2 min. čítanie

Aký systém vybrať pre eshop? (Ivan Potančok, Vibration)

Asi každý, kto zvažoval, že rozbehne vlastný eshop, stál na začiatku pred dilemou – aké systémové riešenie zvoliť? Možností je veľa, od krabicového riešenia či open sourcu až po nakódovanie celého projektu od nuly. Zorientovať sa v problematike nám pomôže Ivan Potančok, riaditeľ developerskej agentúry Vibration, ktorá sa zaoberá vývojom web stránok a e-shopov.

Ivan nám predstaví systém Selio, ktorý vyvinuli v rámci svojho tímu a teraz ho ponúkajú ako komplexné riešenie pre e-shopy. Dozviete sa, ako funguje, aké má výhody a prečo vlastne vznikol. Ďalej sa zameriame aj na kritériá, ktoré treba brať pri výbere riešenia pre e-shop do úvahy. Diskutovať budeme aj o tom, aké problémy môžu nastať pri zmene systémového riešenia alebo dodávateľa, čiže pri „migrácii“ samotného eshopu.

Oplatí sa lokálne riešenie oproti tomu zahraničnému? Je treba brať do úvahy aj konkrétny trh a jeho legislatívu? Nevyhli sme sa ani tejto téme. Na záver s Ivanom rozoberieme konkrétne príklady, pri ktorých sa oplatí naprogramovať si e-shop od nuly a pri ktorých nie.

V rozhovore s Ivom Potančokom sa dozviete:

  • Aké má agentúra Vibration skúsenosti s nadväzovaním spolupráce s klientmi.
  • Ako funguje ich vlastný systém Selio a prečo ho vyvinuli.
  • Aký má Ivo názor na konkrétne krabicové riešenia či open sourcy.
  • Aké faktory treba brať do úvahy pri výbere vhodného systémového riešenia pre e-shop.
  • Aké problémy môžu nastať pri „migrácii“ e-shopu a ako sa im vyhnúť.
  • Prečo je dôležité pri výbere riešenia brať do úvahy aj konkrétny trh a jeho legislatívu.
  • Konkrétne príklady eshopov, pri ktorých je lepšie naprogramovať ich od nuly.

Zdieľať článok
Týždenný podcast UPdate
Podobné články
1 min. čítanie

Majú sa marketéri báť AI a automatizácie? Máme tu úsvit úpadku marketingu, ako sme ho poznali doteraz?

So šéfom a zakladateľom agentúry PS:Digital, Petrom Šebom, sme sa v tomto rozhovore rozprávali o budúcnosti automatizácie a umelej inteligencie (AI) v digitálnom biznise a o tom, ako môže tento pokrok už čoskoro zmeniť prácu marketérov vo všeobecnosti. Môžu tieto trendy ohroziť živobytie copywriterov alebo grafikov?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Miroslava Birešová, Kaufland
2 min. čítanie

Na slovenský a český trh už čoskoro vstúpi Kaufland online trhovisko. Ako ho môžu e-shopy využiť pre svoj rast? (Miroslava Birešová, Global Marketplace)

V tejto časti magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažérka Kaufland Global Marketplace pre Česko a Slovensko, Miroslava Birešová, priblížila nové Kaufland online trhovisko, ktoré vstúpi na trh už v tomto roku. Ako zmení pomery v e-commerce prostredí v našom priestore a čo nové prinesie?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Prečítať článok