2 min. čítanie

Alza prichádza s novou kampaňou: Zaplať kartou Visa a získaj AlzaPlus+

Alza ponúka bezplatné členstvo v AlzaPlus+ na štyri mesiace pri nákupe tovaru v mobilnej aplikácii a pri platbe kreditnou kartou Visa.

Alza prichádza s novou kampaňou: Zaplať kartou Visa a získaj AlzaPlus+

Členstvo AlzaPlus+ na štyri mesiace

Spoločnosť Alza prišla s ponukou pre držiteľov kariet Visa. Ak počas septembra nakúpia v aplikácii e-shopu tovar aspoň za jedno euro a zaplatia zaň online kreditnou kartou, získajú k objednávke automaticky štvormesačné členstvo v AlzaPlus+ zadarmo. Zákazníci môžu získať bezplatné doručenie všetkého tovaru až do Vianoc.

Bezplatné doručenie platí v rámci tohto členského programu pre objednávky do všetkých viac ako 1400 AlzaBoxov, pobočiek a AlzaPointov a do všetkých partnerských odberných miest.

“Vianoce sú pre mnohých zákazníkov finančne náročným obdobím a my si to uvedomujeme. Každý z nás chce na Vianoce urobiť radosť svojim blízkym, ale zároveň nakupovať výhodne. Náklady na doručenie sú potom pre mnohých zákazníkov kľúčové. Práve pre nich je určená služba AlzaPlus+, ktorá šetrí nielen peniaze za doručenie, ale aj čas. Zákazníci nemusia strácať čas v kamenných predajniach, ale môžu ho venovať svojim blízkym alebo sebe,” hovorí Petr Beňa, podpredseda predstavenstva spoločnosti Alza.

Vernostný program AlzaPlus+ ponúka bezplatné doručenie do takmer 15 000 výdajných miest za mesačný paušálny poplatok 1€. Odráža tiež rastúcu popularitu osobného odberu objednávok v AlzaBoxoch a na pobočkách, ktorý si v súčasnosti vyberá viac ako 80 % zákazníkov e-shopu. Dopĺňa ju služba “Objednajte do polnoci, ráno to máte”, ktorá ponúka expresné doručenie do AlzaBoxov.

Credit: MediaGuru

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+