1 min. čítanie

Aldi spustí v Španielsku online bazár

 Nemecký diskontný predajca Aldi opäť rozširuje svoju divíziu elektronického obchodu. Aktuálnym trendom vychádzajúcim z dlhodobej stratégie udržateľnosti je predaj secondhandového tovaru. Predajca oznámil prípravu online služby ponúkajúcu nepotravinárske produkty.

Aldi spustí v Španielsku online bazár

Aldi je dobre známy svojou diskontnou ponukou a dôrazom na zľavy. V bazárovej kategórii predáva nielen potraviny, ale aj non-food produkty a tie sa každý týždeň obmieňajú. Ponuka non-food produktov bude najnovšie dostupná aj online. 

Rozšírenie omnichannel stratégie

Diskontná sieť už minulý rok testovala online predaj a doručovanie potravín. Teraz chce opäť rozšíriť svoj online kanál o bazárové produkty. Ponuka produktov bude zahŕňať kategórie pre domácich majstrov, záhradkárstvo, hračky, domácnosť, voľný čas, šport a malé spotrebiče.

Spustenie internetového obchodu je krokom vpred v rámci omnichannel stratégie spoločnosti. S cieľom pripraviť sa na jeho spustenie spoločnosť začala proces prijímania zamestnancov do nového e-commerce tímu. Tento tím bude riadiť každodenné činnosti spojené s novou službou online bazáru.

40 nových supermarketov 

Podľa vyjadrení spoločnosti je Aldi v Španielsku mimoriadne obľúbený. V súčasnosti jeho ponuku využíva viac ako 6 miliónov španielskych rodín a teší sa čoraz väčšej popularite. Okrem online expanzie Aldi plánuje v priebehu tohto roka otvoriť aj viac ako 40 supermarketov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov
4 min. čítanie

Zľavy už nestačia na to, aby ste si udržali vernosť zákazníkov

Kupujúci dnes menia značky častejšie než kedykoľvek predtým. Vernosť zákazníkov sa rozpadá a tradičné taktiky – ako cenové akcie či zľavové kódy – prestávajú fungovať. Nové zistenia prieskumu EMARKETER a Bloomreach ukazujú, že ak chcú značky získať a udržať si verných zákazníkov, musia sa zamerať na to podstatné: budovať dôveru, pracovať s emóciami a dodať […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia
2 min. čítanie

Meta predstavuje nové nástroje pre e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nové umiestnenia

Meta zavádza nové nástroje a vylepšenia reklamných nástrojov zamerané na podporu maloobchodných a internetových obchodov. Spoločnosť naďalej investuje do modelov umelej inteligencie a rozširuje možnosti pre inzerentov, aby maximalizovali predajné výsledky online aj v kamenných predajniach.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+