2 min. čítanie

AliExpress pohorel, prichádza Miravia. Alibaba investuje v Španielsku

Marketplace AliExpress v Európe pohorel a Alibaba sa chystá na druhý pokus.  Dcérska spoločnosť giganta so sídlom v Singapure spustila v Španielsku marketplace Miravia.

AliExpress pohorel, prichádza Miravia. Alibaba investuje v Španielsku

Marketplace AliExpress v Európe pohorel a Alibaba sa chystá na druhý pokus.  Dcérska spoločnosť giganta so sídlom v Singapure spustila v Španielsku marketplace Miravia.

Alibaba sa chystá do Európy

Podľa údajov, ktoré boli predložené Účtovnému a podnikovému regulačnému úradu Singapuru, za Miraviou stojí spoločnosť Arise Operating E-commerce Private Limited, ktorá má spoločnú adresu so spoločnosťou Lazada. V septembri sme uviedli, že Alibaba sa cez spoločnosť Lazada chystá do Európy.

Spustenie marketplace Miravia prichádza po tom, ako spoločnosť Lazada získala od svojej materskej spoločnosti Alibaba finančné prostriedky vo výške 912,5 milióna USD a 378 miliónov USD. Vtedy bolo oznámené, že spoločnosť Lazada plánuje expanziu do Európy, čo by bol jej prvý veľký podnik mimo Ázie.

Šachovnica so zamestnancami a exkluzívne partnerstvá

Miravia na sociálnej siete LinkedIn uviedla, že má približne 76 zamestnancov. Patrí medzi nich Aidan An, bývalý výkonný viceprezident spoločnosti Lazada, ktorý zastáva post produktového riaditeľa spoločnosti Miravia. Ostatní zamestnanci spoločnosti Lazada, ako aj AliExpress, sú teraz zamestnancami spoločnosti Miravia.

Vedie ich Yann Fontaine, generálny riaditeľ spoločnosti Miravia a bývalý obchodný riaditeľ thajskej spoločnosti Crea.

Na LinkedIne Fontaine uviedol, že túto funkciu zastáva od apríla 2022. Dovtedy pracoval na rozvoji stratégie spoločnosti Miravia pre európsky trh. Generálny riaditeľ tiež uviedol, že spoločnosť nadviazala partnerstvá so značkami ako L’Oréal, P&G, Unilever, Lacoste a Xiaomi.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+