Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
2 min. čítanie

Alza prichádza s novou kampaňou: Zaplať kartou Visa a získaj AlzaPlus+

Alza ponúka bezplatné členstvo v AlzaPlus+ na štyri mesiace pri nákupe tovaru v mobilnej aplikácii a pri platbe kreditnou kartou Visa.

Alza prichádza s novou kampaňou: Zaplať kartou Visa a získaj AlzaPlus+

Členstvo AlzaPlus+ na štyri mesiace

Spoločnosť Alza prišla s ponukou pre držiteľov kariet Visa. Ak počas septembra nakúpia v aplikácii e-shopu tovar aspoň za jedno euro a zaplatia zaň online kreditnou kartou, získajú k objednávke automaticky štvormesačné členstvo v AlzaPlus+ zadarmo. Zákazníci môžu získať bezplatné doručenie všetkého tovaru až do Vianoc.

Bezplatné doručenie platí v rámci tohto členského programu pre objednávky do všetkých viac ako 1400 AlzaBoxov, pobočiek a AlzaPointov a do všetkých partnerských odberných miest.

„Vianoce sú pre mnohých zákazníkov finančne náročným obdobím a my si to uvedomujeme. Každý z nás chce na Vianoce urobiť radosť svojim blízkym, ale zároveň nakupovať výhodne. Náklady na doručenie sú potom pre mnohých zákazníkov kľúčové. Práve pre nich je určená služba AlzaPlus+, ktorá šetrí nielen peniaze za doručenie, ale aj čas. Zákazníci nemusia strácať čas v kamenných predajniach, ale môžu ho venovať svojim blízkym alebo sebe,“ hovorí Petr Beňa, podpredseda predstavenstva spoločnosti Alza.

Vernostný program AlzaPlus+ ponúka bezplatné doručenie do takmer 15 000 výdajných miest za mesačný paušálny poplatok 1€. Odráža tiež rastúcu popularitu osobného odberu objednávok v AlzaBoxoch a na pobočkách, ktorý si v súčasnosti vyberá viac ako 80 % zákazníkov e-shopu. Dopĺňa ju služba „Objednajte do polnoci, ráno to máte“, ktorá ponúka expresné doručenie do AlzaBoxov.

Credit: MediaGuru

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní
2 min. čítanie

Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní

Firmy investujú 90 % svojich SEO rozpočtov do Googlu, no zákazníci hľadajú inde. Analýza 1,5 miliardy vyhľadávaní od agentúry Rise at Seven ukazuje, že Google má už len 34,5 % z celkového objemu vyhľadávania. Zvyšok je zásluha YouTubu, TikToku a Instagramu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia
3 min. čítanie

Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia

Až 78 % zákazníkov v severských krajinách za posledný rok urobilo nákup v zahraničí. Počet oproti minulému roku vzrástol o štyri percentuálne body. Výsledky priniesla jesenná správa PostNord E-commerce in the Nordics 2025. Najobľúbenejšou destináciou zostáva Čína s 30 % podielom. Hlavným dôvodom je jednoznačne cena – uvádza ju viac než polovica nakupujúcich.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe