1 min. čítanie

Amazon investuje 120 miliónov dolárov do satelitov

Spoločnosť, ktorú založil Jeff Bezos, tvrdí, že jej projekt Kuiper bude poskytovať rýchle a cenovo dostupné širokopásmové pripojenie na celom svete.

Amazon investuje 120 miliónov dolárov do satelitov

Amazon chce konkurovať Starlinku

Americký internetový gigant Amazon oznámil, že investuje 120 miliónov USD do vybudovania zariadenia na stavbu satelitov v Kennedyho vesmírnom stredisku NASA v rámci svojich plánov na spustenie vesmírnej internetovej služby, ktorá bude konkurovať Starlink od SpaceX Elona Muska.

Spoločnosť, ktorú založil Jeff Bezos, tvrdí, že jej projekt Kuiper bude poskytovať rýchle a cenovo dostupné širokopásmové pripojenie na celom svete. Internetová sieť Kuiper by mala doplniť webové služby Amazonu.

Spoločnosť Amazon plánuje dokončiť výstavbu v Kennedyho vesmírnom stredisku na Floride do konca roku 2024 s cieľom dodať prvú dávku satelitov v druhej polovici roku 2025.

„Máme ambiciózny plán na začatie plnohodnotného spustenia výroby projektu Kuiper a prvých zákazníckych pilotných projektov na budúci rok a toto nové zariadenie bude hrať kľúčovú úlohu,” povedal Steve Metayer, viceprezident Kuiper Production Operations.

SpaceX Elona Muska vypustilo prvú sériu svojich viac ako 3 700 funkčných satelitov Starlink v roku 2019 a je zďaleka najväčším hráčom v tomto rozvíjajúcom sa sektore.

Credit: Trend

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?
3 min. čítanie

Prečo by e-shopy nemali ignorovať YouTube Shorts?

Krátky videoobsah je silným marketingovým nástrojom s reálnym dopadom na predaj. Platformy ako TikTok a Instagram síce nastavili istý štandard, no YouTube Shorts si ešte len hľadá cestu do marketingových stratégií značiek. Mnoho inzerentov ešte nevyužilo potenciál tohto formátu. Podľa správy eMarketer môžu práve krátke videá na YouTube ponúknuť značkám výnimočnú príležitosť na budovanie vzťahov […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+