2 min. čítanie

Alibaba predstavuje Aidge: umelá inteligencia chce zefektívniť obchodné operácie

Spoločnosť Alibaba International prináša nový projekt Aidge. Ide o balík rozhraní API zameraných na obchod, ktoré využívajú umelú inteligenciu s cieľom optimalizovať globálne operácie spoločností.

Alibaba predstavuje Aidge: umelá inteligencia chce zefektívniť obchodné operácie
Zdroj: Alibaba International

Cieľom novinky je pomôcť malým a stredným podnikom prekonávať jazykové a kultúrne bariéry a zároveň riešiť ťažkosti, ktorým čelia pri získavaní kapacít v oblasti dizajnu, marketingu a služieb zákazníkov. Z interných údajov spoločnosti Alibaba International vyplýva, že Aidge dokázal zlepšiť mieru konverzie objednávok, spokojnosť zákazníkov a efektivitu pre malé a stredné podniky.

Od elektronického obchodu k malým a stredným podnikom

“Malé a stredné podniky, ktoré sa zaoberajú globálnym obchodom, čelia mnohým výzvam, ako sú jazykové a kultúrne bariéry, vysoké náklady na marketing a získavanie používateľov či nedostatok talentov,” vyjadril sa Kaifu Zhang, viceprezident spoločnosti Alibaba International, ktorý vedie iniciatívy spoločnosti v oblasti umelej inteligencie.

Aidge predstavuje niekoľko agentov s umelou inteligenciou, ktorí sú vybavení na pomoc väčším spoločnostiam pri konverzii predaja, správe zákazníckeho servisu či požiadaviek optimalizácii pre vyhľadávače.

Aktuálne môžu obchodníci využívať Aidge na platformách elektronického obchodu spoločnosti Alibaba International a plánuje rozšíriť svoje služby na ďalšie malé a stredné podniky prostredníctvom partnerstva s poskytovateľmi služieb SaaS v oblasti elektronického obchodu.

Plány pre transformáciu globálneho obchodu

Počas pilotnej fázy plánuje Alibaba International testovať viac ako 15 rozhraní API so softvérovými partnermi v režime SaaS a ISV. Tieto API pokrývajú rôzne aspekty globálneho obchodu, ako sú znalosti o zákazníkoch, lokalizácia obsahu, marketing, dizajn a služby zákazníkov. 

Aidge je založený na rozsiahlych lingvistických modeloch a modeloch počítačového videnia, ktoré vyvíjala priamo spoločnosť Alibaba International. Modely boli vyškolené na základe rozsiahlych dát spoločnosti z globálnych operácií e-commerce s cieľom zlepšiť výkonnosť podnikov a znížiť náklady.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+