2 min. čítanie

Aký systém vybrať pre eshop? (Ivan Potančok, Vibration)

Asi každý, kto zvažoval, že rozbehne vlastný eshop, stál na začiatku pred dilemou – aké systémové riešenie zvoliť? Možností je veľa, od krabicového riešenia či open sourcu až po nakódovanie celého projektu od nuly. Zorientovať sa v problematike nám pomôže Ivan Potančok, riaditeľ developerskej agentúry Vibration, ktorá sa zaoberá vývojom web stránok a e-shopov.

|

Ivan nám predstaví systém Selio, ktorý vyvinuli v rámci svojho tímu a teraz ho ponúkajú ako komplexné riešenie pre e-shopy. Dozviete sa, ako funguje, aké má výhody a prečo vlastne vznikol. Ďalej sa zameriame aj na kritériá, ktoré treba brať pri výbere riešenia pre e-shop do úvahy. Diskutovať budeme aj o tom, aké problémy môžu nastať pri zmene systémového riešenia alebo dodávateľa, čiže pri „migrácii“ samotného eshopu.

Oplatí sa lokálne riešenie oproti tomu zahraničnému? Je treba brať do úvahy aj konkrétny trh a jeho legislatívu? Nevyhli sme sa ani tejto téme. Na záver s Ivanom rozoberieme konkrétne príklady, pri ktorých sa oplatí naprogramovať si e-shop od nuly a pri ktorých nie.

V rozhovore s Ivom Potančokom sa dozviete:

  • Aké má agentúra Vibration skúsenosti s nadväzovaním spolupráce s klientmi.
  • Ako funguje ich vlastný systém Selio a prečo ho vyvinuli.
  • Aký má Ivo názor na konkrétne krabicové riešenia či open sourcy.
  • Aké faktory treba brať do úvahy pri výbere vhodného systémového riešenia pre e-shop.
  • Aké problémy môžu nastať pri „migrácii“ e-shopu a ako sa im vyhnúť.
  • Prečo je dôležité pri výbere riešenia brať do úvahy aj konkrétny trh a jeho legislatívu.
  • Konkrétne príklady eshopov, pri ktorých je lepšie naprogramovať ich od nuly.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)
1 min. čítanie

Ako sa stať a byť dobrým PPC managerom v dobe AI? (Martin Bulák, Boosters)

Práca PPC človeka sa za posledné obdobie extrémne zmenila. Už to nie je len o vyklikávaní kampaní, hľadaní kľúčových slov, longtailov, mikro cielení… Umelá inteligencia spravila svoju prácu aj tu, a pokiaľ nie je človek dostatočne kreatívny, konkurencia ho ľahko pohltí. Ako sa zmenila práca PPCčkara, prečo by mal človek chcieť vôbec robiť túto prácu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Ako sa robí online marketing v sexshope? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2 min. čítanie

Ako sa robí online marketing v sexshope? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali ste už niekedy v “zakázanom” segmente? Určite o nich dobre viete: lieky, zbrane, sex… Nie je tak jednoduché robiť reklamu na veci, ktoré by sa nemali považovať za škodlivé. Ale reklamné systémy Google a Meta sú žiaľ striktne nastavené, preto e-shopy ponúkajúce tento tovar musia hľadať iné cesty. Ako sa dajú propagovať sexuálne pomôcky […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+