Banská Bytrica
2. Október udalosť už prebehla
Trenčín
23. Október udalosť už prebehla
Poprad
6. November udalosť už prebehla
Bratislava ⭐
3. December Streda 17:00
Žilina
22. Január už čoskoro
Prešov
12. Február už čoskoro
Nitra
5. Marec už čoskoro
Michalovce
26. Marec už čoskoro
Zvolen
16. Apríl už čoskoro
Trnava
7. Máj už čoskoro
Bardejov
11. Jún už čoskoro
Košice
24. September už čoskoro
Trenčín
8. Október už čoskoro
Poprad
22. Október už čoskoro
Banská Bystrica
12. November už čoskoro
⭐ Bratislava
3. December už čoskoro
1 min. čítanie

Aldi spustí v Španielsku online bazár

 Nemecký diskontný predajca Aldi opäť rozširuje svoju divíziu elektronického obchodu. Aktuálnym trendom vychádzajúcim z dlhodobej stratégie udržateľnosti je predaj secondhandového tovaru. Predajca oznámil prípravu online služby ponúkajúcu nepotravinárske produkty.

Aldi spustí v Španielsku online bazár

Aldi je dobre známy svojou diskontnou ponukou a dôrazom na zľavy. V bazárovej kategórii predáva nielen potraviny, ale aj non-food produkty a tie sa každý týždeň obmieňajú. Ponuka non-food produktov bude najnovšie dostupná aj online. 

Rozšírenie omnichannel stratégie

Diskontná sieť už minulý rok testovala online predaj a doručovanie potravín. Teraz chce opäť rozšíriť svoj online kanál o bazárové produkty. Ponuka produktov bude zahŕňať kategórie pre domácich majstrov, záhradkárstvo, hračky, domácnosť, voľný čas, šport a malé spotrebiče.

Spustenie internetového obchodu je krokom vpred v rámci omnichannel stratégie spoločnosti. S cieľom pripraviť sa na jeho spustenie spoločnosť začala proces prijímania zamestnancov do nového e-commerce tímu. Tento tím bude riadiť každodenné činnosti spojené s novou službou online bazáru.

40 nových supermarketov 

Podľa vyjadrení spoločnosti je Aldi v Španielsku mimoriadne obľúbený. V súčasnosti jeho ponuku využíva viac ako 6 miliónov španielskych rodín a teší sa čoraz väčšej popularite. Okrem online expanzie Aldi plánuje v priebehu tohto roka otvoriť aj viac ako 40 supermarketov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní
2 min. čítanie

Sociálne siete ovládli objavovanie produktov. YouTube, TikTok a Instagram tvoria 60 % všetkých hľadaní

Firmy investujú 90 % svojich SEO rozpočtov do Googlu, no zákazníci hľadajú inde. Analýza 1,5 miliardy vyhľadávaní od agentúry Rise at Seven ukazuje, že Google má už len 34,5 % z celkového objemu vyhľadávania. Zvyšok je zásluha YouTubu, TikToku a Instagramu.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe
Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia
3 min. čítanie

Chcete uspieť na severskom trhu? Zistite, čo je pre škandinávcov najdôležitejšie pri nákupe zo zahraničia

Až 78 % zákazníkov v severských krajinách za posledný rok urobilo nákup v zahraničí. Počet oproti minulému roku vzrástol o štyri percentuálne body. Výsledky priniesla jesenná správa PostNord E-commerce in the Nordics 2025. Najobľúbenejšou destináciou zostáva Čína s 30 % podielom. Hlavným dôvodom je jednoznačne cena – uvádza ju viac než polovica nakupujúcich.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe