1 min. čítanie

Aldi spustí v Španielsku online bazár

 Nemecký diskontný predajca Aldi opäť rozširuje svoju divíziu elektronického obchodu. Aktuálnym trendom vychádzajúcim z dlhodobej stratégie udržateľnosti je predaj secondhandového tovaru. Predajca oznámil prípravu online služby ponúkajúcu nepotravinárske produkty.

Aldi spustí v Španielsku online bazár

Aldi je dobre známy svojou diskontnou ponukou a dôrazom na zľavy. V bazárovej kategórii predáva nielen potraviny, ale aj non-food produkty a tie sa každý týždeň obmieňajú. Ponuka non-food produktov bude najnovšie dostupná aj online. 

Rozšírenie omnichannel stratégie

Diskontná sieť už minulý rok testovala online predaj a doručovanie potravín. Teraz chce opäť rozšíriť svoj online kanál o bazárové produkty. Ponuka produktov bude zahŕňať kategórie pre domácich majstrov, záhradkárstvo, hračky, domácnosť, voľný čas, šport a malé spotrebiče.

Spustenie internetového obchodu je krokom vpred v rámci omnichannel stratégie spoločnosti. S cieľom pripraviť sa na jeho spustenie spoločnosť začala proces prijímania zamestnancov do nového e-commerce tímu. Tento tím bude riadiť každodenné činnosti spojené s novou službou online bazáru.

40 nových supermarketov 

Podľa vyjadrení spoločnosti je Aldi v Španielsku mimoriadne obľúbený. V súčasnosti jeho ponuku využíva viac ako 6 miliónov španielskych rodín a teší sa čoraz väčšej popularite. Okrem online expanzie Aldi plánuje v priebehu tohto roka otvoriť aj viac ako 40 supermarketov.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Influenceri chcú férovú odmenu a tvorivú slobodu, nie slávne značky
4 min. čítanie

Influenceri chcú férovú odmenu a tvorivú slobodu, nie slávne značky

Značky, ktoré sa snažia spolupracovať s influencermi, často netrafia podstatu. Nový výskum ukazuje, že influenceri kladú oveľa väčší dôraz na zdieľané hodnoty a jasné finančné podmienky než na to, či ide o známu značku. A chcú mať aj slovo v kreatíve – čo im väčšina firiem stále neumožňuje.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge