
Cieľom novinky je pomôcť malým a stredným podnikom prekonávať jazykové a kultúrne bariéry a zároveň riešiť ťažkosti, ktorým čelia pri získavaní kapacít v oblasti dizajnu, marketingu a služieb zákazníkov. Z interných údajov spoločnosti Alibaba International vyplýva, že Aidge dokázal zlepšiť mieru konverzie objednávok, spokojnosť zákazníkov a efektivitu pre malé a stredné podniky.
Od elektronického obchodu k malým a stredným podnikom
“Malé a stredné podniky, ktoré sa zaoberajú globálnym obchodom, čelia mnohým výzvam, ako sú jazykové a kultúrne bariéry, vysoké náklady na marketing a získavanie používateľov či nedostatok talentov,” vyjadril sa Kaifu Zhang, viceprezident spoločnosti Alibaba International, ktorý vedie iniciatívy spoločnosti v oblasti umelej inteligencie.
Aidge predstavuje niekoľko agentov s umelou inteligenciou, ktorí sú vybavení na pomoc väčším spoločnostiam pri konverzii predaja, správe zákazníckeho servisu či požiadaviek optimalizácii pre vyhľadávače.
Aktuálne môžu obchodníci využívať Aidge na platformách elektronického obchodu spoločnosti Alibaba International a plánuje rozšíriť svoje služby na ďalšie malé a stredné podniky prostredníctvom partnerstva s poskytovateľmi služieb SaaS v oblasti elektronického obchodu.
Plány pre transformáciu globálneho obchodu
Počas pilotnej fázy plánuje Alibaba International testovať viac ako 15 rozhraní API so softvérovými partnermi v režime SaaS a ISV. Tieto API pokrývajú rôzne aspekty globálneho obchodu, ako sú znalosti o zákazníkoch, lokalizácia obsahu, marketing, dizajn a služby zákazníkov.
Aidge je založený na rozsiahlych lingvistických modeloch a modeloch počítačového videnia, ktoré vyvíjala priamo spoločnosť Alibaba International. Modely boli vyškolené na základe rozsiahlych dát spoločnosti z globálnych operácií e-commerce s cieľom zlepšiť výkonnosť podnikov a znížiť náklady.