Google vyhľadávania
3 min. čítanie

Instagramové príspevky sa zobrazujú vo výsledkoch Google vyhľadávania

10. júla 2025 nastala významná zmena pre e-commerce značky, ktoré využívajú Instagram. Vaše príspevky o produktoch, zákulisný obsah či recenzie zákazníkov sa teraz môžu objaviť vo výsledkoch vyhľadávania na Googli – aj vtedy, keď daný používateľ nemá Instagram a vôbec vás nesleduje.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge Europe